وبلاگ

پرده شید

پرده شید تصویری لباسی فاخر برای پنجره اتاق خواب

پرده شید تصویری لباسی فاخر برای پنجره اتاق خواب

پرده شید یکی از پرده­ هایی می­باشد که امروزه مورد استفاده و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و توانسته است به خوبی جای پرده­ ها قدیمی و سنتی را در منازل پر کند و افراد به وسیله آنها پنجره ­های خود را با این نوع از پرده که مانند لباسی فاخر و تابلویی زیبا می­باشد تزئین می­کنند, خصوصیات پرده شید بسيار زياد مي باشد كه در ادامه به آن ميپردازيم.

پرده شید امروزه از متریال­های متنوعی مثل کتان، ابریشم، پنبه،پلی استر ساخته شده­اند و دارای طرح و نقش و رنگ­های گوناگون و متنوعی هستند که مناسب استفاده در تمامی اماکن از نقاط مختلف منزل گرفته تا مکان­های تجاری و تفریحی می­باشند و می­توانند از لحاظ بصری محیط و منظره چشم ­نوازی را ایجاد کنند. برای خرید آنلاین پرده به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

پرده شید چیست؟

پرده شید از انواع پرده­ های بالارونده و پایین رونده می­باشد که از یک پارچه یک تکه که در دور یک محور می­چرخد تشکیل شده است و دارای مدل­های مختلفی از جمله شید رول، شید رومی و شید بالونی می­باشد که افراد می­توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود هر کدام از مدل­های این پرده را با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش بدهند.

این پرده ­ها که دارای طرح و نقش و رنگ­های متنوعی می­باشند را می­توانید در طرح و ابعاد مختلف سفارش بدهید برای مثال شما می­توانید پنجره اتاق خود را متر کرده و به اندازه سایز پنجره­هایتان، پرده خود را سفارش دهید.

اطلاعات بیشتر: سفارش آنلاین پرده زبرا

ویژگی­ها و خصوصیات پرده شید

خصوصیات پرده شید و ویژگی­های منحصر به فردی که دارد امروزه بیشتر از هر پرده­ای برای استفاده در اتاق خواب کاربرد دارد که از این ویژگی­ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تنظیم نور

همان­طور که می­دانید میزان نور مناسب ورودی به اتاق خواب برای انجام فعالیت روزانه بسیار ضروری می­باشد که افراد با داشتن پرده شید در اتاق خواب به خوبی می­توانند میزان نور ورودی به اتاق خود را تنظیم کنند.

قابلیت چاپ تصاویر

پرده شید علاوه بر طرح­ها و رنگ­های گوناگونی که دارند و افراد می­توانند از بین آنها یک طرح مناسب اتاق خواب را که آرامش را در محیط به وجود بیاورد انتخاب کنند دارای قابلیت چاپ تصاویر می­باشند و افراد می­توانند تصویر مورد نظر خود را نیز سفارش داده تا آن را بر روی پرده چاپ کنند.

حفظ حریم شخصی

حفظ حریم شخصی برای افراد به خصوص ایرانی­ها اهمیت ویژه­ای دارد که پرده ­های شید به خوبی می­توانند این امکان را فراهم کنند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو

نصب آسان

نصب آسان این پرده ­ها یکی از ویژگی­های بارز این پرده ­ها می­باشد و آنها را از پرده ­های تجملاتی که نصب و دوخت آنها بسیار سخت است متمایز می­کند. این پرده ­ها همچنین به دو صورت دستی و یا با ریموت کنترل می­شوند و به دو سمت بالا و پایین حرکت می­کنند که آنها را گزینه مناسبی برای استفاده در منازل مدرن تبدیل کرده است.

قابلیت شست و شوی آسان

همان طور که می­دانید توجه به نظافت اتاق خواب یک امر ضروری است که شامل پرده نیز می­باشد و باید به صورت مرتب شست و شو شود و پرده شید  با قابلیت شست و شوی راحت این کار را برای افراد ساده کرده است.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده شرشره

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده منزل, پرده خانه, نقش پرده, پرده تزیینی, جنس پرده, پرده مدرن,
نقش پرده در دکوراسیون منزل چگونه است؟

هنگامی که از انتخاب پرده ای مناسب برای پنجره یک محیط صحبت به میان می آید، اغلب ما آن را تنها به عنوان پوششی محفوظ برای ایجاد استقلال فردی در محیطی خصوصی و همچنین عنصری دکوراسیونی می شناسیم.

حال آنکه پرده علاوه براینها، نقشهای کاربردی بسیار مهم و متعدد دیگری نیز در طراحی داخلی ساختمان دارا می باشد که ایفای هر یک از آنها، باتوجه به نیازها و شرایطی از قبیل میزان نورگیری محل، نقشه و معماری ساختمان، سلیقه، چشم انداز بیرون و غیره متفاوت خواهد بود. لذا به جهت تنوع بسیار در مدل، رنگ و جنس پارچه های مصرفی برای این منظور، بر آورده نمودن سطح وسیعی از نیازها امکان پذیر است.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account