قیمت پرده زبرا

قبل از دانستن قیمت پرده زبرا و خرید پرده زبرا چه چیزهایی باید بدانید؟

هنگامی که صحبت از بهبود خانه می شود، انتخاب پرده پنجره مناسب بسیار مهم است. جدا از اینکه به فضای داخلی شما سبک می بخشند، پرده به محافظت از مبلمان (محافظت از رنگ پارچه مبل) در برابر محو شدن و صرفه جویی در هزینه های انرژی کمک می کنند.

با توجه به این نکته، پرده های زبرا ادغام کاملی از زیبایی و عملکرد، و یک پوشش محبوب پنجره در خانه های مدرن هستند. پرده های زبرا که به عنوان پرده های لایه ای، دوگانه، ترکیبی یا نواری نیز شناخته می شوند، کنترل کننده نور و زیبایی کلاسیک را ارائه می دهند.

قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا ترکیبی از پارچه ی ضد آفتاب شفاف و پارچه ضخیم است. هنگامی که نوارهای پارچه ضخیم روی هم قرار می گیرند، نور خورشید مسدود می شود. هنگامی که نوارهای پارچه شفاف روی هم قرار می‌گیرند، نور وارد می‌شود. میتوانید تصویر کنید که با این پرده از اتاق نور خورشید به یک فضای تاریک‌ تابیده و فضایی دلگرم کننده را فراهم میکند. ، این نور می‌تواند در عرض چند ثانیه از حالت باز به بسته تبدیل شود. پرده زبرا مانند پرده های غلتکی عمل می کنند و به صورت اتوماتیک یا دستی عرضه می شوند.

یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت پرده زبرا طراحی ساده آنهاست البته قیمت پرده زبرا بر این محبوبیت افزوده است. این محصولات ساده هستند، تصاویری تمیز ارائه می دهند و شکل هر پنجره ای را تکمیل می کنند. آنها همچنین به راحتی قابل استفاده، نگهداری،و دارای پارچه های مختلف هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. پرده های زبرا که در طیف وسیعی از رنگ های غنی موجود است، یکی از بزرگترین محصولات بهبود خانه در سال 2020 است.

پرده زبرا مورد علاقه در دکوراسیون معاصر است و فضای هر اتاق را هماهنگ و زیبا می کند. مجموعه فتودراپه این محصول را در رنگ‌ها، پارچه‌ها و طرح های بسیار زیبا تولید و عرضه میکند و مطابق با مشخصات شما ارائه میدهد.

قیمت پرده زبرا در بازار
خرید پرده زبرا

مزایای پرده زبرا

کنترل روشنایی

طراحی شیک و توانایی کنترل نور آنها، پرده زبرارا برای هر اتاقی ایده آل می کند. زمانی که به حریم خصوصی نیاز دارید پرده ها را پایین بکشید یا زمانی که نور خورشید بیشتری می خواهید آن ها را باز بگذارید. همچنین می‌توانید آن‌ها را در دیواره‌های خود بلند کنید تا منظره بیرون را بدون هیچ مانعی از پنجره مشاهده کنید.

طراحی همه کاره

پرده های زبرا به اندازه کافی همه کاره هستند تا در هر دکوراسیون داخلی جای بگیرند. در حالی که خطوط تمیز و ظاهر مینیمالیستی آن‌ها در محیط‌های معاصر کاملاً کار می‌کنند، پارچه نرم و شفاف آن‌ها مکمل دکوراسیون سنتی و آنتیک است.

گزینه های پارچه

پرده های زبرا در طیف گسترده ای از گزینه های پارچه، طرح و رنگ عرضه می شوند. بسته به سلیقه خود می توانید با رنگ های روشن پررنگ شوید یا به سادگی آن را خنثی نگه دارید. در پارچه های دارای فیلتر روشن و تاریک کننده اتاق موجود است، شما به راحتی می توانید پرده های زبرا خود را با سایر اثاثیه اتاق، از جمله روکش ها و روکش ها هماهنگ کنید.

کنترل اتوماتیک پرده

آیا اغلب در تمام طول روز پنجره‌های خود را باز یا بسته می‌گذارید، زیرا دسترسی به آن‌ها بسیار سخت است یا کار با آن‌ها به صورت دستی مشکل است؟ پرده های اتوماتیک پرده زبرا را می توان طوری برنامه ریزی کرد که مطابق با نیاز شما عمل کند. به سادگی میتوان پرده را باز و بسته کرد و نگران آسیب دیدگی پرده نبود. جدای از صرفه جویی در زمان و دردسر کار کردن دستی پوشش های پنجره، آنها همچنین به خانه شما ارزش می بخشند.

حفاظت داخلی

خانه شما سزاوار بهترین مراقبت است تا مطمئن شوید که برای سال های آینده عالی به نظر می رسد. اما قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ و محو شدن مبلمان و کفپوش شما شود. همچنین می تواند آسیب های مشابهی به فرش ها، اثاثه یا لوازم داخلی، عکس ها، کاغذ دیواری ها و آثار هنری مانند نقاشی ها وارد کند. پرده های لایه ای زبرا وقتی بسته هستند می توانند 99 درصد از اشعه ماوراء بنفش را مسدود کنند و از فضای داخلی شما در برابر نور شدید خورشید محافظت کنند.

حریم خصوصی

اگر نگران چشمان کنجکاو هستید، پرده زبرا این مشکل را حل می کنند. به لطف لایه‌های شفاف و  ضخیم ، می‌توانید در طول روز از تماشای بیرون لذت ببرید در حالی که افراد خارجی نمی‌توانند داخل را ببینند. این برخلاف پرده‌های کرکره‌ای یا پرده‌های افقی است که اگر می‌خواهید در طول روز حریم خصوصی داشته باشید، باید آنها را ببندید.

ایمنی کودک

پنجره های سیم دار برای حیوانات خانگی و کودکان خطر خفگی ایجاد می کند. پرده های زبرا اتوماتیک بی سیم هستند، به این معنی که هیچ سیم یا حلقه خطرناکی وجود ندارد. این باعث می شود آنها برای مهد کودک ها، اتاق های کودکان، اتاق های بازی و حتی کلاس های درس مناسب باشند.

 

قیمت پرده زبرا

بررسی محصولات:

  1. پارچه پرده زبرا ظریف و نرم است
  2. طراحی چاپ مد با الگوهای ظریف
  3. زنجیره صاف برای کنترل آسان برای کاربر
  4. عرضه به طور مستقیم با بهترین قیمت (کمترین قیمت پرده زبرا را در تولیدی ما پیدا خواهید کرد)

امکانات

  1. محصولات ما ایمنی کودک، ایمنی حیوانات خانگی را حفظ میکند و سازگار با محیط زیست هستند.
  2. محصولات ما به کل نقاط ایران ارسال می شود و مطابق با استاندارد است.
  3. ما می توانیم هر نیازی را در طرح، الگو، رنگ و اندازه ایجاد کنیم.
  4. ما می توانیم آرم مشتری را بر روی سطح محصولات ایجاد کنیم.
  5. اندازه گیری را تنها به ما بسپارید.( فقط در استان تهران )

کنترل پرده زبرا

پرده زبرا را می توان در دو حالت دستی یا کنترلی تهیه نمود. در حالت دستی از زنجیر کنار پرده برای بالا و پایین بردن آن و یا تنظیم نور ورودی استفاده می شود.که محصولات شرکت ما به صورت کنترل دستی عرضه میشود.

دلایل خرید و انتخاب پرده زبرا

پرده های زبرا از نظر سبکی نسبت به سایر پرده های پارچه ای موجود برای خرید برتری دارند

پرده های زبرا مقرون به صرفه و بادوام هستند, قیمت پرده زبرا نسبت به کارایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

پرده زبرا را می‌توان با مدل‌های مختلف پنجره‌های دیگر به انتخاب شما ترکیب کرد تا ظاهری جامع ایجاد کند که مکمل طراحی هر اتاق و منزل باشد.

با بررسی سایت ما و یا تماس با کارشناسان فروش گروه فتودراپه میتوانید بهترین پرده زبرا را برای خانه و بودجه‌تان پیدا کنید.

انواع پرده زبرا

4)پرده زبرا ترکیبی

از ادغام مدل های طرح و پلیسه و … تشکیل میشود که به دلیل زیبایی ظاهری بیشترین کاربرد را در هتل ها و سالن های عروسی دارد.

5)پرده زبرا طرح دار

یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع پرده زبرا, طرح دار می باشد زیرا به خواست مشتری طرح دلخواه بر روی پرده چاپ میشود.

6)پرده زبرا سه بعدی

یکی از مدل هایی که مناسب با هر سلیقه ای می باشد و میتوان برای هرمکان استفاده کرد این پرده است.با توجه به سبک های متفاوت در منازل, این نوع محصول امکان استفاده در دکوراسیون های مختلف را دارد. سه بعدی بودن آن به این دلیل است که پرده و لایه موازی بر روی یک دیگر قرار میگیرند و اشکال طراحی شده را تشکیل می دهند.

 

 

1)پرده زبرا ساده

این نوع از دو لایه تور تشکیل میشود و بیشترین تقاضا را در فضای خانگی دارد.(آشپزخانه _ سالن پذیرایی _ اتاق خواب )

2)پرده زبرا پلیسه

این مدل از پرده ها اغلب در دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرند.

3)پرده زبرا سیلوئت

پرده سیلوئت از 3 لایه تشکیل شده است , 2 لایه تور و یک لایه حریر و به همین دلیل در مکان هایی که نور زیادی لازم نیست استفاده میشود.

 

 

 

 

فاکتورهای تعیین کننده قیمت

جنس پارچه

کیفیت جنس پرده اولین عامل تاثیر گذار می باشد

مقدار پارچه

بستگی به اندازه پنجره دارد

برند شرکت تولیدی

شرکت تولیدی بسیار حائز اهمیت می باشد

برخی از سوالات شما عزیزان

پرده زبرا چیست ؟

پرده های زبرا نوعی پوشش پنجره هستند که در سراسر کشور محبوبیت زیادی پیدا می کنند. ظاهر قابل تشخیص آن شبیه نوارهای یک گورخر است – از نوارهای پارچه ای جامد تشکیل شده است که با نوارهای شفاف یا توری متناوب می شوند. عملکرد این محصول ساده است و به شما اجازه می دهد بین محرمیت و حریم خصوصی انتقال پیدا کنید.

چه کسانی به پرده زبرا نیاز دارند؟

مفهوم ساده است، بسته به نیاز به حریم خصوصی و روشنایی مورد نظر، پانل ها را می توان تراز یا روی هم قرار داد. با باز و بسته کردن سایه، صفحات افقی پارچه به طور متناوب تغییر می کنند. پانل ها حتی می توانند برای جلوگیری از پراکندگی نور تنظیم شوند.

مدل های مجموعه فتودراپه چه تفاوتی با بقیه مدل های موجود در بازار دارند؟

تمامی محصولات ما به صورت سفارشی ساخته می شوند، دارای گارانتی عالی هستند و با بالاترین کیفیت قطعات و پارچه تولید می شوند. تفاوت عمدتاً در 2 ویژگی نهفته است: کیفیت بافت پارچه و مواد بین پانل های پارچه. به طور کلی، رنگ و بافت پانل های پارچه بسته به مدل پرده زبرا متفاوت خواهد بود. همچنین یک نوار بین پانل های پارچه ای وجود دارد که دارای کیفیت بالایی می باشد.

آیا نصب پرده زبرا سخت است؟

خیر نصب اینگونه پرده بسیار آسان می باشد.

سفارشات شما در مجموعه فتودراپه و  در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت خدمتتان ارائه میگردد.

استفاده از طرح تبلیغاتی بر روی پرده زبرا:

 امروز با چاپ لوگو و نماد کسب کار ها بر روی این پرده علاوه بر ایجاد یک دکور جذاب و چشم نواز  از یک طرح تبلیغی نیز بهره مند می شوند. شما نیز همین الان می توانید با مراجعه به سایت فتودراپه پرده زبرا دلخواه خود را سفارش دهید.