وبلاگ

تمیز کردن انواع پرده

تمیز کردن انواع پرده

تمیز کردن پرده چوبی

برای شستشو پرده های چوبی باید با دقت زیادی انجام شود.برای تمیز کردن این نوع  مدل ها باید از آب کمی استفاده شود.همانطور که میدانید آب به چوب آسیب میزند.و با برس نسبتا نرم و آب بسیار کم بخش رویی آن را تمیز کنید. و بعد از آن بگذارید رو به روی آفتاب تا خشک شود.در شتسشواین نوع مدل  نباید صبور باشید و باید سریع عمل کنید زیرا براقی آن ها از بین میرود.

تمیز کردن پرده های آلمینیومی

برای تمیز کردن پرده های آلمینیومی میتوان از شونده ها استفاده کرد. و همینطور میتوان از اسپری های مخصوص این کار استفاده کرد.تمامی پرده را با اسپری بپوشانید و بعد از آن با یک عدد دستمال خشک روی آن را تمیز کنید.بعد از زمانی کوتاه دوباره به ادامه این کار مشغو شوید.اگر در قسمت هایی لکه های سمج وجود دارد. که به راحتی پاک نمی شوند. می توانید در آن قسمت ها مقداری کرم اصلاح بکشید. و بعد با یک برس نرم آن را تمیز کنید.

اطلاعات بیشتر: پرده زبرا

اطلاعات بیشتر: پرده شید تصویری

تمیز کردن پرده های پلیسه

برای تمیز کردن پرده های پلیسه باید از اسفنج مرطوب شده با آب و محلول شست و شو استفاده کنید. به این صورت که اسفنج را به همه قسمت های آن بکشید. تا کاملا تمیز شود. استفاده از این شیوه شما را از سپردن پرده به خشکشویی و پرداخت هزینه اضافه بی نیاز می کند. چوب پرده ها نیز جایگاه خوبی برای اجتماع میکروب ها به شمار می روند.

این قسمت ها را نیز با اسفنج یا برس مرطوب تمیز کنید. یکی دیگر از راه های تمیز کردن این نوع مدل ها، استفاده از جاروبرقی ویژه تمیز کردن مبل و رختخواب است. به این وسیله به کار خود نیز سرعت می دهید. درحالی که آویزان است جارو کنید تا همه گرد و خاک آن گرفته شود. یادتان باشد که هیچگاه این ها را برای شستن در آب فرو نبرید زیرا همه زیبایی چین و واچین آنها به هم می خورد و زیبایی خود را از دست می دهند. فروشگاه فتودراپه برترین فروشگاه خرید پرده می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می نماید. 

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده شید یا پرده شید بالارو shadeblind چیست ؟
پرده شید بالارو چیست؟

پرده شید یا پرده شید بالارو shadeblind چیست ؟ پرده شید – Shade Blind – انواعی از پرده های بالا رو یا بالا جمع شو می باشد که به جهت تنوع رنگ انواع ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account