وبلاگ

پرده لوردراپه

آشنایی با انواع پرده های لوردراپه

آشنایی با انواع پرده های لوردراپه

پرده لوردراپه از آنجایی که جنس پلی استر و ساتن دارد، مقاومت آن بسیار بالا می باشد و به همین دلیل اگر شما به دنبال پرده ای می باشید که نور خورشید رنگ آن را از بین نبرد پرده لوردراپه بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که این پرده دارد جنس آن می باشد و به همین دلیل باید بدانید در برابر هرگونه خش و پارگی مقاومت بسیار بالایی دارد و به آن آسیبی وارد نمی شود. بسیاری از کسانی که به دنبال پرده زیبا و مناسبی برای دکوراسیون داخلی خود هستند باید بدانند که پرده لوردراپه بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند.

انواع پرده لوردراپه

پرده لوردراپه مانند بسیاری از پرده های دیگری که در بازار وجود دارد، دارای انواع متفاوتی می باشد و هر یک از آنها قابلیت های و ویژگی های مختص به خودشان را دارند. برای اینکه با انواع آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

ژاکارد

به عنوان مثال باید بدانید یکی از انواع این پرده ها دارای جنس ژاکارد می باشد و این نوع نسبت به انواع دیگر کیفیت بسیار عالی تری دارد. این نوع از پرده لوردراپه که کیفیت آن ژاکارد می باشد از ریل ها و قطعاتی که بسیار با کیفیت هستند ساخته شده اند و از آنجایی که رنگ به کار برده شده در آنها الکترواستاتیک می باشد، مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و نور دارد. اگر شما به دنبال بهترین کیفیت این نوع از پرده می باشید این نوع را می توانید خریداری نمایید.

پی وی سی

یکی دیگر از انواع پرده لوردراپه که مورد استفاده قرار می گیرد و تا حدودی ویژگی های آن هم شبیه نوع ژاکارد می باشد، پرده های پی وی سی است. یکی از تفاوت های اصلی که این نوع از پرده با نوع ژاکارد دارد این است که خود این پرده دو زیر مجموعه دیگر هم دارد. یکی از آنها نوع ساده می باشد که بیشتر اداره ها از آن استفاده می کنند و نوع دیگر آن تصویری می باشد که استفاده از آن بیشتر خانه ها و مهدکودک ها می باشد. رنگ بندی هر یک از آنها متنوع است و شما هر یک از رنگ های آن را که مایل باشید را می توانید خریداری نمایید.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که پرده لوردراپه دارد و بسیاری از افراد به همین دلیل آن را خریداری می نمایند این است که به آسانی نصب می شود و به راحتی هم جمع می شود. در واقع اگر بر این باور هستید که برای نصب این پرده به دانش خاصی نیاز دارید، در اشتباه هستید، چرا که برای نصب آن نیازی به دانش و تخصص خاصی ندارید.

نکاتی در مورد انتخاب پرده لوردراپه

برای خرید انواع پرده لوردراپه که معرفی کردیم شما باید به سبک مورد نظر خود توجه بسیاری داشته باشید تا بهترین نوع آن را برای فضای مورد نظر خود خریداری نمایید. اگر می خواهید این پرده را برای پذیرایی خود خریداری نمایید باید به طرح و رنگ آن توجه بسیاری داشته باشید، اگر رنگ بندی تجهیزات خانه شما به رنگ تیره می باشد، باید پرده خود را هم به رنگ تیره انتخاب کنید. اگر برای اتاق خواب کودک می خواهید این پرده ها را انتخاب کنید، بهتر است رنگ های شاد و طراحی های کودکانه آن را انتخاب کنید که با روحیه کودکان سازگاری بیشتری دارد. همچنین برای اتاق خواب های بزرگسالان باید یکی از انواع ساده آن را انتخاب کنید که رنگ آن هم ساده و ملایم باشد تا دکوراسیون داخلی اتاق خواب را زیباتر کند.

اطلاعات بیشتر: پرده بامبو

پرده لوردراپه چیست؟

پرده لوردراپه یکی از مدل های بسیار محبوب بشمار می رود و امروزه بنا به ویژگی هایی که در ادامه با آن آشنا می شویم بسیار مورد پسند قرار می گیرد . پرده لوردراپه یا همان پرده عمودی تصویری از کنار هم قرار گرفتن تیغه های پهن ۱۳ سانتی و پارچه های از جنس PVC یا سولیت تشکیل شد است  و این پرده از نظر دوام و مقاومت بسیار  مناسب و قابل قبول می باشد و دارای سه ویژگی زیبایی و کارایی و دوام  است نکته قابل توجه  اینکه تیغه های این پرده  به وسیله یک ریل آلومینیومی در بالای خود نگه داشته می شود.

پرده لوردراپه تصویری

پرده لوردراپه تصویری یکی از انواع پرده لوردراپه بشمار می رود که قابلیت چاپ طرح مشتری بر روی آن وجود دارد.  پرده لوردراپه تصویری امروزه علاوه بر دکور منزل در سایر دکور های تجاری نیز مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از ایده های جالب چاپ تصاویر تبلیغاتی مثل لوگو بر روی این پرده می باشد. با این کار علاوه بر استفاده از یک پرده لوکس در دکور از یک ابزار تبلیغاتی نیز بهرمند می شوید.

استفاده از انواع پرده لوردراپه در دکور اداری

از استفاده های بسیار کارآمد پرده لوردراپه می توان به اجرا در دکور اداری اشاره کرد و امروزه از مدل پارچه ای  این پرده در انواع دکور های ادارات مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از نکات بسیار مهم استفاده از پرده هایی است که می توان با آن نور ورودی را تنظیم کرد و رعایت این مورد در ادارات قطعا مهمتر است چرا که نور با حوصله افراد و دقت کاری تاثیر بسزایی دارد . خوشبختانه با پرده لوردراپه این امکان وجود دارد که نور ورودی  را با  بصورت دلخواه تنظیم کرد

کاربرد پرده لوردراپه تصویری در پذیرایی

پرده لوردراپه جزوه مواردی است که در  هر دکوری اجرا شود زیبایی و جذابیت را به همراه دارد و اهمیت این زیبایی در دکور پذیرایی بسیار بیشتر است زیرا در این فضا مهمانی ها و کانون گرم خانواده و اغلب دید و بازدید ها صورت می گیرد. معمولا فضای پذیرایی  نسبت به سایر فضاها بیشتر در چشم مهمان قرار دارد و استفاده از یک پرده با طرح منحصر به فرد می تواند علاوه بر القای زیبایی و جذابیت سلیقه خوب شما را نیز به نمایش بگذارد برای همین ما پیشنهاد می کنیم  در چینش عناصر پذیرایی حتما از پرده لوردراپه تصویری استفاده کنید و حتی می توانید باید خاص نشان دادن طرح روی آن از عکس های شخصی و با کیفیت خود استفاده کنید از ویژگی هایی که باعث شده  که پرده لوردراپه تصویری بصورت منتخب بکار برده شود  دوام و ثبات رنگ فوق العاده عالی آن می باشد و رنگ این پرده در مقابل نور آفتاب دچار رنگ پریدگی یا… نمی شود.

مزیت بکار بردن پرده لوردراپه تصویری با طرح سفارشی

همانطور که گفته شده یکی از مواردی که باعث شده  پرده لوردراپه طرفداران زیادی را به خود جلب کند قابلیت چاپ عکس  بر روی پرده می باشد و این چاپ در شرکت فتودراپه با کیفیت بسیار خوبی انجام می شود .معمولا طرح های دلخواه خاص بودن جلوه دکور را القا می کنند و پرده لوردراپه تصویری سفارشی مشتریان، تنها  منحصر به دکور مورد نظر آنان است و  در دکور های دیگر بکار نمی روند و خاص دکور منتخب می باشند .از ایده های پرطرفدار و چاپ تصاویر فانتزی، چاپ گل و عناصر طبیعی، چاپ تصاویر کلاسیک  می باشد.

پرده لوردراپه پارچه ای

یکی دیگر از انواع پرده لوردراپه ،پرده لوردراپه پارچه ای است این پرده از جنس پارچه های  تولید می شود که دوام بسیار بالایی دارد و با انواع دکور ها تناسب خوبی را ایجاد می کند. این پرده ازجمله پرده های مدرن با تنوع طرح بالا  است که امروزه با کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که  دارد بسیار پرطرفدار می باشد. این پرده به لحاظ کارایی بسیار مهم در انواع دکور ها و زیبایی بسیار ایده آل و چشم نواز و جنس پارچه مرغوب و با دوام   بسیار پرکاربرد می باشد . پرده لوردراپه پارچه ای ساده نسبت به پرده های مشابه قیمت کمتری دارد و این مورد به همراه دیگر مزیت های خوب آن باعث شده است در سبد انتخاب خیلی از مشتریان قرار بگیرد.

ویژگی های پرده لوردراپه پارچه ای

ــ  متناسب با انواع دکوراسیون ها  مسکونی و تجاری

ــ  دوام و ماندگاری بسیار بالا  و قابل شستشو

ــ تنظیم نور بسیار مناسب

ــ وزن سبک

ــ تنوع طرح و رنگ بسیار مناسب

ــ قیمت مناسب 

ــ جذاب و لوکس

ــ نصب آسان و سریع

ــ کارایی بسیار بالا

ــ مقاوم در مقابل نور آفتاب  بدون رنگ پریدگی

کاربرد پرده لوردراپه پارچه ای

این مدل پرده این ویژگی خوب را دارا

ــ  دکور منزل

ــ دکور های تجاری

ــ فروشگاه ها

ِِِــ دکور های اداری

ــ و..

پرده لوردراپه پارچه ای ساده در دکور منزل

یکی از کاربردهای بسیار خوب پرده لوردراپه اجرا در منزل می باشد و می توان از آن در فضای نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و سایر فضا ها استفاده کرد.خیلی از مشتریان به دنبال یک پرده با زیبایی بسیار ایده آل و قیمت ارزان هستند . ما بطور ویژه برای این افراد پرده لوردراپه پارچه ای را  پیشنهاد می کنیم چرا که این پرده در مقایسه با مدل های دیگر مانند پرده شید رول و پرده زبرا قیمت پایین ترین دارد و علاوه بر این مزیت  دارای طرح ها با رنگ های متنوعی است و جزوه پرده های منتخب دکوراسیون های مدرن بشمار می آید . نکته قابل توجه اینکه پرده لوردراپه جزوه مناسب ترین پردهای بازار می باشد و از سوی زوج های جوان بطور ویژه انتخاب می شود.

پرده لوردراپه از کجا بخریم؟

از نکات بسیار مهم و مورد توجه مشتریان خرید امن و رضایت بخش  پرده لوردراپه  است و ما از شما دعوت می کنیم که با مراجعه به سایت فتودراپه به آدرس:  https://photoderape.com/ و یا حتی بصورت حضوری به آدرس : ایران – تهران میدان محمدیه ، به سمت چهارراه مولوی ، پلاک ۷۴۹ پرده زبرا خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید ضمن اینکه فروش در شرکت فتودراپه پایان کار نیست بلکه آغاز یک تعهد است 

فهرست مطالب

مقالات مفید

کوسن چاپی, کوسن چاپی تصویری, چاپ روی کوسن, کوسن تصویری, تصویر روی کوسن, کوسن با تصویر دلخواه, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون,
کوسن های تصویری برای اتاق های خواب

شما می توانید این کوسن های زیبا و شکیل را با قیمتی بسیار مناسب از شرکت ما خریداری و در منزل خود استفاده نمایید. زمان دریافت سفارش و ارسال کالا برای شما بسیار کوتاه بوده و درصورتی که مایل باشید می توانید تعداد زیادی از کوسن های طرح دار را به دلخواه خود سفارش دهید. لازم به ذکر است که طرح روی این کوسن ها به انتخاب شما بوده و می توانید از تصاویر مختلفی برای این کوسن ها استفاده نمایید.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account