وبلاگ

پرده کرکره 1

پرده کرکره فلزی، یار سلطنتی پنجره ها

پرده کرکره فلزی، یار سلطنتی پنجره ها

وقتی از پرده کرکره فلزی ، سخن به میان می آید ذهن شما به سمت پرده های فلزی که تیغه های ستبر! داشت می رود. همان تیغه هایی که با دستانمان جابه جا کرده و از لابه لای آن ها نگاهی به  حوض حیاط خانه می انداختیم، داشتن این پرده حس اشرافیگری را می داد.

چندین زمانی است که پرده کرکره فلزی فراموش شده است، اما برای ورود دوباره به صحنه و همزیستی با پنجره ها، با تغییراتی اساسی و زیبایی در جنس و نقش روبه رو شده است. به گونه ای که شاید سخت باور شود کرکره فلزی همان یار قدیمی پنجره ها  است اما زیباتر و شکیل تر! 

راهنمای انتخاب پرده کرکره فلزی

این بار، پرده کرکره فلزی برای قاب دادن به پنجره های منزل و یا دفتر اداری شما علاوه بر اینکه حس خوب گذشته را به نمایش می گذارد، نمای جذابی از ترکیب نور، رنگ و هارمونی را نیز به ارمغان می آورد.

پرده کرکره فلزی با طرح و رنگ های متنوع که با قیمت مناسب و ارزان موجود می باشد، می تواند یکی از گزینه های خرید پرده محکم و جان سختی باشد که علاوه بر جذابیت و زیبایی که با خود به دکوراسیون منزل یا دفتر شما به ارمغان می آورد، نتوانید از دست آن خلاص شوید!

پرده کرکره فلزی با طیف رنگی رنگین کمانی که دارد (از صورتی یواش گرفته تا قهوه ای تلخ!) سبب می شود دکوراسیون داخلی، نمای خاص و ویژه ای به خود بگیرد که کمتر پرده ارزان قیمتی می تواند این ویژگی را با خود حمل کند. 

اطلاعات بیشتر: خرید اینترنتی پرده زبرا

طرح دلنشین پرده کرکره

می توان از فضای دلنشین و آرامش بخش ایجاد شده توسط پرده کرکره فلزی به خاطر قابلیت تغییر زاویه تیغه و نورپردازیش با شراره های خورشید، نهایت لذت را از دکوراسیون منزل برد.

پرده کرکره فلزی می تواند قاب زیبایی برای پنجره های اتاق خواب و یا آشپزخانه و پذیرایی باشد. همچنین گزینه بسیار مناسبی برای پوشش دهی پنجره های دفاتر اداری به حساب می آید زیرا با طرح و نقش های متنوع، دکوراسیون را از حالت بی روح به یک دکوراسیون جذاب و پر از انرژی، تبدیل می کند.

اما پرده کرکره فلزی برای اینکه بتواند خریداران را متقاعد کند که با دست پر بازگشته است، سهولت نصب و آسانش را نیز در چمدان ویژگی های خود اضافه کرده است. خریداران می توانند از چمدان پرده کرکره فلزی، ویژگی های جذابی را مشاهده و انتخاب کنند.

چمدان کرکره حصیری چه با خود، سوغات آورده است؟

کرکره فلزی با  کوله باری از شمایل شکیل و ظریف، سهولت نظافت، سهولت نصب و ماندگاری مادام العمر، به بازار آمده و خود را در زمره پر فروش ترین پرده های کرکره ای قرار داده است. برای خرید پرده تصویری با طرح دلخواه و سفارشی با ما در ارتباط باشید. 

فهرست مطالب

مقالات مفید

تمیز کردن انواع پرده

تمیز کردن انواع پرده تمیز کردن پرده چوبی برای شستشو پرده های چوبی باید با دقت زیادی انجام شود.برای تمیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account