وبلاگ

آشنایی با ویژگی ها و مزیت های پرده لوردراپه

ویژگی ها و مزیت های پرده لوردراپه

پرده لوردراپه یکی از پرده های زیبا و منحصر بفردی می باشد که بسیاری از کسانی که می خواهند دکوراسیون داخلی زیبایی داشته باشند می توانند از این پرده استفاده کنند , ویژگی پرده لوردراپه و کارایی بالای آن باعث افزايش استفاده از آن شده است . پرده لوردراپه از یک عدد ریل آلومینیومی و چندین پرده عمودی تشکیل شده است. پارچه های این نوع پرده تیغه ای شکل می باشد که آنها به طور منظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند. باز و بسته شدن این پرده به وسیله یک اهرم می باشد که در پرده آن را تعبیه کرده اند. استفاده از پرده لوردراپه در محیط های تجاری اداری هم مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی این فضاها دارد. بیشتر کسانی که مشتری این پرده می باشند آن را در پذیرایی و اتاق خواب استفاده می کنند. به طور کلی استفاده از این پرده مزیت های بسیار زیادی دارد که در ادامه برخی از مهمترین مزیت های آن را بیان می کنیم. برای خرید آنلاین پرده تصویری می توانید با ما در ارتباط باشید.

مزیت استفاده از پرده لوردراپه

استفاده کردن از پرده لوردراپه مزیت های بسیار زیادی دارد که هر یک از مزیت های آن موجب می شود که شما این پرده را انتخاب کنید و ویژگی پرده لوردراپه را به رخ میکشد . برخی از مهمترین مزیت های استفاده از این پرده عبارت می باشد از :

زیبایی

یکی از مهمترین ویژگی ها و مزیت هایی که می توانیم برای پرده لوردراپه بیان کنیم زیبایی آن می باشد. این پرده زیبایی فوق العاده و منحصر بفردی دارد که شما می توانید در بیشتر فضاهای مورد نظر خود آن را نصب کنید و از این طریق دکوراسیون داخلی خود را زیباتر کنید.

تابش نور

شما با تغییر زاویه دادن این پرده ها می توانید تابش نور مستقیم را به درون فضای خود کنترل کنید. در واقع باید بدانیم تغییر زاویه دادن پرده لوردراپه یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های آن می باشد که شما از این طریق می توانید تابش نور ار به هر میزانی که مایل هستید به درون فضا کنترل کنید.

انتخاب طرح مورد نظر

شما می توانید هر نوع از این پرده را که می خواهید انتخاب کنید، چرا که پرده لوردراپه طرح های متنوعی دارد و هر یک از طرح های آن بسیار زیبا و خاص می باشد. شما هر تصویری را که مایل باشید را می توانید از آلبوم انتخاب کنید و آن طرح را بر روی پرده خود سفارش دهید. شما در انتخاب طرح مورد نظر خود هیچگونه محدودیت سایز نخواهید داشت، به همین دلیل هر طرحی را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید.

قابلیت شستشو

از جمله ویژگی های دیگری که پرده لوردراپه دارد این است که شما می توانید آن را هر زمانی که مایل باشید بشویید. از آنجایی که برخی از پرده ها قابلیت شستشو ندارند بسیاری از خانم ها شاید برایشان انتخاب پرده دشوار باشد، بر همین اساس آنها باید بدانند که این پرده به راحتی شسته می شود و هرگز عمر و دوام آنها با شستشو کمتر نمی شود.

اطلاعات مفید»»» خرید پرده زبرا تصویری

ویژگی های پرده لوردراپه

قیمت مناسب

قیمت پرده لوردراپه بسیار با صره و پایین می باشد، به همین دلیل کسانی که به دنبال پرده با کیفیت هستند می توانند این پرده را خریداری کنند. در واقع باید بدانید نسبت به پرده های دیگری که قیمت آنها بیشتر است، این پرده بسیار قیمت کمتری دارد و بر همین اساس هر فردی با هر توان مالی که داشته باشد می تواند این پرده را خریداری کند.

نصب آسان

نصب پرده لوردراپه هم بسیار آسان می باشد و شما در سریعترین زمان می توانید آن را نصب کنید. در واقع شما برا یانکه این پرده ها را نصب کنید نیازی نیست از افراد متخصص کمک بگیرید، چرا که خودتان هم به راحتی می توانید آن را نصب کنید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شید تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده منزل, پرده خانه, نقش پرده, پرده تزیینی, جنس پرده, پرده مدرن,
نقش پرده در دکوراسیون منزل چگونه است؟

هنگامی که از انتخاب پرده ای مناسب برای پنجره یک محیط صحبت به میان می آید، اغلب ما آن را تنها به عنوان پوششی محفوظ برای ایجاد استقلال فردی در محیطی خصوصی و همچنین عنصری دکوراسیونی می شناسیم.

حال آنکه پرده علاوه براینها، نقشهای کاربردی بسیار مهم و متعدد دیگری نیز در طراحی داخلی ساختمان دارا می باشد که ایفای هر یک از آنها، باتوجه به نیازها و شرایطی از قبیل میزان نورگیری محل، نقشه و معماری ساختمان، سلیقه، چشم انداز بیرون و غیره متفاوت خواهد بود. لذا به جهت تنوع بسیار در مدل، رنگ و جنس پارچه های مصرفی برای این منظور، بر آورده نمودن سطح وسیعی از نیازها امکان پذیر است.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account