وبلاگ

همه چیز درباره پرده زبرا

همه چیز درباره پرده زبرا

طبق دیدگاه طراحان داخلی ، پرده یکی از عناصر تاثیر گذار در چیدمان و دکوراسیون داخلی است؛ به همین دلیل انتخاب جنس، رنگ و مدل مناسب برای پرده بسیار مهم است. پرده ها انواع و مدل های مختلفی دارند و از آنها به منظور تنظیم نور ، حفظ حریم شخصی و زیبایی بیشتر فضای محیط استفاده می شود. پرده زبرا یکی از جدیدترین انواع پرده است و استفاده از آنها زیبایی خاص و متفاوتی را به فضا و محیط مورد استفاده می دهد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره پرده زبرا و کاربردهای آن با شما به اشتراک می گذاریم. برای سفارش آنلاین پرده به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

معرفی کامل پرده زبرا

پرده زبرا از انواع پرده های جدید و مدرن بازار می‌باشد که اخیراً طی ۱۰ سال گذشته وارد عرصه بازار در حوزه پرده‌های مدرن شده این پرده به دلیل زیبایی خاص خودش و تنوع مختلفی که داره برای فضاهای بسیار زیادی از جمله منازل اتاق‌خواب ها شرکت‌ها دفاتر محیط‌های اداری و تجاری بیمارستان‌ها و حتی هتل‌ها کاربرد دارد و مورد اقبال گسترده مردم قرار گرفته و جدیداً یکی از بروزترین نوع پرده‌ها مدرن می‌باشد پرده زبرا نوعی پرده از جنس تور و پارچه است که ساختاری دو لایه دارد. این پرده در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار عرضه می شود به همین دلیل توانسته پاسخگوی تمامی سلیقه ها و نیازهای مختلف افراد باشد. این نوع پرده قابلیت رولینگ و کرکره ای داشته و موجب زیبایی و جذابیت فضا می شود. ویژگی ها و ظاهر منحصر به فرد پرده Zebra موجب شده استفاده از این نوع پرده طرفداران زیادی داشته باشد.

این پرده تنوع بسیار گسترده‌ای در طرح و نقش داره و عموماً شرکت‌های تولیدی پرده زبرا رو با تنوع رنگی بسیار زیاد شاید بیش‌از ۱ هزار طرح به بازار عرضه می‌کنند که بسته به نوع کیفیت و این‌که متعلق به کدوم کشور سازنده و کدام تولیدکننده پارچه هست از کیفیت‌های مختلفی برخوردار است. این تنوع گسترده در طرح و رنگ باعث شده که از تنوع قیمتی مختلفی نیز برخوردار باشد که قاعدتاً دست مشتریان را در انتخاب نوع پرده آن‌ها باز می‌گذارد به‌عنوان مثال پرده هایی که کارهای مربوط به گل‌کاری و گل‌دوزی ندارند و از طرح‌ها و طیف‌های ساده استفاده می‌کنند قیمت‌های کمتری نسبت‌به نوع مشابه گل‌دوزی شده آن‌ها و طرح دورشان دارند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شید تصویری

مصرف پرده زبرا

یکی از قابلیت‌های بسیار خوب و جدید پرده زبرا برای مصرف‌کنندگان و حالت سایه‌روشن شدن این نوع پرده است بدین‌ترتیب که در زمان ورود نور با بالا پایین کردن پرده امکان ورود و بستن راه ورود وخروج برای تمام مصرف‌کنندگان پرده امکان‌پذیر است و این قابلیت امکان تاریک کردن فضا و جلوگیری از ورود نور یا باز کردن مسیر را به کلیه مصرف‌کنندگان می‌دهد همچنین به دلیل شید رول بودن نوع پرده زبرا امکان جمع شدن و رول شدن آن داخل قاب خود پرده زبرا امکان‌پذیر است و بدین‌طریق حداقل فضای ممکن را اشغال می‌نماید.

درعین‌حال قابلیت نصب فوق‌العاده راحت و سریع این محصول این محصول را به یکی از جذاب‌ترین پرده‌های آماده نصب تبدیل کرده‌است بدین‌صورت که شاید فرد نصب کننده بدون مهارت‌های فنی بسیار خاص صرفاً باب د کردن ۲ عدد پیچ بر روی دیوار یا سقف جایی‌که قرار است پایه‌های پرده نصب شود پایه‌ها را بر محل‌های مذکور نصب نموده و پرده آماده را داخل قاب به‌صورت رول همراه با زنجیر و گیربکس می‌باشد

را بر روی پرده موردنظر آویزان می‌نماید در کسری کمتر از چند ثانیه امکان باز و بسته کردن این نوع پرده و راحتی نصب و عدم نیاز به نصاب یکی از جذابیت‌های پرده‌های مدرن ازجمله پرده زبرا است.

تنوع پرده زبرا

 شیک بودن و مدرن بودن این نوع پرده کمک به ایجاد ۱ فضای مدرن در خانه‌های امروزی و انواع محیط‌های کار کسب‌وکار تجاری  می‌گردد.

درعین‌حال پرده زبرا به دلیل داشتن تنوع طرح و رنگ فراوان امکان انتخاب برای مشتری را متناسب با محیطی که قرار است برای آن پرده انتخاب شود را فراهم می‌کند و این تنوع رنگی امکان ست کردن و هماهنگی بین اجزای دکوراسیون داخلی در محیط‌های مختلف را ایجاد کرده‌است .

درعین‌حال امکان چاپ تصویر بر روی پرده زبرا در مجموعه تولیدی فتو دراپه امکان‌پذیر است بدین‌صورت که مشتریان گرامی می‌توانند کلیه طرح‌ها و عکس‌های موردنظر خودشان را اعم از تصاویر شخصی و یا علائم تجاری تبلیغات تجاری و یا از عکس‌های آرشیو تصاویر که در داخل مجموعه ما به‌صورت دسته‌بندی با عناوین مختلف وجود دارد را انتخاب کرده جهت چاپ بر روی پرده انتخاب نمایند که با کیفیتی خوب و بالا باثبات و ماندگاری بالا قابلیت عرضه به انواع مشتریان در سطوح و کاربردهای مختلف می‌باشد.

مکانیزم پرده زبرا

مکانیزم عملکرد بالابر پرده زبرا عموماً در اکثریت قریب‌به‌اتفاق پرده‌های زبرا به‌صورت مکانیزم گیربکس دستی همراه با زنجیر می‌باشد که فرد مصرف‌کننده با کشیدن زنجیر می‌تواند اقدام به سایه‌روشن کردن پرده نموده و یا با جمع کردن پرده داخل قاب به میزان دلخواه هم ارتفاع پرده مورد نظر را تنظیم نماید و یا به‌صورت کامل و رول شده در داخل قاب قرار گیرد تا هیچ‌گونه فضایی را اشغال نکند.

سیستم پرده زبرا عملاً ۱ نوع پرده پارچه‌ای به‌صورت راه‌راه می‌باشد که به‌صورت مساوی و یا نامساوی از بخش‌هایی که قابلیت عبور نور ندارند و بعضی بخش‌ها به‌صورت تور به‌صورت یک‌درمیان استفاده می‌کنند که قسمت تور امکان عبور نور را دارد و در هنگام سایه‌روشن کردن این نوع پرده‌ها قسمت‌های ضخیم جلوی قسمت‌های توری را گرفته و مانع عبور نور و مانع دید درهنگام شب می‌گردد اما در طول روز درصورتی‌که مصرف‌کننده علاقه‌مند باشد که نور محیط را افزایش دهد می‌تواند با کشیدن زنجیر و ایجاد وضعیت سایه‌روشن و قرار پرده در وضعیت روشن نور محیط را تامین نماید و یا اجازه عبور نور از پرده را به داخل محیط بدهد.

تولید کنندگان پرده زبرا

مجموعه تولیدی فتو دراپه یکی از تولیدکنندگان پرده زبرا با تنوع طرحی بیش‌از ۵۰۰ طرح و رنگ مختلف امکان انتخابی راحت و سریع را در اختیار تک‌به‌تک مشتریان و همکاران عزیز قرار داده‌است تا با انتخاب هر رنگ و طرح در طیف گسترده فضایی مناسب برای خود در محیط‌های مختلف ایجاد نمایند

مشتریان عزیز می‌توانند برای مشاهده انواع طرح‌ها و رنگ‌های این نوع پرده و همچنین پرده‌های زبرای تصویری با مراجعه به دفتر شرکت کلیه طرح‌ها و رنگ‌ها را مشاهده و کدهای انتخابی خود را ثبت نمایند همچنین مشتریانی که خارج از شهر تهران هستند می‌توانند به‌صورت تصویری و از طریق واتساپ درخواست ارسال تصاویر پرده‌های زبرا را برای آن‌ها نمایند مدت‌زمان تحویل این پرده‌ها تقریباً بین ۴ الی ۵ روز کاری می‌باشد و از طریق کلیه ابزارهای انتقالی از جمله باربری‌ها ترمینال پست تیپاکس و هر نوع وسیله دیگری که موردنظر مشتری می‌باشد قابلیت ارسال به کلیه شهرهای دور و نزدیک در داخل ایران خواهد بود

پرده زبرا که نام خود را به دلیل راه‌راه بودن این نوع پرده و به‌صورت افقی بودن اقتباس کرده‌است قابلیت داشتن طرح‌های مختلف عمودی و یا از نوع وی آی‌پی را دارد پرده زبرای وی آی‌پی نوعی پرده زبرا است که روش سایه‌روشن کردن آن‌ها با پرده‌های زبرا های افقی کاملاً متفاوت بوده و بسیار شیک و مدرن بوده و یکی از محصولات قابل ارائه در مجموعه تولیدی فتو دراپه می‌باشد و این امکان را به مشتری می‌دهد تا پرتوهایی متفاوت‌تر از زبرا های موجود در بازار را از آن خود کنند .

اطلاعات بیشتر: پرده بامبو تصویری

ثبت سفارش

کلیه مشتریان عزیز در شهر تهران امکان درخواست نصاب و یا اندازه‌گیر در مراحل ثبت سفارش پرده زبرای خود را خواهند داشت بدین‌صورت که با درخواست از فرد شرکت می‌توانند زمان مشخصی را برای اندازه‌گیری و نصب پرده انجام دهد بدین‌وسیله کلیه مراحل ثبت تولید ارسال اندازه‌گیری و نصب توسط خود مجموعه تولیدی انجام می‌گیرد . جنس پرده زبرا عموماً از نوعی پارچه پلی استری تشکیل‌شده و مقاومت بسیار زیادی در برابر سرما گرما نور آفتاب دارد و عموماً هیچ‌گونه تغییر حالتی را در طی سالیان طولانی به خود نخواهد دید و لذا از آن می‌توان به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین  پرده‌های بادوام موجود در بازار نام برد .

پرده زبرای تولیدی در مجموعه فتو دراپه امروزه در بیش‌از صدها فروشگاه پرده فروشی و تزیینات و دکور در کلیه شهرها ایران موجود است و با طیف گسترده‌ای از عرضه به هم‌وطنان و همکاران گرامی یکی از پیشروترین شرکت‌ها در عرصه تولید پرده زبرا در کشور می‌باشد که بالاترین تنوع طرح و رنگ را نیز دارا می‌باشد این مزایا امکان دسترسی آسان و سریع همه مصرف‌کنندگان عزیز چه از طریق همکاران گرامی یا از طریق ارتباط مستقیم با دفتر فروش را فراهم نموده و بدین‌وسیله امکان ۱ خرید آسان و راحت و مطمئن را برای همگان ایجاد نموده‌است.

کاربردهای پرده زبرا

به دلیل کیفیت بالا و قابلیت هایی که پرده زبرا دارد می توان از آن در فضاها و مکان های مختلف از جمله اتاق خواب کودک و بزرگسال ، اتاق پذیرایی، آشپزخانه ، مهد کودک ، دفتر کار استفاده نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت فتودراپه تماس بگیرید.

ویژگی های پرده زبرا

پرده زبرا نوعی پرده کرکره افقی محسوب می شود . این نوع پرده از جنس پارچه بوده و مزایا و ویژگی هایی دارد . از ویژگی های پرده زبرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن طرحها و رنگ های متنوع
  2. برخورداری از دوام و طول عمر بالا
  3. نصب راحت و سریع
  4. قابلیت تنظیم نور
  5. قابلیت ارائه در ابعاد مختلف
  6. امکان نصب به صورت ساده و اتوماتیک

انتخاب طرح و مدل پرده زبرا

پارچه های به کار رفته در این نوع پرده به شکل های ساده ، طرح دار و گلدوزی شده می باشند. نوع پارچه انتخابی تعیین کننده قیمت پرده است. در هنگام انتخاب طرح و مدل پرده زبرا بهتر است به هماهنگی و تناسب آن با دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید تا زیبایی بیشتری را برای فضای مورد نظر خود به ارمغان بیاورید. بهتر است در هنگام انتخاب پرده زبرا با کارشناسان ماهر در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید انتخاب صحیح تری داشته باشید. کارشناسان و متخصصین فتودراپه اطلاعات خوبی در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند.

اطلاعات بیشتر: پرده شرشره تصویری

روش تنظیم و کنترل نور پرده زبرا

شکل راه راه پرده موجب شده افراد بتوانند به بهترین شکل از نور استفاده کنند. طراحی این پرده به گونه ای است که به افراد این امکان را می دهد که بتوانند به راحتی نور را به شکل دلخواه خود تنظیم کنند. تنظیم نور در این پرده به شکل دستی و اتوماتیک امکان پذیر است.

در روش دستی نور محیط را می توان با نوارهایی که در کنار پرده تعبیه شده تنظیم کرد.

در روش اتوماتیک با استفاده از ریموت کنترل می توان به راحتی نور محیط را تغییر داد و آن را تنظیم کرد.

نصب پرده زبرا

بهتر است برای انتخاب رنگ و مدل پرده به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید و طرح و رنگ مطابق با سلیقه و نظر خود را سفارش دهید. مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه یکی از این مراکز معتبر و فعال در زمینه تولید و فروش پرده زبرا می باشد. بعد از تهیه پرده نوبت به نصب آن می رسد. برای نصب پرده زبرا زمان کمی لازم است چون نصب ساده ای دارد.

نحوه تمیز کردن پرده زبرا

از آنجایی که به مرور آلودگی و گرد و غبار جذب پرده می شود و نمی توان از شستشو و نظافت آن چشم پوشی کرد با رعایت اصول و مواردی می توان نسبت به نظافت آن اقدام نمود.گردگیری هفتگی تا حد زیادی از زیاد شدن آلودگی پرده پیشگیری می کند ولی چنانچه شرایط گردگیری هفتگی وجود نداشت می توانید با شستشو پرده را تمیز کنید.

برای نظافت این نوع پرده بدون اینکه پرده را باز کنید به کمک شوینده های ملایم می توانید نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید . تمیز کردن پرده با بخارشو یکی دیگر از روش های نظافت این نوع پرده می باشد. روش دیگر این است که از شرکت های خدماتی فعال در زمینه شستشوی پرده کمک بگیرید.

چنانچه بر روی پرده زبرا لکه ای به وجود آمد می توانید به کمک دستمال یا اسفنج آغشته با شوینده ملایم لکه را پاک کنید.

برای استفاده از زیبایی و کارایی هرچه بیشتر پرده زبرا در فضا و محیط سعی کنید از کارشناسان خبره در این زمینه استفاده نمایید. تیم حرفه ای فتودراپه شما را در این زمینه راهنمایی می کنند.

فهرست مطالب

مقالات مفید

, طراحی داخلی , جدیدترین پرده آشپزخانه , طراحی دکوراسیون ,پرده آشپزخانه جدید ,جدیدترین پرده , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , پرده مناسب , پرده مناسب آشپزخانه ,
پرده مناسب آشپزخانه چیست؟

پرده مناسب آشپزخانه نیز مانند سایر بخش های دکوراسیون منزل تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون خانه و فضای آن خواهد داشت، پس در انتخاب پرده مناسب آشپزخانه باید دقت بیشتری به کاربرد. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با چند مدل پرده آشپزخانه آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account