وبلاگ

فرش بامبو 51653163541

فرش بامبو ، نی زاری در زیر گام های شما

فرش بامبو، نی زاری در زیر گام های شما

زمانی که سر خود را روی تاروپود فرش بامبو می گذاریم بامبوهای به کار رفته در فرش، ما را به سوی نیزارهای زیبایی سوق می دهد و حس لطافت را به ما هدیه می دهد.

به دلیل نقش و نگارهای به کار رفته در فرش بامبو و رنگ های متنوعی روی آن و تاثیر بامبو در دکوراسیون منزل، مانند بوم نقاشی پاشیده شده است برای فضاهای کوچک می تواند فریب دهنده باشد و فضا را بزرگتر جلوه دهد. فرش بامبو با طرح  و نقش خاصی که دارد تضاد رنگی زیبایی را برای فضای دکوراسیون خلق می کند و در عین تضاد رنگی، هارمونی با سایر عناصر دکوراسیون منزل دارد و جلوه بصری عمیقی را برای فضای دکوراسیون به ارمغان می آورد .براي خريد آنلاين انواع فرشهاي بامبو با ما در شركت فتودراپه همراه باشيد.

جنس فرش چون از بامبو ساخته شده است زندگی دیرینه ی گذشتگان که تمام عناصر منزلشان از بامبو و حصیر بوده است را در دل خود نقاشی کرده است و با نظاره کردن به فرش بامبو می توان در دل فرش غرق شد. فرش بامبو با کف اتاق خواب و یا سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن مانوس شده و جلوه فضا را محصور کرده و مانع از شلوغ نشان دادن فضا می شود. برای خرید پرده نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

 فرش بامبو 51653163541

اطلاعات بيشتر: خرید پرده زبرا ساده

دوستی فرش بامبو با کف فضا

فرقی نمی کند کف فضای منزل، پارکت باشد یا سرامیک یا از سنگ مرمر! فرش بامبو دوستی خود را با همه نوع کف حفظ می کند و به آن ها زیبایی می بخشد و  همچنین گرمای وجودی بامبوهای به کار رفته را با کف، به اشتراک می گذارد.

فرش بامبو تک عنصر زیبای دکوراسیون!

دلیل طرح خاص و آکنده از رنگ های متنوع در تاروپودش، بامبو در دکوراسیون منزل به تنهایی از پس شکیل کردن فضا برآمده است و برای فضاهای بزرگ در نفش عنصری یگانه است که مانند تک ستاره ای در آسمان می درخشد.

بعضی از فرش های بامبو به دلیل نقش های خاصی که دارند سبب خطای دید شده و چشم ها را محصور و ذهن را مغشوش می کند و با این طرح ها باعث جلب توجه بیننده شده و در نتیجه فضایی آکنده از زیبایی و رمز و راز را در کف فضای دکوراسیون منزل پدیدار می کنند.

اطلاعات بيشتر: خرید پرده بامبو

 

 فرش بامبو 651643854168

فهرست مطالب

مقالات مفید

آموزش تزیین پارچه کوسن,پارچه کوسن,کوسن دوزی,دوخت کوسن ها,دوخت کوسن ها ساده,کوسن,بالشتک
آموزش تزیین پارچه کوسن و کوسن دوزی

فتودراپه : با یکی دیگر از مقالات آموزشی تحت عنوان آموزش تزیین پارچه کوسن و کوسن دوزی به همراه دوخت کوسن ها ساده و بدون سختی در خدمت شما عزیزان هستیم.

اصول معماری,اصول معماری داخلی,طراحی چیدمان,طراحی چیدمان دکوراسیون,چیدمان دکوراسیون,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه,دکوراسیون اتاق خواب
اصول معماری داخلی برای طراحی چیدمان

اصول معماری داخلی برای طراحی چیدمان دکوراسیون داخلی منزل :  معماری داخلی یک سبک یا روش طراحی است که به ساخت درون ساختمان می پردازد.و طراحی فضایی است که توسط مرزهای ساختمان ساخته شده.اولین چیزی که در معماری داخلی درنظرباید گرفت نحوه استفاده از فضای داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account