وبلاگ

دکوراسیون داخلی و معرفی اجزای آن

تاریخچه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی امروز به یکی  از مهم‌ترین قسمت‌های زندگی در زندگی شهر نشینی و حتی روستانشینی تبدیل‌شده است، به‌گونه‌ای که شاید در کمتر مناطقی از دنیا می‌توان افرادی را یافت که اهمیت کمی به این مقوله در محیط‌های زندگی و کار خود بدهند.

 دکوراسیون داخلی امروزه یک علم است که آمیخته با هنر چیدمان و ترکیب رنگ‌ها در دنیای امروزی است به‌گونه‌ای که معدود افرادی را می‌توان یافت که به این حوزه بی‌توجه باشد دکوراسیون داخلی نه از امروز بلکه از گذشته بسیار طولانی در نگاه تمام جوامع بشری از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و یکی از پایه‌ها و ارکان قدرت و نمایش آن در بین سردمداران و بزرگان هر قوم و قبیله‌ای بوده ، به ‌نحوی‌ که آرایش و زیبایش بسیار خاصی را در محیط‌هایی که محل حضور سردمداران هر قوم و قبیله است مشاهده خواهید کرد.

امروزه این هنر علاوه‌بر این‌که با علم آمیخته شده‌است در وجود تک‌به‌تک نسل‌های امروزی بخشی از زندگی روزمره آن‌هاست به‌گونه‌ای که شاید افراد بسیاری را ببینید که درعین ناتوانی مالی سعی در وفق ظاهر محیط‌های منزل مسکونی یا اداری خود با شرایط روز دنیا را دارند. برای خرید پرده چاپی با ما در ارتباط باشید.

 [/vc_column_text]

دکوراسیون داخلی

محصولات و خدمات در دکوراسیون داخلی شامل چه مواردی میشود

در دکوراسیون داخلی ما شاهد طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات و خدمات در حوزه‌های بسیار مختلف خواهیم بود ، به گونه‌ای که هر بخش به تعداد بسیار زیادی از محصولات متفاوت تفکیک شده‌است.

 به‌عنوان مثال در دنیای کف‌پوش ها ما شاهد طیف گسترده‌ای از فرش‌ها و موکت‌ها پارکت ها لمینت خاص سنگ‌های تزیینی و محصولات بسیار متفاوت و جذابی هستیم که شاید گاهی به بیش‌از ۱۰۰ آیتم مختلف می‌رسند که حتی در نحوه اجرا و نصب آن‌ها سعی در ایجاد خلاقیت و ایجاد تفاوت در فرم و نوع نرمال آن‌ها صورت می‌گیرد.

در دکوراسیون داخلی ما علاوه‌بر این‌که می‌توانیم اصناف و دسته‌بندی‌های مختلفی ازجمله مبلمان و فضای نشیمن گاهی .کف‌پوش ها دیوار پوش‌ ها تزئینات سقفی سیستم‌های دکوراتیو و نورپردازی سیستم‌های دکوراتیو آشپزخانه از قبیل کابینت‌ها و دیزاین های اتاق‌خواب .دنیای پرده و محصولات بهداشتی از جمله شیرآلات را در فضاهایی همچون سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها مشاهده می‌نماییم به گونه ایی که  امروزه در هنگام ساخت یک سرویس بهداشتی صرفاً مورد استفاده و موارد استفاده از آن مورد توجه نیست درحالی‌که آن‌قدر که به زیبایی و تزیینات و دکوراسیون داخلی این‌جور فضاها اهمیت داده می‌شود که گاهی این محیط‌ها را به محیط‌های زیبا و دل‌نشین تبدیل می‌کند و حتی در حمام‌ها صرفاً قرار بر ایجاد محیطی برای دوش گرفتن و نظافت نیست بلکه زیبایی آینه‌ها دکوراتیو . شیرآلات سینک ها و روشویی ها و کاشی‌های مختلف در دیوار و کف‌پوش سقف و حتی سیستم‌های نورپردازی و جداسازی و تفکیک این محیط‌ها یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در هنگام ساخت آن‌ها محسوب می‌شود و دیگر مانند گذشته صرفاً کارایی و ابزار اسمی آن‌ها مورد توجه نیست ،.لذا شما به‌عنوان مثال در دنیای پرده طیف گسترده‌ای از محصولات را ملاحظه خواهید کرد که برای بهبود فضای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف ازجمله اتاق خواب‌ها آشپزخانه‌ها پنجره‌های پذیرایی و محیط‌های اداری تجاری فرهنگی و ورزشی مورد استفاده واقع می‌شوند.

دکوراسیون داخلی

نقش فرهنگ در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی از دیرباز مورد توجه تمام اقوام و جوامع در طول تاریخ بوده و هر قوم و قبیله و کشوری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی سعی در ایجاد و خلق دکوراسیون داخلی مناسب با اعتقادات منش رفتار و فرهنگ آن قوم را داشته‌است لذا شاید امروز شما در مکان‌های تاریخی که مورد بازدید توریست‌ها قرار می‌گیرد یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌ها دیدن نماها و دکوراسیون‌های داخلی در طول دوره های گوناگون است که توسط اساتید مختلفی در این حوزه ایجاد شده‌است ؛ به گونه‌ای که شاید بااینکه سده‌ها و حتی هزاران سال از آن‌ها می‌گذرد هنوز جذابیت‌های فوق‌العاده استثنایی را در حوزه بصری برای کلیه بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند، و یکی از جذابیت‌های حوزه توریستی محسوب می‌شود و هر قوم کشور و ملیتی این هنر دکوراتیو را بخشی از تاریخ و فرهنگ و هنر خود می‌پندارد و با افتخار از آن یاد می‌کنند. بنابراین بسته به هر قوم و قبیله‌ای شاهد خلق زیبایی‌های فوق‌العاده فراوان در حوزه دکوراسیون داخلی در طول تاریخ بوده‌ ایم.

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی

موارد تاثیرگذار در دکوراسیون

به‌عنوان مثال دنیای مبلمان در دکوراسیون داخلی امروزی طیف گسترده‌ای از محصولات فوق‌العاده متنوع در هزاران طرح و رنگ مختلف را امروز برای تمام مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده و شاید باعث گسترش تجارت در این حوزه‌ها حتی به‌صورت صادرات در بین کشورها گردیده.

دکوراسیون داخلی در دنیای کف‌پوش دیوارپوش ها نیز با طیف گسترده‌ای از محصولات ازجمله کاغذ دیواری های مختلف در طیف‌ها و رنگ‌های مختلف انواع دیوارپوش ها ی مختلف روبه‌روست به‌گونه‌ای که گاهی دسته‌بندی هریک از این طیف شامل به صدها مدل و گونه‌ی مختلف می‌رسد و هر روز نیز شاهد خلق نوع جدیدی از این محصولات با کمک سلیقه خالقان این اثر خواهیم بود که درنهایت منجر به ایجاد محیطی چشم‌نواز و دلنشین از نظر نگاه بصری برای بینندگان آن هست.

البته با توجه به ذائقه و سلیقه‌های بسیار گسترده مردم که به دلیل تنوع فرهنگی و نژادی و قومی در هر کشوری ایجاد شده خواه ناخواه هر گروه و دسته‌ای خواهان سبکی نوین و متفاوت در حوزه دکوراسیون داخلی در محیط‌های منازل مسکونی و تجاری خود خواهند بود و این سرچشمه توسعه و خلاقیت در این حوزه در جهت ابداع محصولاتی متنوع‌تر و روزافزون خواهد بود.

 

 

دکوراسیون داخلی

محصولات مجموعه فتودراپه

مجموعه تولیدی فتو دراپه امروزه به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در حوزه محصولات دکوراسیون داخلی با تنوع گسترده‌ای از محصولات در حوزه پرده دیوارپوش و فرش‌های مختلف امکان ارائه خدمات بسیار گسترده و منحصربه‌فرد و حتی سفارشی را برای تک‌به‌تک اعضای باشگاه مشتریان خود فراهم نموده‌است به‌گونه‌ای که امروزه این مجموعه با تولید پرده‌های مختلف در حوزه دکوراسیون داخلی که از نوع پرده‌های مدرن و روز دنیا هستند ازجمله .پرده زبرا، پرده شید. پرده لوردراپه. پرده شرشره و پرده‌های دو مکانیزم می‌باشد یکی از پیشروترین مجموعه‌ها در تولید پرده‌های تصویری با چاپ تصاویر دلخواه مشتری آن‌ها به‌صورت سفارشی در ابعاد و اندازه‌های موردنظر آن‌ها می‌باشد که این امکان دست مشتریان را در ایجاد فضایی کاملاً متفاوت و منحصربه‌فرد و مخصوص به خود را فراهم می‌نماید.

علاوه‌براین در حوزه تولید انواع فرش‌های چرمی و فرش های پوستی و فرش‌های چاپی و یا تکه‌دوزی یا چهل‌تکه یکی از متنوع‌ترین نوع محصولات را به مشتریان خود عرضه میدارد به‌گونه‌ای که شاهد استفاده از نوعی فرش خاص و مخصوص به خودشان و بی‌همتا را در این حوزه خواهند داشت علاوه‌براین این طیف گسترده از محصولات با امکان چاپ تصاویر دلخواه و طرح‌های موردنظر بسیار در ابعاد و اندازه‌های مشتریان امکان ایجاد هارمونی بیشتر و کاملاً متفاوت را برای افرادی که در  این حوزه‌های دکوراسیون داخلی مشغول هستند از جمله دکوراتور ها فراهم می‌نماید .

علاوه‌براین در طول بیش‌از ۱۳ سال فعالیت تولیدی این مجموعه در حوزه تولیدات محصولات دکوراسیون داخلی هرساله شاهد گسترش تنوع بیشتری از محصولات در حوزه‌های مختلف محصولات دکوراسیون داخلی خواهیم بود که این ارمغانی است برای افرادی که خواهان محصولی متفاوت و منحصربه‌فرد می‌باشند .

لازم به ذکر شما مشتری عزیز می‌توانید در هر لحظه با تماس با مجموعه دکوراسیون داخلی فتو دراپه از محصولات این مجموعه استفاده کرده و از نظر حرفه‌ای و کارشناسی همکاران ما در اندازه‌گیری نصب و حتی تطبیق محصولات ما در محیط‌های مختلف خود استفاده نمایید لازم به ذکر است که هر گونه از این محصولات در مدت زمان‌های متفاوتی بین ۱ هفته الی ۱۰ روز کاری قابلیت تولید و ارسال برای تک‌به‌تک شما عزیزان را خواهند داشت و از گارانتی‌های بسیار قدرتمندی بر روی این محصولات استفاده می‌گردد که شما رو از نظر امنیت فکری در کیفیت این محصولات یاری می‌کند.

این مجموعه تولیدی بر آن است که در آینده‌ای نه‌چندان دور با همکاری با تعدادی از مجموعه‌های طراح در حوزه دکوراسیون داخلی مشغول به فعالیت شده و بدین‌وسیله توانایی اجرای تمامی محصولات تولیدی در این مجموعه را به‌همراه تلفیقی از هنر معماری و دکوراسیون طراحی دکوراسیون داخلی در محیط‌های مختلف موردنظر شما را ارائه نماید سعی بر این است که در این حوزه با توجه به‌نظر شما مشتری عزیز خدماتی متناسب با سلیقه و تمایل شما عزیزان و با هماهنگی با محصولات روز دنیا ارائه بگردد که اثری چشم‌نواز و دل‌انگیز برای کلیه بینندگان و استفاده‌کنندگان از این محصولات و خدمات را شامل گردد حوزه دکوراسیون داخلی تخصص ماست و سعی خواهیم کرد در این حوزه بهترین خدمات را با بهترین کیفیت موردنظر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم لازم به ذکر است مجموعه به‌صورت آنلاین پاسخ‌گوی کلیه سوالات شما در این زمینه خواهد بود.

هم‌اکنون برای آشنایی بیشتر با محصولات تولیدی مجموعه فتودراپه در زمینه تولید محصولات دکوراسیون داخلی می‌توانید با کلیک بر روی دکمه مشاهده محصولات در پایین همین مقاله با کلیه محصولات تولیدی در این مجموعه آشنا شده و از آن‌ها در فضاهای دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های اداری و تجاری و فرهنگی خود استفاده نمایید و علاوه‌برآن می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات مرتبط در زمینه دکوراسیون داخلی مطالعات  بیشتر این مقالات نیازهای اطلاعاتی خود را در این زمینه افزایش داده و تامین نمایید  و هم چنین می‌توانید اگر علاقه‌مند باشید با ارسال مقالات خود در حوزه دکوراسیون داخلی و انتشار آن در سایت ما یاریگر خود و سایر عزیزانی که در این حوزه مشغول فعالیت می‌باشند باشید .

امید است بتوانیم با ارائه خدماتی خوب و مناسب همراه با دادن اطلاعات مناسب در مقالات مختلف در کنار محصولات ماه امکان سرویس و خدماتی مناسب به شما عزیزان را فراهم نماییم.

 پس منتظر حضور گرم شما و ارتباط شما با همکارانمان در مجموعه فتو دراپه هستیم با سپاس

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

معرفی کوسن پشمی

معرفی کوسن پشمی خرید مبلمان و خرید کوسن در دکوراسیون داخلی ما نقش مهمی دارند. واین اولین لوازم در دکوراسیون

کوسن چاپی, کوسن چاپی تصویری, چاپ روی کوسن, کوسن تصویری, تصویر روی کوسن, کوسن با تصویر دلخواه, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون,
مشخصات کوسن های مربعی شکل

می توان از رنگ بندی های شاد و طرح های مختلف در کوسن های شاد و طرح دار تصویری استفاده کرد. شما می توانید هر طرحی که مایل هستید را در این کوسن ها سفارش دهید و از آنها برای مبلمان و اتاق های خواب و اتاق کودکان استفاده کنید. حتی برای آشپزخانه نیز می توان از این کوسن ها استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account