وبلاگ

پرده کرکره

مدل های پرطرفدار پرده کرکره

مدل های پرطرفدار پرده کرکره

پرده کرکره یکی از انواع پرده می باشد که امروزه طرفداران بسیاری دارد. انتخاب پرده جزو مواردی است که تاثیر بسیار زیادی در ایجاد یک محیط آرام و زیبا دارد. نقش پرده در دکوراسیون منزل به حدی مهم می باشد که گاهی با یک انتخاب اشتباه دکوراسیون خانه به کلی تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است فضایی دلگیر و استرس زا ایجاد شود. پرده ها انواع گوناگون و متنوعی دارند که با توجه به کارکرد فضا، بودجه، سلیقه و… می توانيد به شکل های مختلفی انتخاب کنيد. همانطور که ذکر کردیم امروزه پرده های کرکره ای از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند زیرا تنطیم نور و … با این پرده ها بسیار آسان می باشد. با فتودراپه فروشگاه خرید پرده همراه باشید.

معرفی انواع پرده کرکره ای

پرده های کرکره ای با توجه به تنوع بالایی که دارند می توانند در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه شما را با انواع پرده ی کرکره ای آشنا می کنیم تا راحت تر بتوانید پرده ی مناسب را برای خانه خود انتخاب نمایید. برای خرید پرده کرکره ای می توانید روی این لینک کلیک کنید. پس با ما همراه باشید.

  • پرده کرکره چوبی

این پرده ها به دلیل نوع متریال چوبی خود می توانند فضای خانه ی شما را تحت تاثیر قرار دهند و در واقع فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنند. این پرده های کرکره ای اصولا از چوب های توس، افرا و بامبو ساخته می شوند و مناسب فضای اتاق و پذیرایی می باشند. شایان ذکر است که این پرده ها مناسب فضاهای اداری نیز می باشند. این پرده ها به دلیل نوع و  متريال ويژه از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

  • پرده زبرا

یکی از مدل های پرطرفدار پرده کرکره، پرده زبرا است. پرده زبرا به پرده ای می گویند که از دو لایه موازی و روی هم تشکیل شد است و به صورت دوبل طراحی شده است. طراحی دوبل پرده زبرا باعث شده است تا افراد بتوانند  میزان نور ورودی به منزل و … را کنترل و تنظیم نمایند. این پرده به تنهایی می تواند قابلیت های پرده توری، رولی و کرکره ای را داشته باشد.

  • پرده شید

یکی دیگر از انواع پرده های کرکره ای، پرده های شید هستند که به وفور برای دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرد. با کنار کشیدن پرده شید می توانید از نور مستقیم خورشید استفاده نمایید و یا با استفاده از این پرده سایه هایی در خانه ایجاد نمایید. استحکام این پرده ها بسیار خوب می باشد و می تواند در دو نوع پرده شید مکانیزه و یا دستی مورد استفاده قرار گیرد. جالب است بدانید که امروزه نمونه های از پرده شید وجود دارد که قابلیت کنترل از طریق ریموت و از راه دور را دارا می باشد. این پرده مناسب فضای پذیرایی می باشد. شما می توانید بر اساس نیاز خود از جنس های ضخیم و نازک استفاده کنید.

  • پرده ی کرکره آلومینومی

پرده های کرکره ای آلومینویمی جزو محبوب ترین پرده های کرکره ای محسوب می شوند. این پرده ها از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند و می توان میزان روشنی و تاریکی خانه را با کمک این پرده تنظیم نمود.

فهرست مطالب

مقالات مفید

تشک ویستر,تشک لایکو,تشک رویال,روتختی لایکو,کالای خواب,روتختی تاچ,روتختی,روتختی ارزان,تشک,تشک طبی,خرید اینترنتی روتختی دونفره,معرفی کالای خواب تشک ویستر
معرفی کالای خواب تشک ویستر

شرکت دکوراسیون داخلی معرفی کالای خواب تشک ویستر :  تولیدی های متعدد کالای خواب در سطح کشور فعالیت دارند که از بهترین تولید کنندگان حال حاضر کالای خواب تشک ویستر می باشد.این شرکت دارای تشک های مختلفی است که در این مطلب انواع مدل های تشک ویستر معرفی شده تا شما بتوانید بهترین و آگاهانه ترین خرید را داشته باشید.

پرده,پرده زبرا,پرده چاپی,پرده تصویری,پرده شید,پرده بالارو,انواع پرده,دکوراسیون,فتودراپه,پرده لوردراپه,پرده 2018,معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون
معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون

مجموعه دکوراسیون داخلی فتودراپه تولید کننده انواع پرده های تصویری و ساده می باشد.در مقاله معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون به بررسی انواع پرده های نوع شید می پردازد.پرده شید سالیان سال است که برای تنظیم نورمحل زندگی استفاده میشود.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account