وبلاگ

کاغذ دیواری

راهنمای خرید بهترین کاغذ دیواری متناسب با دکوراسيون منزل شما

راهنمای خرید بهترین کاغذ دیواری متناسب با دکوراسيون منزل شما

کاغذ دیواری یکی از ارزان ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون منزل می باشد. اگر قصد دارید تا متناسب با دکوراسیون منزلتان کا غذ دیوا ری مناسبی را انتخاب نمایید بهتر است به کاربری فضاها دقت نمایید. کاغذ دیوا ری ها به صورت رولی و متری به فروش می رسند و نصب آن ها توسط نصاب مخصوص انجام می شود. همانطور که می دانید امروزه کا غذ دیوا ری طرفداران بسیاری دارد و جایگزین مناسبی برای رنگ دیوارها می باشد. شایان ذکر است که کاغذ دیواری بیشتر جنبه تزئینی دارد. شاید برایتان سوال باشد که چه نکاتی را در هنگام خرید بهترین کاغذ دیواری باید رعایت نماییم تا تاثیر بیشتری در زیبایی دکوراسیون منزلمان داشته باشد؟

 

اطلاعات بيشتر: خرید آنلاین ديوار پوش

در پاسخ به شما باید بگوییم که انتخاب کاغذ دیواری اکثرا مشکل می باشد زیرا دارای طرح، رنگ و جنس های بسیاری می باشد و افراد باید با دقت انتخاب نمایند. یکی از راه هایی که می تواند به افراد کمک کند تا بتوانند کا غذ دیواری مناسبی انتخاب کنند این است که بدانند برای چه فضایی نیاز به کا غذ دیوا ری دارند. مواردی که در هنگام خرید کا غذ دیواری باید رعایت شود عبارت است از:

1- آشنایی با جنس کاغذ دیواری

جنس کاغذ دیواری از موارد مهمی است که افراد باید در هنگام انتخاب دقت نمایند. جنس کا غذ دیواری بستگی به فضایی دارد که قرار است از آن استفاده شود. برای مثال برای حمام باید کا غذ دیوا ری های ضد آب انتخاب نمایید زیرا در فضای حمام انواع دیگر کاغذ دیواری ها به آسانی خراب می شوند، البته توجه کنید که  این کاغذ دیواری ها هم پس از مدتی چسب پشتشان از بین می رود و خراب می شوند. شایان ذکر است که گفته شود اکثرا از کاغذ دیواری در فضاهای خشک مانند اتاق خواب، آشپزخانه و سالن پذیرایی استفاده می شود.

2- آشنایی با طرح و رنگ کاغذ دیواری

همانطور که می دانید طرح و رنگ کا غذ دیوا ری تاثیر بسزایی در میزان روشنایی و بزرگ و یا کوچک دیده شدن فضاها دارند. برای مثال اگر اتاق خوابی نورگیر نیست و پنجره ای ندارد بهتر است از کا غذ دیوا ری هایی با رنگ های روشن و طرح های ساده و یا  کا غذ دیوا ری های براق استفاده نمود. طرح های کا غذ دیوا ری ها هم تاثیر بسیاری در دکوراسیون منزل دارند. کاغذ دیواری ها اصولا دارای یک طرح هستند که به دفعات تکرار می شود پس باید به تعداد تکرار و ابعاد آن ها دقت فرمایید. برای مثال برای دیوارهای کم عرض بهتر است کا غذ دیوا ری هایی با نقش ها و طرح های کوچک انتخاب نمایید که در عرض کم دیوار چندین طرح جا بشود.

 

3- آشنایی با ابعاد کاغذ دیواری

دقت فرمایید که کاغذ دیواری را برای چه فضایی می خواهید و ابعاد دیوا رهای آن فضا چقدر می باشد. در این صورت می توانید راحت تر کاغذ دیو اری مناسب را انتخاب نمایید. گاهی دیوا ری دارای ارتفاع زیادی می باشد و فرد بدون توجه به ارتفاع دیوار، کا غذ دیواری با ارتفاع کم را انتخاب می کند و نصاب مجبور است کا غذ دیو اری را برش بزند و شاید زیبایی لازم را نداشته باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اطلاعات بيشتر: خرید آنلاین پرده تصویری

اطلاعات بیشتر: خرید پوستر دیواری

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه,دکوراسیون اتاق خواب,چیدمان اتاق خواب,دکوراسیون اتاق خواب کودک,دکوراسیون کودک,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون اتاق خواب,اتاق خواب,کالای خواب,فتودراپه
نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی در سال 98

نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی در سال 98 : از مهمترین قسمت های دکوراسیون منزل،دکوراسیون پزیرایی است.که نسبت به بقیه قسمت های منزل در اولویت است.زیرا هم بیشترین وقت را درپزیرایی میگذرانند و هم برای پزیرایی از مهمان بکارمیرود.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account