وبلاگ

کرکره حصیری

پرده لوردراپه تصویری فشن شوی پرده ها

پرده لوردراپه تصویری فشن شوی پرده ها

پرده لوردراپه تصویری یا پرده کرکره عمودی، لباس مناسب دیگری برای پنجره های منزل و یا دفتر شماست. زود تصمیم نگیرید و نگویید که این نوع پرده ها برای غار آدم و حوا بوده است!!! ما دلالیلی را برای شما بازگو می کنیم که شاید دیدتان نسبت به لوردراپه تغییر کند و جور دیگری او را ببینید اولین دلیل این می باشد که این پرده جزء پرده قیمت مناسب در میان انواع پرده ها می باشد . چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید! برای خرید انواع پرده به صفحه اصلی سایت فتودراپه مراجعه کنید.

پرده لوردراپه تصویری برای اینکه از حس نوستالوژی خودش بکاهد و مدرنیته شود با اشکال تصویری بسیار زیبا در فشن شوی پرده ها حاضر شده است. پرده لوردراپه تصویری، در نقش و رنگ های مختلف، برای هماهنگ شدن با دکوراسیون منزل پا به میدان رقابت بین پرده های شکیل و زیبا گذاشته است.

پرده لوردراپه تصویری با طرح های منحصر به فردی که دارد می تواند قاب شکیلی برای پنجره ها باشد و با دکوراسیون منزل به سادگی هارمونی رنگ پیدا کند. اما زیبا بودن تنها حسن پرده لوردراپه تصویری نمی باشد. بلکه قابلیت جابه جایی هر لبه که به دو حالت به سمت بیرون و به جهت داخل تنظیم می شود و همچنین آسانی در باز و بسته شدن؛ باعث می شود بتوانید میدان دید و میزان نور ورودی را به سادگی، تغییر دهید. این ویژگی یکی از مهمترین قابلیت های پرده لوردراپه تصویری است که فعلا در این زمینه، پیشرو میدان است زیرا این ویژگی سبب می شود در شرایطی که نیاز به باز و بسته کردن متعدد پنجره باشد با باز و بسته شدن آسان، شما را حرص ندهد!

اطلاعات مفید: پرده زبرا تصویری

نورهای سپیده دم خورشید که در هنگام صبح روی دکوراسیون خانه نقش انداخته اند برای عده ای بسیار دلنشین می باشد. اما عده ای دیگر دوست دارند تا کله ظهر! استراحت کنند و نور خورشید با رقص های نوری که روی صورت فرد اجرا می کند، مانع از خواب شیرین صبحگاهی می شود. پرده لوردراپه تصویری می تواند به گونه ای تنظیم شود که برای هر دو گروه رضایت بخش باشد. پرده لوردراپه تصویری می تواند با باز شدن آسان، خورشید را مهمان خانه کند و با بسته شدن کامل مانع از تابش نور می شود. این گزینه می تواند در هنگام مسافرت و یا در موقعیت هایی که وسایل حساسی مانند تلویزیون یا مبل ها، پشت پنجره قرار دارند مناسب باشد زیرا مانع از آسیب به تجهیزات و رنگ وسایل می شود.

پرده لوردراپه تصویری با کیفیتی مثال زدنی سد محکمی در برابر هر گونه آسیب فیزیکی و گرد و غبار است و در برابر نور خورشید، پابرجا ایستاده و رنگ عوض نمی کند در كنار اين ويژگي هاي مثبت بايد آن كه اين پرده جزء پرده قیمت مناسب در بين مردم شناخته است را يادآور شويم.!

پرده لوردراپه تصویری با امکان چاپ تصاویردلخواه شما عزیزان، در منازل و دفاتر اداری کاربرد بسیاری دارد و با توجه به تصاویر و طرح های منحصر به فرد، بی شک می تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر کند و سلیقه ی صاحبان منزل را به نمایش بگذارد.

کسب امتیاز پرده لوردراپه تصویری از داوران!

پرده لوردراپه تصویری، برای کسب امتیاز مثبت از داوران فشن شوی پرده ها؛ ويژگي مهم اين پرده كه ” پرده قیمت مناسب” مي باشد سبب شد كه دل داوران را نرم کند.

پرده لوردراپه تصویری با دارا بودن رنگین کمانی از رنگ ها و طرح های متنوع بی همتا، قابلیت نصب آسان و همچنین تنظیم نور ورودی به دکوراسیون منزل، قیمت ارزان و مناسب و مهمتراز تمام این موارد آسانی باز و بسته شدنش، باعث شده است در لیست خرید مشتریان با ذوق و سلیقه، همچنان پابرجا بماند.

فهرست مطالب

مقالات مفید

خرید رانر,رانر رومیزی,خرید اینترنتی رانر,زیر بشقابی,رومیزی برای میزناهار خوری,رانر,رومیزی
نکات انتخاب زیر بشقابی و رومیزی

شرکت دکوراسیون فتودراپه : در این مقاله نکاتی درباره انتخاب زیر بشقابی و رومیزی برای میزناهار خوری و فراهم شدن شرایط خرید اینترنتی رانر در سایت فتودراپه…

پرده لوردراپه, لوردراپه, پرده تصویری, لوردراپه تصویری, پرده عمودی, پرده افقی, لوردراپه چیست, زبرا, پرده زبرا, چاپ روی پرده زبرا, چاپ روی پرده, لوردراپه تصویری, پرده تصویری, شید تصویری, شید رول, پرده پنل, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه, دکوراسیون اداری, دکوراسیون محیط اداری, دکوراسیون اتاق کودک, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون اتاق بچه, دکوراسیون عروس,
پرده لوردراپه تصویری چیست؟

پرده هاي لوردراپه تصويري يا همان پرده عمودي تصويري از كنار هم قرار گرفتن تيغه هاي محکم و پهن 13 سانتي متري پارچه هاي از جنس PVC یا سولیت تشكيل شده است كه بوسيله يك ريل آلومينومي در بالاي خود نگه داشته مي شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account