وبلاگ

تزئینات داخلی 41414 1561654163

تزئینات داخلی گامی به سوی زیباترشدن

تزئینات داخلی گامی به سوی زیباترشدن

تزئین همانطور که از اسمش هویدا است یعنی زینت بخش و زیبنده کردن، حال می خواهد تزئین لباس باشد و یا تزئین منزل!

منزل و دکوراسیون منزل نیاز دارند که با نهایت ظرافت و دقت تزئین شوند و زیبایی خود را به رخ همگان بکشند. اما برای ایجاد جلوه عمیق بصری، چگونه منزل را مزین کنیم با شرشره و بادکنک؟! یا با اکسسوری های بی نظیر و یا حتی با انتخاب پرده و فرش تزئینی؟!! از تاثیر عمیقی که تزئینات داخلی خانه یا منزل روی بی بدیل کردن دکوراسیون دارند غافل نشوید.

 

شركت فتودراپه با انواع ابزار مناسب دكوراسيون هاي مختلف منزل و محيط كار،‌ در خدمت شماست.

 

 

سفر به دنیای تزئینات داخلی منزل و دفترکار

سری به دنیای تزئینات که بزنید چنان غرق و مدهوش می شوید که باید با آب نمک! شما را سرحال آورد. زیرا که تزئینات ریز و درشت سبب می شود دکوراسیون منزلی را بچینید که نظیر آن در دنیا وجود ندارد!

در هیاهوی عید و خرید عید و در هیاهوی تغییر دکوراسیون منزل از زمستان به بهار و شاید هم بالعکس، از تزئینات زیبایی برای تزئین منزل می توان بهره برد.  ماهی قرمز داخل تنگ آب و سبزه ای که با رویش جوانه هایش شروع به عشوه گری می کند، در محیطی که تزئینات داخلی شکیل و زیبایی آن را فرا گرفته است پیش از پیش نمایان می شود.

در قهقرای ذهن هر فردی، تصویری از تزئینات داخلی خاصی، برای خانه اش وجود دارد اما به صورت تصویر باقی مانده و رنگ عمل به خود نمی گیرد. تصویر را به حقیقت تبدیل کنید و از تجسم آن لذت ببرید. با انتخاب تزئینات داخلی منزل که در سر دارید، فضایی دلبرانه برای خانه رقم زده و از این همه طنازی و زیبایی عناصر موجود در دکور، به وجد آمده و تحسین همگان را به آن وا دارید. تزئینات داخلی خاصی که چشمک زنان در پی اثبات زیبایی خودشان هستند، چنان تصویری محصور کننده را برای فضا خلق می کنند که ساکنین خانه نمی توانند از آنها دل بکنند و ترجیح می دهند سالیان متمادی در کنار آنها به خوبی و خوشی زندگی کنند!!

 

 

تزئینات داخلی 51653153

 

انواع تزئینات داخلی منزل که با روح و روان افراد بازی می کند.

 

فرش های بامبو زیبا و پرده های حصیری که از دل بامبو ها ساخته شده اند و فضایی شاعرانه ای را برای محیط رقم می زنند و یا پرده های زبرای تصویری به همراه پوسترهای سه بعدی که فرد را در دنیای تصاویر و طبیعت غرق می کند، هر کدام از این تزئینات داخلی منزل، روی زیبایی فضا تاثیر بسزایی دارد.

کاغذ دیواری هایی که تصویر یک آثار هنری و یا طبیعت را روی دیوار های خانه برجسته می کنند و فرد با نظاره کردن آن ها چنان مدهوش می شود که با تلنگری باید او را به دنیای واقعی آورد.

تاثیر طرح و تصاویری که روی کاشی های منزل نقش نمایی می کنند و فضای آشپزخانه را چنان ملطوف می نمایند که غذا خوردن را بیش از پیش لذت بخش می کند، نقش تزئینات داخلی منزل را درک کنید.

با حصیرهایی که روی پنجره های خانه با حرکت باد، تاب بازی می کنند و با نور خورشید، رنگ نگاری می کنند چه فضایی وصف ناپذیری را در دکوراسیون منزل خلق می کند.

شرشره های تصویری و چاپی که وقتی از بین آنها عبور می کنیم حس کودکی مان برای چند ثانیه نمایان شده و لذت بی انتهایی را به ما می دهد، این ها همه آثار تزئینات داخلی منزل است.

پرده هایی که با نقش و نگار و تصاویری از بینهایت کهکشان ها و بی نهایت اقیانوس و دشت های هموار، دوستی ما را به طبیعت محکمتر می کنند و ما را در دل هر طرح و رنگ و نقش فرو می برند. جای خالی هر کدام از این عناصر در خانه بسیار حس می شود و باید به فکر این باشیم که برای یک بار هم که شده از زیبایی این پدیده های مرموز در دکوراسیون خانه و تزئینات داخلی بهره ببریم.

 

اطلاعات بيشتر:  انواع فرش _ ديوار پوش

تزئینات داخلی 41414

تزئینات داخلی شرکت و مغازه، محیط کار هم دل دارد!

 

در روزی بارانی در کنار پنجره اتاق کار و یا شرکت خود رو به خیابان ایستاده و رهگذران را که دوان دوان از شدت باران در حال پناه بردن به سرپناهی هستند را تماشا می کنیم و تمایلی نداریم به میز کار برگشته و ادامه کار را انجام دهیم در عین حال عذاب وجدان هم که  ما را رها نمی کند!! برای عدم فرار از کار و محیط کار باید چاره اندیشید.

برای اینکه بتوانیم محیط کار را مانند منزل دوست داشته باشیم این است که محیط آن را مانند خانه دلچسب و دلنشین کنیم.  با به کار بردن تزئینات داخلی اداره مانند پرده هایی که تصاویری شگرف و بی نظیر از طبیعت بکر دارند و یا تصاویری هنری در آن ها نقش نمایی می کنند می توان محیط کار را زیباتر و آرام تر کرد تا روحیه سرکش فضای کاری را را کمی رام کنیم. کاغذ دیواری و یا پوسترهای سه بعدی زیبا در محیط کار یکی از بهترین اکسسوری و تزئیناتی است که می توان برای افزایش هیجان و انرژی در فضا به کار برد.

 

تزئینات داخلی دفترکار؛ انتخابی هوشمندانه است چرا؟

زیرا تزئینات داخلی مانند پرده، کاغذ دیواری و … با قابلیت چاپ لوگو و آرم شرکت قابلیت نمایش و تبلیغ محصول را دارند و محصول و آرم شرکت را به صورت چشمگیری تبلیغ می کند! چه چیزی بهتر از آن! با یک تیر دو نشان می توان زد.

 تزئینات داخلی 41414 1561654163

فهرست مطالب

مقالات مفید

راهنمای خرید رومیزی رانر

راهنمای خرید رومیزی رانر انتخاب رومیزی رانر یکی از انتخاب های اساسی وراحت برای دکوراسیون منزل ما می‌باشد ما هنگام

پرده تصویری 51635416341
چرا پرده تصویری بخریم؟

چرا پرده تصویری بخریم؟ زیرا پرده تصویری تنها عنصری است که می تواند دکوراسیون منزل را از حالت رخوت و

آشنایی با فتودراپه

آشنایی با فتودراپه فتودراپه مجموعه ای نوین در عرصه دکوراسیون داخلی و کالای خواب  با بیش از 20 سال سابقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account