وبلاگ

1

بهینه سازی فضا با پرده های لوردراپه

بهینه سازی فضا با پرده های لوردراپه

با توجه به این که ایرانیان از دیرباز به زیبایی محیط منازل و یا محل کسب وکارشان اهمیت می­دادند استفاده از پرده، همیشه جزء جدایی­ ناپذیر وسایل منزل به شمار می­رود. از انواع پرد­های مورد استفاده می­توان به پرده­ لوردراپه اشاره کرد که امروزه به خاطر تنوع در طرح و رنگ، قیمت پایین و همچنین نصب سریع و آسان مورد استقبال افراد قرار گرفته است و از آن استفاده زیادی می­شود.

امروزه پرده های زیاد و متنوعی در بازار مشاهده می­کنیم که باید با توجه به نیازمان، تناسب رنگ پرده با مبلمان و یا هر نوع دکوراسیون داخلی منزل، مقدار عبور نور از پرده و …. دست به انتخاب پرده زد. در سایت فتودراپه می توانید اقدام به خرید آنلاین پرده کنید.

آشنایی با پرده­ لوردراپه

پرده­ لوردراپه که از تعدادی پره عمودی تشکیل شده است که به صورت منظم در یک ریل آلومینیومی قرار گرفته­اند و پره ­های آن دارای طرح­های متفاوت و متنوع مثل ترمه، گلدار، طرح چوب، کوبیسم، جناغی و تصویری هستند که افراد می­توانند با توجه به سبک و نوع پوشش محیط اطراف خود از طرح­ها و رنگ­های مختلف پرده­ لوردراپه استفاده کنند برای مثال از نوع ساده پرده­ لوردراپه به عنوان پرده و سایه­گیر در ادارات و مکان­های تجاری استفاده می­شود و از نوع تصویری آن برای قسمت­های مختلف منزل مثل اتاق نشیمن و اتاق خواب و …

به شما توصیه می­شود در صورتی که رنگ­بندی محیط منزلتان تیره رنگ است از پرده­ لوردراپه استفاده کنید که دارای ترکیب رنگ مختلف باشد و تا جایی که می­توانید از انتخاب پرده تیره رنگ خود­داری کنید.

و درصورتی که می­خواهید برای اتاق کودکان خود از پرده­ لوردراپه استفاده کنید انتخاب کودکان خود را مد نظر بگیرید و از رنگ­ها و طرح­های شاد و کودکانه استفاده کنید.

کاربرد پرده­ لوردراپه

پرده­ لوردراپه علاوه بر زیبایی و طرح­های مختلف که امکان چاپ تصاویر دلخواه مثل لوگو شرکت­ها و یا تصاویر منظره، حیوانات، نوشیدنی، ورزشی و … را دارد و به عنوان پرده بر روی پنجره­ ها نصب می­شوند امکان استفاده به عنوان جداسازی و پارتیشن بندی اماکن مختلف را به خاطر تنوع در طرح و رنگ نیز دارا می باشد و با استفاده ازین قابلیت می­توان از فضای داخلی اماکن مختلف به صورت بهینه استفاده کرد.

اطلاعات مفید: قیمت پرده زبرا

ویژگی­ های پرده­ لوردراپه

یکی از دلایل مهم پرفروش بودن پرده­ لوردراپه قیمت پایین این نوع از پرده و همچنین نصب سریع و آسان آن می­باشد به طوری که حتی یک فرد عادی می تواند آن را نصب کند و برای نصب آن نیاز به تخصص خاصی نمی­باشد.

پرده­ لوردراپه تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد به صورتی که می­توان هر طرح و رنگی را متناسب با محیط و فضای مورد نظر خود در بازار پیدا کنید.

ویژگی دیگر این پرده جنس مقاوم آن است به این صورت که از ساتن و پارچه پلی استر ساخته شده و وجود رنگ الکترو استاتیک در این نوع پرده باعث شده تا بتواند اثرات وارده بر اثر تابش نور خورشید و همچنین رطوبت را به طور کامل دفع و خنثی کند و دچار رنگ رفتگی نشود.

از ویژگی­های دیگر پرده­ لوردراپه می­توان به شست و شوی راحت و کامل این پرده اشاره کرد.

اطلاعات مفید: خرید پرده شید تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

خرید اینترنتی روتختی, خرید اینترنتی سرویس خواب, خرید روتختی اینترنتی, خرید روتختی کالای خواب یک نفره,معرفی تشک طبی و فروش ویژه کالای خواب یک نفره
معرفی تشک طبی و کالای خواب یک نفره

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده و عرضه کننده انواع کالای خواب از جمله روتختی یک نفره و روتختی دونفره می باشد.در مقاله معرفی تشک طبی و فروش ویژه کالای خواب یک نفره به شرایط فروش و بررسی کالای خواب می پردازیم.

انواع طراحی های اسکای لایف, اسکای لایف در محل کار, آسمان مجازی در محل کار, اسکای لایف در دندانپزشکی, اتاق خواب و اسکای لایف, آسمان مجازی , اسکای لایف, طرح اسکای لایف, طرح آسمان مجازی, آسمان مجازی در دندان پزشکی
طراحی‌های زیبا در آسمان مجازی

آسمان مجازی یا اسکای لایف: این سقف مجازی زیبا باحالتی خاص می‌تواند به فضا و بخش موردنظر شما زیبایی دوچندانی را ببخشد. یکی از بخش‌های مهم در آسمان مجازی دادن ایده و طرح موردنظر برای اجرایی کردن در این سقف کاذب است

دیوارپوش,انواع دیوارپوش,معرفی دیوارپوش,دیوارپوش ها,دیوار پلکسی,دیوار مجازی,پارتیشن تصویری,دیوار مجازی پلکسی,پلکسی وال
معرفی انواع دیوارپوش ها

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده دیوار پلکسی می باشند.در مقاله معرفی محصول دیوارپوش و انواع دیوارپوش ها به بررسی دیوارپوش ها و انواع آن و نحوه استفاده از آن در دکوراسیون داخلی می پرداد.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account