وبلاگ

انواع پرده لوردراپه

آشنایی بیشتر با پرده لوردراپه

آشنایی بیشتر با پرده لوردراپه

برای معرفی پرده لوردراپه باید از اینجا شروع کنیم که یکی از وسایلی که در دکوراسیون داخلی توجه افراد را به خود جلب می کند پرده است. یکی از پرده های جدیدی که هم از لحاظ مدرن و زیبا بودن و هم کلاسیک بودن همواره مطرح بوده است پرده لوردراپه است که با توجه به قیمت پایین و رنگ بندی متنوع و تعمیر و نصب آسان بیشتر مورد توجه است در زیر بیشتر به معرفی آن می پردازیم. فتودراپه برترین فروشگاه خرید پرده تصویری است که طرح دلخواه و سفارشی شما را روی انواع پرده با قیمت مناسب چاپ می کند.

تأثیر پرده لوردراپه در دکوراسیون داخلی

جنس پرده لوردراپه یا پرده عمودی از ساتن و پارچه پلی استر است؛ و در تمامی طرح ها و رنگ ها موجود می باشد برای اینکه طرح مناسب خود را بخرید باید به فضایی که پرده را نصب می کنید توجه کنید برای دکوراسیون داخلی شرکت ها و مراکز تجاری بیشتر از تصاویر ساده با رنگ های خنثی استفاده می کنند. ولی برای منازل اگر به عنوان دکور از آن استفاده شود باید رنگ و نحوه ی دکوراسیون در نظر گرفته شود برای مکان هایی که از دو طرف دید دارند از پرده با چاپ دو رو استفاده کنید.

چاپ بر روی پرده لوردراپه

برای چاپ بر روی پرده لوردراپه، اول تصاویر بر روی پارچه یا سولیت چاپ می شود سپس تصویر را به نوارهای یکسان برش می زند این نوارها بر روی ریل های لوردراپه قرار می گیرد. وقتی پرده جمع شود نوارها روی هم قرار می گیرد و طرح و تصویر مفهوم خود را از دست می دهد بنابراین بهتر از طرح هایی استفاده شود که تکرار شونده یا اینکه طرح چوب باشند.

و همچنین از طرح هایی که نوشته و لوگو دارند در چاپ استفاده نشود و از طرح های ساده و گل‌دار با مناظر طبیعی در چاپ این نوع پرده مناسب هستند. برای خرید پرده لوردراپه تصویری روی این لینک کلیک کنید.

قیمت چاپ پرده لوردراپه

کلاً قیمت پرده لوردراپه ارزان و مقرون به صرفه است و بیشتر مراکز تجاری از آن استفاده می کند. قیمت پرده چاپ شده اختصاصی نسبت به دیگر طرح های بیشتر است و بستگی به ابعاد پرده دارد. ولی قیمت طرح دار و ساده تفاوت چندانی ندارند.

اطلاعات بیشتر: سفارش آنلاین پرده زبرا

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شید تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده منزل, پرده خانه, نقش پرده, پرده تزیینی, جنس پرده, پرده مدرن,
نقش پرده در دکوراسیون منزل چگونه است؟

هنگامی که از انتخاب پرده ای مناسب برای پنجره یک محیط صحبت به میان می آید، اغلب ما آن را تنها به عنوان پوششی محفوظ برای ایجاد استقلال فردی در محیطی خصوصی و همچنین عنصری دکوراسیونی می شناسیم.

حال آنکه پرده علاوه براینها، نقشهای کاربردی بسیار مهم و متعدد دیگری نیز در طراحی داخلی ساختمان دارا می باشد که ایفای هر یک از آنها، باتوجه به نیازها و شرایطی از قبیل میزان نورگیری محل، نقشه و معماری ساختمان، سلیقه، چشم انداز بیرون و غیره متفاوت خواهد بود. لذا به جهت تنوع بسیار در مدل، رنگ و جنس پارچه های مصرفی برای این منظور، بر آورده نمودن سطح وسیعی از نیازها امکان پذیر است.

دکوراسیون منزل ایرانی, مدل دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل ایرانی شیک, دکوراسیون
زیبایی منزل با گلدان های بتنی

دکوراسیون منزل ایرانی و زیبایی بی نظیر گلدان های بتنی طراحی گلدان و استفاده از متریال متفاوتی چون بتن در دکوراسیون منزل ایرانی می تواند تفاوتی چشم گیر دکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account