وبلاگ

پرده لوردراپه چیست؟

پرده لوردراپه

پرده لوردراپه از آنجایی که جنس پلی استر و ساتن دارد، مقاومت آن بسیار بالا می باشد و به همین دلیل اگر شما به دنبال پرده ای می باشید که نور خورشید رنگ آن را از بین نبرد پرده لوردراپه بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که این پرده دارد جنس آن می باشد و به همین دلیل باید بدانید در برابر هرگونه خش و پارگی مقاومت بسیار بالایی دارد و به آن آسیبی وارد نمی شود. بسیاری از کسانی که به دنبال پرده زیبا و مناسبی برای دکوراسیون داخلی خود هستند باید بدانند که پرده لوردراپه بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند.

 

 

قیمت پرده لوردراپه

 انواع پرده لوردراپه :

پرده لوردراپه مانند بسیاری از پرده های دیگری که در بازار وجود دارد، دارای انواع متفاوتی می باشد و هر یک از آنها قابلیت های و ویژگی های مختص به خودشان را دارند. برای اینکه با انواع آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

  1. ژاکارد :

به عنوان مثال باید بدانید یکی از انواع این پرده ها دارای جنس ژاکارد می باشد و این نوع نسبت به انواع دیگر کیفیت بسیار عالی تری دارد. این نوع از پرده لوردراپه که کیفیت آن ژاکارد می باشد از ریل ها و قطعاتی که بسیار با کیفیت هستند ساخته شده اند و از آنجایی که رنگ به کار برده شده در آنها الکترواستاتیک می باشد، مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و نور دارد. اگر شما به دنبال بهترین کیفیت این نوع از پرده می باشید این نوع را می توانید خریداری نمایید.

  1. پی وی سی :

یکی دیگر از انواع پرده لوردراپه که مورد استفاده قرار می گیرد و تا حدودی ویژگی های آن هم شبیه نوع ژاکارد می باشد، پرده های پی وی سی است. یکی از تفاوت های اصلی که این نوع از پرده با نوع ژاکارد دارد این است که خود این پرده دو زیر مجموعه دیگر هم دارد. یکی از آنها نوع ساده می باشد که بیشتر اداره ها از آن استفاده می کنند و نوع دیگر آن تصویری می باشد که استفاده از آن بیشتر خانه ها و مهدکودک ها می باشد. رنگ بندی هر یک از آنها متنوع است و شما هر یک از رنگ های آن را که مایل باشید را می توانید خریداری نمایید.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که پرده لوردراپه دارد و بسیاری از افراد به همین دلیل آن را خریداری می نمایند این است که به آسانی نصب می شود و به راحتی هم جمع می شود. در واقع اگر بر این باور هستید که برای نصب این پرده به دانش خاصی نیاز دارید، در اشتباه هستید، چرا که برای نصب آن نیازی به دانش و تخصص خاصی ندارید.

نکاتی در مورد انتخاب پرده لوردراپه :

برای خرید انواع پرده لوردراپه که معرفی کردیم شما باید به سبک مورد نظر خود توجه بسیاری داشته باشید تا بهترین نوع آن را برای فضای مورد نظر خود خریداری نمایید. اگر می خواهید این پرده را برای پذیرایی خود خریداری نمایید باید به طرح و رنگ آن توجه بسیاری داشته باشید، اگر رنگ بندی تجهیزات خانه شما به رنگ تیره می باشد، باید پرده خود را هم به رنگ تیره انتخاب کنید. اگر برای اتاق خواب کودک می خواهید این پرده ها را انتخاب کنید، بهتر است رنگ های شاد و طراحی های کودکانه آن را انتخاب کنید که با روحیه کودکان سازگاری بیشتری دارد. همچنین برای اتاق خواب های بزرگسالان باید یکی از انواع ساده آن را انتخاب کنید که رنگ آن هم ساده و ملایم باشد تا دکوراسیون داخلی اتاق خواب را زیباتر کند.

پرده لوردراپه یا همان پرده‌های عمودی یکی  از از محبوب‌ترین پرده‌ها در محیط‌های مختلف اداری مسکونی و حتی تجاری بوده‌اند و هم‌اکنون نیز دهه‌ها بعد از ایجاد این نوع پرده هنوز جایگاه خودشون رو با قدرت حفظ کرده‌ و یکی از گزینه‌های بسیار مناسب مقرون‌به‌صرفه و زیبا و مدرن پرده‌های لوردراپه و یا پرده عمودی می‌باشد این پرده‌ها دارای قابلیت‌های فوق‌العاده زیادی بوده که مزیت‌های مناسبی را برای استفاده‌کنندگان از این پرده‌ها داراست از جمله این نوع مزایا ارزان بودن به نسبت پرده‌های مدرن دیگر است بدین‌طریق که در بین پردههای مدرن پرده لوردراپه یا پرده عمودی کاملاً مقرون‌به‌صرفه بوده و بنا به شرایط نصب راحت و آسان آن‌ها در محیط‌های اداری مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌است از دیگر مزایای این پرده می‌توان به قابلیت سایه‌روشن کردن این پرده‌ها اشاره کرد زیرا کارکردی آسان و ساده و درعین‌حال کارآمد دارد بدین حالت که درصورتی‌که تمایل به ورود نور از بیرون دارید می‌توانید با عمودی قرار دادن تیغه‌های این پرده‌ها باعث ورود نور شده و در زمانی‌که قصد دارید از ورود نور خورشید جلوگیری نمایید و یا دید داخل را در هنگام تاریکی شب به بیرون مسدود کنید اقدام به بستن پرده‌ها به حالت افقی خواهید نمود و چرخش تیغه‌ها توسط ۱ زنجیر صورت می‌گیرد و به وسیله آن پرده به‌صورت کامل سایه‌روشن می‌شود پرده لوردراپه کارکردی بسیار آسان دارد که این از جمله موارد اقبال مصرف‌کنندگان نسبت‌به آن است یکی دیگر از کارکردها و توانایی‌های پرده ،جمع شدن پرده به یک سمت پنجره می‌باشد به صورتی که به‌صورت کامل اقدام به جمع شدن کلیه تیغه‌ها در یک‌سو می‌گردد .

البته در هنگام تولید پرده لوردراپه یا پرده عمودی امکان تنظیم ریل پرده به‌جهت باز شدن و یا جمع شدن پرده‌ها به‌صورت مساوی در دو طرف پرده امکان‌پذیر می‌باشد که در هنگام ثبت سفارش تولید این محصول باید نسبت‌به نحوه جمع‌آوری پرده به یک سمت یا دو سمت که اصطلاحاً با نام پرده سینمایی معروف است اقدام نمایید.

این پرده‌ها در ۲ نوع سایز ۱۳ سانت و ۹ سانت در بازار موجود است که از استانداردهای کاملاً جهانی و بین‌المللی برخوردار بوده و در کل دنیا در همین ۲ سایز موجود می‌باشد .به صورتی که در لور دراپه‌ی ۱۳ سانت تیغه‌ها به‌طور کامل ۱۳ سانت هستند و در پرده لوردراپه یا عمودی ۹ سانت از تیغه‌های ۹ سانت استفاده می‌گردد قطعا ریل‌های این نوع پرده مخصوص به سایز آن پرده تعبیر می‌گردد و ریل پرده ۱۳ سانت برای پرده ۹ سانت قابل‌استفاده نمی‌باشد.

پرده لوردراپه بسته به نوع و جنس آن قابل شست‌وشو می‌باشد بدین‌طریق که ابتدا زنجیرها و وزن‌های پرده را از آن خارج کرده و از آویز جدا نموده و داخل ۱ کیسه نخی گذارده و می‌توانید داخل ماشین لباس‌شویی بگذارید و در مدت‌زمان کم در ماشین لباس‌شویی قرار داده شود و یا روشی دیگر برای تمیز کردن پرده لوردراپه آن را  در داخل ۱ تشت آب با مایع شوینده‌ی لباس یا مایع ظرف‌شویی  شست و شو نمایید

اکیداً توصیه می‌گردد پس‌از شستشو به‌صورت خیس آویزان گردد و وزنه‌ها در پایین آن قرار گیرند اکیداً از چنگ زدن و چنگ مال کردن پرده لوردراپه در هنگام شستشو جداً خودداری فرمایید چون آسیب شدیدی به بافت و تاروپود پرده وارد کرده و تیغه‌های پرده را از فرم صاف و کشیده آن خارج می‌کند و اصطلاحاً دفورمه می‌نماید. .

مجموعه فتو دراپه به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ پرده لوردراپه یا پرده عمودی در کشور مشغول به فعالیت است که این پرده‌های پارچه‌ای را در تنوع طرح و رنگ‌های مختلف به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می‌دارد لازم به ذکر است که نمونه‌ی چاپی این‌جور پرده‌های لوردراپه و تصویری عمودی نیز در شرکت فتو دراپه صورت می‌پذیرد و بسته به سفارش مشتریان تصاویر آن‌ها بر روی پرده لوردراپه یا پرده عمودی قابلیت چاپ سفارشی در ابعاد موردنظر مشتری را دارد و این در حالی است که در ۲ نوع یک‌رو و دورو قابل چاپ می‌باشد در نوع ۱ صرفاً در ۱ سمت پرده لوردراپه تصویر چاپ می‌گردد و در نوع دو این نوع پرده در ۲ سوی پرده ۲ تصویر متفاوت قابلیت اجرا دارد که این به مشتری این امکان را می‌دهد که در طول زمان با تغییر تصویرها به وسیله چرخش تیغه‌های پرده لوردراپه و تعویض زاویه دید آن‌ها تصویر جدیدی را بر روی پرده خود داشته باشد که نوعی ایجاد تنوع در محیط مورد استفاده این پرده‌ها می‌نماید.

 

 

لازم به ذکر است که پرده‌های عمودی تصویری و یا لووردراپه چاپی بر روی جنسی  با نام سلولیت چاپ می‌گردد که ۱ نوع پی‌وی سی فشرده و بسیار بادوام بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما گرما نور آفتاب و یا تغییر حالت به‌مرور زمان دارند این پرتوها از مقاومت بسیار بالایی و ماندگاری فراوانی در طول زمان برخوردار بوده و تصاویر چاپ‌شده بر روی آن‌ها از ضمانت پنج‌ساله گارانتی تعویض برخوردار است این به این معناست که حتی اگر ۱ ماه زودتر از زمان انقضای گارانتی شما شاهد افت کیفیت تصویر و چاپ بر روی این پرده‌ها باشید امکان تعویض مجدد این پرده‌ها برای شما وجود دارد .این در حالی است که نوع جنس این پرده‌های سولیت تصویری به دلیل عدم وجود تخلخل بر روی آن‌ها تحت هیچ عنوان در طولانی‌مدت هم چرک مود نخواهد شد و قابلیت شستشوی فوق‌العاده راحت تیغه‌ها بدون باز کردن آن‌ها از روی پرده صرفاً با ۱ ماده شوینده مانند شامپوها و یک ابر در کمتر از چند دقیقه می‌باشد و درعین‌حال نصب فوق‌العاده آسان این پرده‌ها امکان این‌رو به تمامی مصرف‌کنندگان می‌دهند که بدون نیاز به نصاب پرده خودشان اقدام به نصب این‌گونه محصولات نمایند. .

در نوع چاپی ۲ رو این قابلیت وجود دارد که شما با کشیدن زنجیر پرده و چرخش تیغه‌ها تصویر پرده را تغییر داده و تصویر جدیدی را بر روی پرده خود نمایان کنید که عموماً برای اغلب بازدیدکنندگان جذاب می‌باشد و این قابلیت را به شما می‌دهد که ۲ تصویر مختلف را با محیط کاری یا زندگی خود هماهنگ نمایید پرده‌های عمودی یا پرده لوردراپه اعم از پرده لوردراپه تصویری یا پرده لوردراپه عادی برای محیط‌های مختلف منزل ازجمله آشپزخانه اتاق‌خواب و حتی محیط‌های نشیمن و یا محیط‌های اداری و تجاری و یا فرهنگی مانند تالارها و مساجد و دانشگاه‌ها بسیار موردپسند مصرف‌کنندگان بوده و به دلیل نصب آسان حمل راحت شستشو و دوام بالا و قابلیت سایه‌روشن شدن و پوشش کامل در برابر نور آفتاب بسیار محبوب می‌باشند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

زمان تحویل پرده لوردراپه یا پرده عمودی ساده بدون چاپ در مجموعه تولیدی  فتودراپه ۵ روز تا ۱ هفته کاری می‌باشند و زمان تولید و عرضه و تحویل پرده‌ی لوردراپه‌ی چاپی یا پرده عمودی تصویری در مجموعه بین ۱ هفته تا ۱۰ روز کاری بر مبنای سایز ابعاد و تصویر شما مشتری عزیز می‌باشد و قابلیت ارسال پرده به کلیه شهرهای کشور از طریق باربری تیپاکس پست و ترمینال وجود دارد که با هماهنگی از قبل با مشتری گرامی نوع و روش ارسال مشخص و انجام‌وظیفه خواهد شد .

پیشاپیش از این‌که پرده لوردراپه و یا پرده عمودی خود را از مجموعه تولیدی فتو دراپه دریافت می‌کنید قدردان و سپاس‌گزار شما عزیزان هستیم و امیدواریم بتوانیم با خدمات ویژه و رضایت‌مند همراه با گارانتی مناسب سرویس خوب و قابل‌توجهی در شأن شما عزیزان و نام شرکت ارائه نماییم مشتاق حضور تان هستیم با سپاس

خرید پرده لوردراپه
قیمت پرده لوردراپه
لوردراپه
فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account