وبلاگ

انواع کرکره فلزی, کرکره فلزی, کرکره فلزی آشپزخانه, کرکره فلزی پنجره, کرکره فلزی تصویری, کرکره فلزی رنگی,مدل پرده کرکره فلزی تصویری پذیرایی دوقلو

پرده تصویری چیست؟

پرده تصویری چیست؟

پرده تصویری جز پرطرفدار ترین نوع پرده بشمار میرود که هم در داخل و هم در خارج کشور بعنوان تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون بشمار میرود و اگر شما در سایت فتو دراپه سرچ کنید قطعا نمونه های زیادی از این نوع پرده ها را خواهید دید.پرده ها پوششی برای قاب های پنجره های ما و دنیایی از زیبایی را برای خانه ما به وجود می‌آورند. پرده ها امروزه بازار خوبی در بین تولید کنندگان ما دارند. در ادامه اين مطلب انواع پرده تصویری را معرف مي كنيم. برای خرید پرده با طرح دلخواه با فروشگاه ما تماس بگیرید.

انواع پرده تصویری

پرده ها بر حسب کیفیتی که دارند قیمت آن ها نیز متفاوت است ولی در کل میتوان با صرف هزینه مناسب زیبا ترین ومناسب ترین پرده را برای خانه ومحل کار خریداری نمود.پرده ها جنس های مختلفی دارند از نمونه جنس های پرده میتوان به پرده های کرکره ای، پارچه ای، حصیری اشاره کرد. و این نوع  پرده ها این قابلیت را دارند که هر طرح ونقشی را روی آنها اجرا کرد و فضایی شیک ومدرن برای خود ایجاد کرد. با توجه به مطالب بالا , انواع پرده تصویری در بازار  وجود دارد كه مورد استفاده هر نوع سليقه اي مي باشد.

طرح های پرده تصویری

معمولا امروزه طرح و نوع پرده را با توجه به نوع ومدل مبلمان انتخاب  میکنند.   و امروزه  هماهنگ  کردن این دوکالا ایده بسیار جالبی برای زیبایی منزل به شمار میاید وفضایی فوق العاده ایدال وشیک را ایجاد میکنند.معمولا اگر بخواهید هر پرده را انتخاب کنید تقسیم بندی های دارد که  به انواع  ساده طرح دار وتصویری تقسیم بندی میشود. پرده های تصویری معمولا از مدرن ترین پرده ها از هر جنس می‌باشند .

اطلاعات بیشتر: پرده شید تصویری

تطبیق پذیری پرده های تصویری

قطعا زیبایی آنها نیز از هر پرده ایی با هر نوعی نیز بیشتر است وقیمت آن نیز نسبت به انواع دیگر  پرده ها  بیشتر است .  این  نوع پرده های تصویری این قابلیت را دارند که بتوان آنها را با هردکوراسیونی هماهنگ کرد.معمولا با توجه به اینکه این پرده های تصویری در چه فضایی استفاده میشوند نوع تصویر وطرح آن نیز متفاوت است مثلادر محیط های اداری و شرکت ها  از  پرده های تصویری با طرح های رسمی تری استفاده و نصب میشود .

رنگبندی و دکوراسیون پرده های تصویری

اما  در مقابل از  پرده های   تصویری   در   محیط های مسکونی از طرح ها و تصاویر با رنگ های شاد استفاده میکنند تا علاوه بر اینکه فضایی شیک ولذت بخش به وجود  می‌آورد .  باعث میشود شما روحیه ی  شادی داشته باشید. و از زیبایی آن بهرمند شوید. پرده تصویری فوق العاده ترین پرده برای بحث کسب وکار شرکت ها می‌باشد به این صورت که ارم ونماد آن شرکت بر روی این پرده ها چاپ میشودویک فضای زیبا وتبلیغاتی برای آن ایجاد میکند.

سایز بندی پرده های تصویری

پرده های تصویری در هر سایز واندازه ای تولید میشوند و در نتيجه  انواع پرده تصویری مختلفي توليد و عرضه ميشود. واین قابلیت را دارد که بتوان از آنها برای هر پنجره ای با هر ابعادی استفاده کرد. در بازار تولیداتی وجود دارد که پرده های تصویری از  هر جنسی را بصورت  دو طرف  با دو تصویر متفاوت می‌سازند و این مزیت را دارد  کسانی که به تنوع وزیبایی دکوراسیون منزل اهمیت میدهند. از تنوع تصویر دو طرف آنها بهره مند شود.ومحیطی زیبا  و شیک را ایجاد میکند . گاهی از پرده های تصویری  برای درب های ورودی نیز استفاده میشود وشما هنگام ورود به منزل با نگاه کردن به آنها از زیبایی وطراوت آنها بهرمند میشوید ومحیطی رضایت بخش را برای شما ایجاد میکند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه تصویری

پرده ریسه از نمونه های پرده های تصویری

از نمونه های پرده های تصویری میتوان به پرده های ریسه تصویری،  پرده های کرکره ای تصویری  و پرده های  حصیری تصویری و دیگر پرده های دیگر در انواع جنس و رنگ  اشاره کرد . این پرده ها مانند تمام پرده های دیگر بصورت دستی یا اتوماتیک کنترل میشوند . و میتوانید شما از  آنها در  هر ابعادی استفاده کنید . یکی از منظم ترین پرده های تصویری پرده های کرکره ای می‌باشد که  حجم کمی دارد و فضایی کمی را اشغال میکند و هیچ گونه وسایل اضافی ندارد. این نوع پرده های تصویری را میتوان با صرف وقت اندک به صورت آماده  خریداری نمود . و اگر  شما  قصد  اجرای  دکوراسیون ویژه ای  برای  منزل  خود  دارید  میتوانید  آنها را بصورت سفارشی تهیه نمایید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا تصویری

روش سفارش انواع پرده تصویری

به این صورت که با ارایه تصویر وطرح مورد نظر تولید کنندگان آن چیزی که مد نظر شما می‌باشد اجرا می‌کنند.از پرده های حصیری نیز نوع‌ تصویری آن بازار خوبی دارد و به خاطر طبیعی بودن آن یکی از پرده های مورد علاقه و مورد پسند  کسانی می‌باشند که دوست دارند یک محیط طبیعی را برای خود و خانواده خود ایجاد کنند .

پرده بامبو

این پرده ها به خاطر مرغوبیت  که چوب بامبو دارد میتوان به راحتی هر طرح وتصویری را بر روی آنها اجرا کرد مزیتی که این نوع پرده های تصویری از این نوع جنس را دارد این است که این پرده ها را میتوانیم به آسانی نصب  کرد و اگر قصد جابجایی آن ها را دارید  به  خاطر  وزن سبک آنها با هیچ مشکلی مواجه نشوید.   از دیگر  پرده ها میتوان به ریسه تصویری اشاره کرد.این نوع پرده تصویری از مزایا و زیبایی  خاصی برخوردار  هستند. 

پرده ریسه تصویری

ریسه  تصویری  به خاطر ظرافت وزیبایی خاصی که دارد در جای جای منازل استفاده میشود . از جمله نقطه ای که از این پرده های ریسه ای استفاده میشود پذیرایی هاست . که در نوع خود بسیار زیبا وجذابند.متناسب با سن وسلیقه خودتان استفاده کنید پیشنهاد می‌گردد  که  از  پرده هایی انتخاب کنید که تصاویرش برهم زننده خواب واستراحت شما نباشد.

انتخاب مناسب پرده تصویری

مثلا اگر قصد خرید پرده تصویری برای اتاق کودکان خود دارید از پرده های تصویری که بر روی آن ها شخصیت های کارتونی چاپ شده است خرید نماید تا محیطی شاد و کودکانه برای آنها ایجاد کنید. وسعی کنید که از پرده های تصویری خری نمایید که بر روی آنها  شخصیت های  خشن کارتونی  چاپ نشده باشد تا برهم زننده خواب وارامش شما نباشد. در تمیزی این گونه پرده ها مانند سایر پرده ها کوشا باشید و به طور مرتب آنها را گرد گیری نمایید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account