وبلاگ

سقف های کاذب تصویری , سكاي لايف,فروش آسمان مجازی,قیمت سقف کاذب اسمان مجازی,قیمت سقف کاذب تصویری,لیست قیمت اسمان مجازی,نمایندگی سقف کاذب تصویری,سقف کشسان,اسکای لایف,سقف کاذب

از آسمان مجازی چه می دانید؟

از آسمان مجازی چه می دانید؟

یکی از زیباترین بخش های دنیای مهندسی معماری مربوط به اجرای آسمان مجازی است. که امروزه در متد های زیادی اجرا میشود و زیبایی آن به گونه ای است که در بسیاری از مراکز :

ـــ شرکت تجـاری .
ـــ مراکز آموزشی.
ـــ مراکز درمان
ـــ دانشکده ها.
ـــ و… اجرا و از آن بهره مـیبرند.

آسمان مجازی و فواید آن :

آسمان مجازی در زیر سـقف کاذب اجرا میشود و این مورد برای زیبایی هر چه بیشتر بکار میرود و گاها آن را در مراکز درمانـی به دلیل تاثیر روحیه مثبت و مضـاعف بکـار میبـرند. تقریبا خیلی از افراد هستند که به دلیل دکوراسیون خشک و بی روح در محـل کـار حـوصله کـاری و بازده کاری آن ها روبه کاهش مـیرود و امروزه تا اجرا آسمان مجازی و طرح های زیبا آن تاثیر بسزایی در روحیه کاری افراد یک شـرکـت و.. غیره ایجاد میشود. و آسمان مجازی با تنوع طرح خود امـروز بر حسب سلیقه و متـد علاقه افراد انتخـاب و نصب میشود .جدیدترین مدل آسمان مجازی را میتوانید از فتودراپه خریداری نمایید.

اسمان مجازی,سقف های کاذب تصویری , سكاي لايف,فروش آسمان مجازی,قیمت سقف کاذب اسمان مجازی,قیمت سقف کاذب تصویری,لیست قیمت اسمان مجازی,نمایندگی سقف کاذب تصویری,سقف کشسان,اسکای لایف,سقف کاذب

سقف های کاذب تصویری,

طـرح های متنوع آسمان مجازی :

بسـیاری از افـراد در تصـور دارند، که آسمان مجازی فقط یک طـرح آبی رنگ است که، نوردهی پشت آن باعث جذابـیت آن شده است در حالی که اول باید گفته شود اینه تـصور ، تصـوری اشـتباه اسـت بلکه آسمـان مـجازی در طرح های گوناگـونی ساخته و پرداختـه میـشود و ایـن طرح ها بیشتر از طبیعت و عوامل طبـیعی هسـتد. و ازجمـله عواملـی چون :

ـــ کـوه ها.
ـــ جنـگل ها.
ـــ دریـا ها.
ـــ تصـایر عجایب طبیعت
ـــ تصـاویر فصول
ـــ تضـاد های طبیـعت و… میبـاشـد.

نقـش آسمان مجازی در دکوراسیون

بسـیاری از افـراد بعـد از نصـب آسـمان مجـازی به این درک میـرسند که، آسمان مـجازی جز مهمی از دکوراسـیون بشـمار میـرود، و نـبود آن باعـث کاهش زیبایی یـک دکوراسـیون میـشود چـرا که در تقابلات عناصـر معـمـاری این زیـبـایی ها هـستند که باعث هرچه تکامـل کننده دکوراسـیون ها می باشند و در واقع باید گـفته شود. امروزه آسـمان مجـازی جز مهمی از دکوراسیـون های مـنازل نیز بشـمار میرود.و شما میتوانیـد با اجـرای آسمان مجازی در منازل خود تاثیر شگـرفی در روحیه افراد خانواده مشاهد کنید. امروز کارشناسان معمار معتقدند در خانه های زیبا با دکوراسیون زیبا افراد نسـبتا از آرامش و ذهنیت خوبی بر خوردار هسـتند و دوست داران این محصول به دنبال جدیدترین مدل آسمان مجازی می باشند تا دکوراسیون خود را به روز کنند . و این تاثیر آرامش از طریق عـناصر دکوراسـیون یک مـنزل شـیک که دارای سه ویژگـی : 

1.زیـبایـی

2. کارایـی

3. اسـتحـکام اسـت بر افـراد مـنزل تاثـیر میگذارد.

سازه نورپردازی:

به طور قطعی باید گفت که نورپردازی در آسمان مجازی از نوع حرفه ای می باشد که به صورت های نقطه ای یا متمرکز و سطحی ایجاد می شود یکی از عوامل موثر در طبیعی جلوه دادن نمای این نوع سقف ، نورپردازی مناسب و کاملا اصولی آن است و در صورتی که این نورپردازی غیر اصولی باشد در القا حس طبیعت گرای آسمان مجازی وقفه ایجاد میشود سازه نور پردازی اولین بخش آسمان مجازی است که به سازه اصلی (سقف اصلی ) متصل خواهد شد.

به طور کلی از سه نوع کانسپت جدید روز دنیا برای ایجاد نور مطلوب استفاده می شود:

  • نورپردازی با استفاده از نورپردازی FPL
  • نورپردازی باستفاده از T4 و T5
  • نورپردازی با استفاده از نوع LED

نکته

مهم اینکه زندگی کردن بیشتر در محیط شلوغ شهری، تاثیر ناخوداگاه و بسیاری در برهم خوردن آرامش روحی و روانی ساکنان شهر نشین دارد استفاده از عواملی که این تاثیر مخرب را (هرچند کم) کاهش دهد ضروری است البته خیلی از مواقع ممکن است افراد به دلیل مشغله کاری زیاد نتوانند که بطور کافی از زیبایی طبیعت لذت ببرند و برای این مشکل راه حل بسیار کاملی اندیشیده شده است و یکی از عوامل کاهنده اظطراب و خستگی روحی ناشی از محیط خارج خانه، طراحی هوشمندانه و آرامش بخش محیط داخلی منزل ( یا محیط کار ) یا به اصلاح دکوراسیون داخلی است که این دکواسیون میتواند نقش یک محیط کاری در دل یک مرکز تجاری را ایفا کند و باز از عوامل دستیابی به یک فضا (دکوراسیون) مطلوب ، استفاده بهینه از المان هایی است .

با تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیم خود بر افراد تا حد امکان آرامش بصری و در نتیجه آرامش روحی (یا کاهش آسیب های روحی روزمره ) را به دنبال دارد و یکی از مهمترین عنصر در دکوراسیون که میتواند آرامش را به کارکنان و ساکنان یک منزل بدهد آسمان مجازی است که با نورپردازی های حرفه ای که در آن اجرا شده است فضا را به یک فضای طبیعت مجازی زیبایی مبدل میکند با توجه با اینکه این نوع از سقف کاذب همسو با فطرت طبیعت گرا و آزاد روح انسان هاست و تا حدودی طراحی های خشک و بی روح این صنعت را نرم و باور پذیر کرده است ، با اقبال فراوانی در دنیا و همچنین در ایران عزیز روبرو شده است.

اطلاعات مفید: خرید دیوار پوش

این سقف دارای سه قسمت کلی است :

1. سازه نورپردازی

2. سازه سقف کاذب

3. تایل های آسمان مجازی

تمایز آسمان مجازی

درواقع ازجمله مهمترین وجه تماز این سقف ها مبروط به انتخاب طرح و اندازه و شکل قالبی است می باشد این نوع سقف با سایر سقف های کاذب از نوع طرح و نور پرداز متفاوت است. به این صورت که روی تایل های آن تصاویر بسیار با کیفیتی که ترکیبی است از سلیقه مشتریه اغلب به تناسب این سلایق متفاوت است و از آسمان با المان های طبیعی مثل ابر (در حجم های قابل انتخاب یعنی مثلا آسمان ابری یا صاف) ؛ درخت (در انواع مختلف : افرا ، کاج ، شکوفه ، پاییزی و …) چاپ میگردد تعداد تایل ها با توجه به فضا و بودجه مشتری قابلیت انتخاب و سفارش دارد. بعد از انتخاب طرح مورد علاقه (یا ویرایش طرح به سلیقه مشتری)، طرح روی تایل ها چاپ گردیده و به صورت پازل(در سازه سقف کاذبِ اجرا شده در مرحله دوم) به آسانی جاگذاری می گردد.جهت اطلاع از جدیدترین مدل آسمان مجازی با ما تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account