وبلاگ

1

روش نصب پرده های شید و زبرا

روش نصب پرده های شید و زبرا

پرده ها از جمله تاثیر گذارترین تجهیزات و وسایل در دکوراسیون منزل محسوب می شوند و از دیرباز در ایجاد حریم خصوصی نقشی اساسی دارند. پرده های شید و زبرا را می توان داخل و یا خارج از چهارچوب پنجره ها نصب کرد ولی تمام این ها بستگی به نوع پرده، نوع پنجره، ابعاد پنجره، سلیقه مشتری و نوع قاب پنجره دارد.

شید در زبان انگلیسی به معنای سایه می باشد و در حقیقت هدف از نصب پرده های شید ایجاد سایه بر روی پنجره می باشد. پرده های شید از یک لایه پارچه با طرح های ساده و یا طرح دار و پرده های زبرا نیز از دو لایه پارچه و تور تشکیل می شوند. پرده های شید امنیت فضا را نیز تامین می کنند و نصب آسانی دارند. پرده های زبرا و شید در صورتی که خارج از قاب پنجره نصب شوند فواید بیشتری دارند که در ادامه شما را با آن ها بیشترآشنا خواهیم کرد. با فتودراپه فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید.

نصب پرده های زبرا و شید خارج از قاب پنجره

1- بزرگتر و بلند تر نشان دادن پنجره ها

برای این که پنجره های منزلتان بزرگ تر و بلند تر دیده شوند بهتراست پرده شید رول و زبرا را خارج از قاب پنجره نصب کنید. این کار باعث می شود تا دکوراسیون خانه شما گیراتر و زیباتر به نظر بیاید. پنجره های بلند تاثیر بسزایی در زیبایی منازل دارند. این ترفند برای خانه هایی با پنجره های کوچک بسیار مناسب واقع می شود.

2- جلوگیری از ورود نورهای مزاحم به داخل فضاپرده شید

پرده شید و پرده زبرا هنگامی که در داخل چهارچوب نصب می شوند، نور را از طریق شکاف های اطراف پرده عبور می دهند. گاهی افراد مخالف ورود نور به داخل فضا هستند بنابراین در صورتی که پرده ها در خارج از قاب پنجره نصب شوند این اتفاق رخ نمی دهد و فاصله ای نیز بین پرده و قاب وجود ندارد.

3- پوشاندن عیب پنجره های قدیمی و پر ایراد

شاید پنجره های منزلتان قدیمی و پر ایراد باشند که همین عوامل سبب می شوند تا منزلتان دکوراسیون خوبی نداشته باشد، بنابراین با نصب کردن پرده در خارج از قاب پنجره می توان این مشکل را حل نمود و ایرادهای پنجره را با کمترین هزینه پوشاند.

4- راه حلی مناسب برای درهایی که فضای کافی برای نصب پرده ندارند

درهای اکثر خانه ها فضایی مناسب و کافی برای نصب پرده ها در داخل قاب ها ندارند، بنابراین بهتر است تا پرده ها در خارج از قاب نصب شوند تا هم از ورود نورهای مزاحم جلوگیری کنند و هم یک حریم خصوصی ایجاد شود.

5- مناسب برای پنجره هایی که به داخل باز می شوند

گاهی پنجره های برخی از خانه ها به داخل باز می شوند و اگر پرده ها در داخل چهارچوب نصب شوند مانع از باز شدن پنجره ها می شوند. پس بهتر است پرده های شید و زبرا را در خارج از قاب نصب کنید تا پنجره هایی که به داخل باز می شوند نیز به راحتی باز شوند. این کار تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده حصیری

فهرست مطالب

مقالات مفید

آشنایی با دکوراسیون,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی منزل, دکوراسیون,دکور,طراحی دکوراسیون,طراحی دکوراسیون داخلی,فتودراپه,
آشنایی با دکوراسیون داخلی منزل

آشنایی با دکوراسیون داخلی منزل :  همه ی ما دست کم یک بار با جمله ی معروف:”هیچ جا خونه ی خود آدم نمیشه “مواجه شده ایم.خانه یوی از امن ترین و بهترین و محبوب ترین فضا هایی است که با بازگشت به آن می توانیم به معنای واقعی کلمه آرامش از دست رفته خود را باز پس بگیریم.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account