وبلاگ

پرده شید یا پرده شید بالارو shadeblind چیست ؟

پرده شید بالارو چیست؟

پرده شید بالارو چیست؟

پرده شید بالارو  – Shade Blind – انواعی از پرده های بالا رو یا بالا جمع شو می باشد که به جهت تنوع رنگ انواع ساده و طرح دار ، قابلیت اجرا بصورت فوم دار ، حاشیه دار و ژاکارد و همچنین تنوع مکانیزم حرکتی آنها در کنار قابلیت جمع شدن سریع و اشغال فضای بسیار کم توسط پرده رول شده ( در بالای پنجره ) ٬ این پرده ها به سرعت در مکان های تجاری ٬ هتل ها ٬رستورانها ٬ بیمارستانها ٬ فروشگاه ها ٬ پرده اتوبوس هواپیما و قطار ها و مراکز مسکونی و … مورد توجه و استفاده قرار گرفته اند به این پرده ها پرده شید بالارو گفته میشود . فتودراپه فروشگاه خرید آنلاین پرده است که متنوع ترین محصولات را به مشتریان عرضه میکند.

پرده شید بالارو

پرده شید بالارو shadeblind چیست؟

پرده های شید با توجه به نوع کاربرد ٬ در ابعاد ٬ جنس و مکانیزم های متفاوت زیر تولید می شوند :

● پرده های شید طرح دار : این نوع از پرده های شید معمولا از pvc و با طرح های پوستری تولید می شوند . این پرده ها به راحتی قابل نصب بوده امکان چاپ لوگو و آرم شرکت یا تصاویر دلخواه شخصی بر روی آنها وجود داشته و از قیمت مناسبی برخوردار می باشند .

● پرده های شید ساده : این پرده ها معمولا جهت تنظیم نور محیط بصورت شفاف ٬ نیمه شفاف و مات در ضخامت و رنگ های متنوع تولید و ارائه می شوند .

اطلاعات بیشتر: پرده زبرا تصویری

پرده شید بالارو

انواع مکانیزم حرکتی پرده های رول شونده شید

● مکانیزم معمول پرده های شید (Chain Operated Roller Blind  ) که از یک زنجیر کنترل در چپ یا راست پرده ( طبق درخواست و سفارش مشتری ) تشکیل شده است و می توان به کمک آن ارتفاع پرده را بصورت دستی تنظیم نمود .

● مکانیزم فنری (Spring Operated Roller Blind  ) که می توان آنرا در هر نقطه و ارتفاعی تنظیم نمود که با آزاد نمودن پرده بصورت خودکار پرده در بالا جمع خواهد شد .

● مکانیزم فنری کنترل شده (Slow rise spring roller blind ) : همانند مکانیزم پرده های شید فنری می باشد با این تفاوت که در هنگام جمع شدن ٬ عمل رول شدن پرده به نرمی و آهستگی صورت می گیرد و ایمنی آن موجب شده گزینه ای ایده آل برای اتاق کودک باشد .

مکانیزم پرده شید بالارو

● مکانیزم الکترو مکانیکی یا Motorised Roller Blind که به کمک آن می توان توسط کلید های نصب شده بر روی دیوار و یا ریموت کنترل ارتفاع پرده ( یا پرده ها ) را به دلخواه تنظیم نمود .

 

برای دیدن لیست قیمت بروز و توضیحات بیشتر این محصول به همراه نمونه کارهای بیشتر پرده شید رول یا پرده شید بالارو روی تصویر زیر کلیک کنید

لیست قیمت و توضیحات کامل محصولات شرکت فتودراپه

اطلاعات مفید»»»»» سفارش پرده حصیری تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

مدل های سقف کاذب کناف,سقف کاذب کناف,بررسی معایب و مزایای سقف کناف,مزایای سقف کناف
بررسی معایب و مزایای سقف کناف

مدل های سقف کاذب کناف و بررسی معایب و مزایای سقف کناف : کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که توسط شرکت کناف تولید می شودو در حال حاضر یکی از شرکتهای بین المللی در صنایع ساختمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account