وبلاگ

دکوراسیون داخلی

انتخاب پرده های تک رنگ و خنثی برای فضاهای کوچک

انتخاب پرده های تک رنگ و خنثی برای فضاهای کوچک

آیا با انتخاب پرده های تک رنگ برای فضاهای کوچک موافق هستید؟ حتما چندین بار در چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل خود به این فکر کرده اید که کدام پرده برای کدام فضا و با چه وسعتی در منزل مناسب تر است. از دغدغه های مهم خانم های خوش سلیقه خانه که فضای منزلشان کوچک است، این می باشد که چگونه و با چه ترفندهایی فضای منزل را وسیع تر و بزرگ تر جلوه دهند. طراحان داخلی و بانوان به پرده به چشم یکی از مهم‌ترین عناصر چیدمان خانه نگاه می ‌کنند و این عنصر مهم زیبایی منزل به عوامل زیادی وابسته است. ترفندهای ساده بسیار وجود دارد که با رعایت آنها می توان فضای منزل را بزرگ تر نمایش داد که در ادامه با این ترفندها خواهیم پرداخت. با فتودراپه، فروشگاه خرید پرده همراه باشید.

راهنمای انتخاب پرده اتاق نشیمن

مهمترین قسمت خانه که در معرض دید است اتاق پذیرایی می باشد. گزینش نوع پرده برای خانه های کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است. خانه هایی که از سبک مدرن دکوراسیون داخلی تبعیت می کنند پرده های کرکره، زبرا و شید گزینه های انتخابی هستند که فضای کمتری اشغال می کنند. اما در خانه هایی که پیرو سبک های کلاسیک هستند نیز ترفندهایی برای بزرگ تر جلوه دادن فضا وجود دارد به همین منظور  در خانه های کوچک اگر می‌ خواهید سقف خانه ‌تان بلند‌تر به نظر برسد، چوب پرده را هر مقدار که می ‌توانید بالا ببرید. پرده‌ ها هر قدر که بالاتر باشند خانه بزرگ‌تر به نظر خواهد رسید. یکی کردن پنجره ‌ها هم می‌تواند خانه را بزرگ و عریض تر کند.

اگر فضای بین دو پنجره منزل شما زیاد نیست می ‌توانید به جای جدا کردن پرده‌ها آنها را یک‌سره بدوزید. این توهم که فضای بین دو پنجره هم باز است، خانه را عریض‌تر و پهن تر نمایش می دهد. برای پنجره‌ های بلند از قاب‌ های چوبی بالای پرده استفاده کنید و در زمانی که پنجره‌ها کوتاه هستند، به هیچ وجه به سراغ این ابزارآلات خاص نروید. معمولا در پنجره ‌های کوتاه و معمولی از پرده ‌هایی استفاده می‌ شود که حاشیه پایین‌ آنها تزیینات بیشتری دارد و نگاه بیننده به آن قسمت  بیشتر جلب می‌ شود.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا

معجزه رنگ های خنثی برای فضاهای کوچک

رنگ های خنثی هیچ گاه کهنه نمی شوند و به راحتی با هر رنگ مبلمان و دکوراسیونی قابل ست کردن هستند. و از دیگر ویژگی های برجسته این رنگ ها بزرگ تر جلوه دادن فضای منازل کوچک است. در استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون داخلی و پرده ها، برای افزایش زیبایی آنها و اینکه بیش از حد در جلب توجه دیگران موفق عمل کنید، می توانید  از پرده هایی با پارچه های طرح دار استفاده کنید. به عنوان مثال، طرح های راه راه، هندسی، گل و بوته یا ترکیب آنها با هم انتخاب خلاقانه ای  برای رنگ های خنثی است. سعی کنید طرح های انتخابی در اندازه های ریز و درشت باشند تا جلوه بیشتری داشته باشند.

مشکی ، سفید ، خاکستری ، بژ ، قهوه ای ، شیری ، نقره ای ، برنزی ، طلایی از رنگ های خنثی با ویژگی های همیشگی تمیزی، با کیفیت، کلاسیک، بی طرف، ظرافت، زیبایی، قابل اعتماد، رسمی، آرام و… هستند که به دلیل انعطاف پذیری بالا در دکوراسیونداخلی منزل  بسیار استفاده می شود ، زیرا مانند بوم نقاشی می باشند که میتوان اطراف انها را با رنگ ها و وسایل دلخواه با دیگر رنگ ها  آراست.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه,دکوراسیون اتاق خواب,چیدمان اتاق خواب,دکوراسیون اتاق خواب کودک,دکوراسیون کودک,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون اتاق خواب,اتاق خواب,کالای خواب,فتودراپه
نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی در سال 98

نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی در سال 98 : از مهمترین قسمت های دکوراسیون منزل،دکوراسیون پزیرایی است.که نسبت به بقیه قسمت های منزل در اولویت است.زیرا هم بیشترین وقت را درپزیرایی میگذرانند و هم برای پزیرایی از مهمان بکارمیرود.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account