وبلاگ

دکوراسیون داخلی

آشنایی با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی

آشنایی با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی

شاید ما وقتی کلمه دکوراسیون داخلی را میشنویم، اولین چیزی که به خاطر ما می اید ،چیدمان ونحوه قرار گیری لوازم منزل باشد، اما در حقیقت دکوراسیون داخلی یک رشته تخصصی در زمینه طراحی واجرا میباشد . در این نوشتار سعی شده است به توضیحاتی در مورد دکوراسیون داخلی ونحوه انتخاب و خرید اسباب منزل ونحوه قرار گیری انها توجه شود و در کنار این مطالب ایجاد دکور طرح طبیعی برای شما دوستان عزیز شرح داده شده است . هدف از ایجاد دکوراسیون در منزل، ایجاد محیطی زیبا و در عین حال ارامش بخش میباشد ، و این ارامش وزیبایی در خرید مناسب، ونحوه قرار گیری انها میباشد .

یکی از دکوراسیون هایی که مطابق با پیشرفت روز دنیا وارد بازار جهانی شده است ، دکوراسیون مدرن میباشد که تا امروزه پیشرفته ترین دکوراسیون شناخته شده میباشد، در این نوع دکوراسیون بیشتر سعی شده است از خطوط ونقوش ریاضی وهندسی استفاده شود، مانند طرح هندسی یک کاغذ دیواری، این نوع سبک دکوراسیون داخلی مورد علاقه کسانی میباشد که به تنوع علاقه دارند ودوست دارند یک محیط نسبتا پر از وسایل واسباب های مدرن مطابق با مدروز داشته باشند،اگر قصد اجرای دکوراسیون مدرن را دارید سعی کنید اجزا و وسایلی را خریداری نمایید ،که رنگ شاد داشته باشد . رنگ شاد و متنوع خاص این نوع دکوراسیون می‌باشد . و فضایی شاد و لذت بخش را ایجاد می کند .

اطلاعات بیشتر: سفارش پرده چاپی

نکته :

استفاده از کاغذ دیواری متناسب با این دکوراسیون و نور پردازی خاصی که به وسیله لامپ های بکار رفته در این کاغذ دیواری ها ،جلوه خاصی به این نوع دکور می دهد.در مقابل این نوع دکوراسیون، نوع دیگری از دکوراسیون وجود دارد تحت عنوان دکوراسیون مینیمال ، این نوع دکوراسیون از واژه مینیمم گرفته شده وبه معنای بکار بردن حداقل وسایل برای ایجاد یک محیط به دور از شلوغی، و ارام بخش است،این نوع دکوراسیون مطابق میل افرادی است که دوست دارند یک محیط یکپارچه ویک رنگ به دور ار زرق وبرق وارامش بخش، داشته باشند .ورنگ هایی که در این نوع دکوراسیون معمولا استفاده میشوند رنگ های ارامش بخشی مانند رنگ سفید، کرم میباشد . به طور خلاصه رنگ هایی استفاده میشود که باعث خستگی چشم نمی شوند . دکوراسیون داخلی سنتی ،نیز یکی دیگر از انواع دکوراسون ها میباشد . ایران یکی از متمدن ترین کشورهاست و به خاطر تولیداتی که دز زمینه تابلو فرش و فرش دارد.

به طور قطع یقین، یکی از بهترین طراحان در زمینه تولید یک دکوراسیون داخلی میباشد. این نوع دکوراسیون از نظر نوع مبلمان، تابلو های فرش و وسایل ولوازم بکار برده شده، متفاوت با سایر دکوراسیون ها میباشد .این نوع دکوراسیون یک دکوراسیون مناسب برای رستوران و مکان ها تفریحی میباشد . نوع دیگر از دکوراسیون وجود دارد، تحت عنوان دکوراسیون روستا، که به خاطر استفاده از مواد طبیعی مانند سنگ وچوب یک دکوراسیون مورد علاقه درکسانی میباشد ،که دوست دارند از لوازم و وسایلی استفاده کنند ،که طبیعی باشد و دوست دارند یک فضای شیک وطبیعی را به وجود اورند . امروزه به خاطر اینکه این نوع دکوراسیون یک دکوراسیون تخصصی میباشد، درصدد هستند تا با ادغام این نوع دکوراسیون با دکوراسیون مدرن ومعاصر یک فضای زیبا وشیک را به وجود اورند.

اگر قصد ایجاد یک دکوراسیون طبیعی را دارید ، از لوازم و وسایلی استفاده کنید که دارای رنگ سفید ،خاکستری و قهوه ای هستند .این نوع رنگ ها یک فضای زیبا و دلنشین را ایجاد میکند . استفاده از شومینه یکی از اجزایی می باشد که در این دکوراسیون از آن است می کنند . ویک فضای زیبا و دلنشین را ایجاد می‌کند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا با طرح دلخواه

دکور طرح طبیعی در دکوراسیون

اگر شما قصد دارید یک دکوراسیون باب میل و زیبا یا دکور طرح طبیعی را ایجاد کنید ذکر نکات زیر برای شما ضروری است . ابتدا به این نکته توجه کنید که شما باید از مساحت منزل ومحیطی که قصد اجرای دکوراسیون مربوطه دارید آگاهی کسب کنید . دومین مورد قصد و هدف وعلاقه شما می‌باشد. که قصد اجرای چه دکوراسیونی را دارید و دوست دارید چه دکوری را در منزل پیاده کنید . سعی کنید اجزا و وسایلی که استفاده میکنید مطابق یک سبک باشند مثلا مبلمان که شما طبق دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده میکنید متفاوت میباشد با انتخاب مبلمان درسبک مدرن معمولا مبلمان در دکوراسیون کلاسیک دارای نقش ونگار بر روی چوب انها میباشد .

سعی کنید رنگ وسایل انتخابی به هم دیگر نزدیک باشند ومتناسب با هم باشند سعی کنید اگر مبلمان شما طرح دار میباشد سعی کنید از کاغذ دیواری با رنگ ساده استفاده کنید .توجه شود اگر محل زندگی شما مساحت کمی دارد سعی کنید از شلوغی دکوراسیون داخلی خود بپر هیزید. بهترین نوع دکوراسیون در این زمینه دکوراسیون مینیمال و ساده میباشد، که از شلوغی و هرج ومرج جلوگیری میکند.نوعی دیگر از دکوراسیون وجود دارد. تحت عنوان دکوراسیون معاصر این نوع دکوراسیون از جمله دکوراسیونی می‌باشد که امروزه وارد بازار جهانی شده است. و هیچ قانون و قاعده خاصی ندارد. وبر اساس پیشرفت هایی که در زمینه که در زمینه دکوراسیون و ساخت وسایل انجام شده است، و از هیچ طرح و نقش خاصی پیروی نمی کند . و زیبایی بی نظیر و فوق العاده را به محل زندگی شما می دهد. وسایل و نحوه چیدمان، بر اساس سلیقه خود شما می باشد. و یک محیط ویژه وزیبا را ایجاد می کند.

امروزه از وسایلی تحت عنوان. وسایل تزیینی در انواع دکوراسیون داخلی استفاده می شود که در نوع خود بی نظیر است. و باعث زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون های اجرایی شما می شود. استفاده از قاب عکس های متناسب با نوع و طرح دکور منزل شما یکی از وسایل تزیینی می‌باشد . استفاده از لوستر برای ایجاد نور پردازی با شکل ها و طرح های زیبا نیز از جمله وسایل تزیینی می‌باشد . هدف از نصب این لوستر ها علاوه بر جنبه نور پردازی مناسب زیبایی و ایجاد یک فضای شیک می باشد .

استفاده از گلدان ها با گل های زیبا نیز در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما نقش بسزایی دارد . استفاده از کوسن هایی با طرح ورنگ زیبا نیز زیبایی خاصی به مبلمان. و دکوراسیون شما می دهد سعی کنید حتما کوسن هایی برای مبلمان خود انتخاب کنید که رنگ و طرح آن‌ها مناسب رنگ و طرح مبلمان شما باشد و همچنین کوسن های شما تعدادیمناسب باشند استفاده از کوسن های زیاد بر روی مبلمان شما باعث برهم زدن نظم و ترتیب می‌باشد. سعی کنید در گوشه ای از خانه خود چندین قفسه برا ایجاد یک کتابخانه کوچک ایجاد کنید این نوع کتابخانه کوچک بهتر است در اتاق های خواب ایجاد شود و این نوع ایده نیز سهم به سزایی در زیبایی اتاق ومنازل و دکوراسیون شما دارد.

گاهی از کاناپه، در اتاق خواب نیز استفاده میشود. که میتوان یک تا چند کوسن بر روی آن‌ها قرار داد، معمولا اگر این نوع کاناپه در اتاق خواب فرزندانتان باشد می توان از کوسن هایی با طرح شخصیت های کارتونی استفاده کرد . از دیگر کوسن های مناسب فضا های بچگانه کوسن هایی با طرح میوه نیز می توان نام برد، این نوع کوسن ها نیز از جمله کوسن های مناسب ومتناسب با این سنین می باشد ‌. قبلا از خرید کوسن ها حتما از نوع پارچه که در ساختار آنها بکار رفته آگاهی کسب کنید. و حتما این نکته را به خاطر بسپارید که کوسنی را خریداری کنید که در ساخت آن پارچه نرم و لطیف بکار رفته است نکته دیگر که در رابطه با پارچه کوسن ها وجود دارد ،قابلیت شست وشوی آسان آن ها می‌باشد، چون کوسن ها همیشه در معرض آلودگی هستند.

اطلاعات بیشتر: کاغذ دیواری سه بعدی

بنابراین میطلبد پارچه بکار رفته در کوسن ها پارچه باشد که بتوان به آسانی آن را تمیز کرد . کوسن ها به خاطر تنوع رنگ و طرح فراوانی که دارند. میتوان آنها را به صورت حضوری یا بصورت اینترنتی از شرکت ها معتبر مانند شرکت فتو دراپه خرید داری نمایید . مزایایی خرید اینترنتی کوسن از شرکت های معتبر این است که شما با صرف وقت اندک و هزینه کم می تواند از کوسن های مختلف با اشکال متنوع دیدن کنید و بهترین و شیک ترین محصول متناسب با سلیقه و علاقه خود انتخاب کنید. بسیار ی از افراد دوست دارند که هر چند وقت یکبار مبلمان و وسایل زندگی خود را تعویض کنند به شما پیشنهاد می شود که به جای اینکه مبلمان خود را تعویض کنید، هر چند وقت یک بار کوسن های خود را عوض کنید .

این کار باعث می شود که شما با صرف هزینه اندک زیبا ترین وشیک ترین فضا را ایجاد کنید و با یک تیر دو نشان را بزنید . کوسن ها تاثیر بسزایی در زیبایی منزل و دکوراسیون شما دارند. و یک محیط زیبا ولذت بخش را برای شما به ارمغان می آورند. طراحی و ایجاد دکور طرح طبیعی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد.

جهت طراحی و ایجاد دکور طرح طبیعی میتواندی به مجموعه فتودراپه اعتماد کنید.

مقالات دیگر»»» آشنایی با اجزای دکوراسیون داخلی (قسمت 1)

فهرست مطالب

مقالات مفید

سقف کاذب,سقف کاذب pvc,سقف کاذب آسمان مجازی,سقف کاذب تصویر,سقف کاذب تصویر دار,آویز پارتیشن تصویری,پلکسی وال, چاپ روی پلکسی,دیوار مجازی,دیوار مجازی پلکسی,دیوار مجازی پلکسی وال,فتو پلکسی وال,قیمت پلکسی پنل
چاپ پلکسی بر روی پارتیشن تصویری

چاپ پلکسی بر روی پارتیشن تصویری یا فتو پلکسی وال :  پلکسی نوعی پلاستیک می باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد.جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف می باشد که نوعی پلیمر است.از دیگر ویژگی های پلکسی،

انواع کرکره فلزی, کرکره فلزی, کرکره فلزی آشپزخانه, کرکره فلزی پنجره, کرکره فلزی تصویری, کرکره فلزی رنگی,مدل پرده کرکره فلزی تصویری پذیرایی دوقلو
پرده تصویری چیست؟

پرده تصویری چیست؟ پرده تصویری جز پرطرفدار ترین نوع پرده بشمار میرود که هم در داخل و هم در خارج

خرید رانر,رانر رومیزی,خرید اینترنتی رانر,زیر بشقابی,رومیزی برای میزناهار خوری,رانر,رومیزی
نکات انتخاب زیر بشقابی و رومیزی

شرکت دکوراسیون فتودراپه : در این مقاله نکاتی درباره انتخاب زیر بشقابی و رومیزی برای میزناهار خوری و فراهم شدن شرایط خرید اینترنتی رانر در سایت فتودراپه…

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account