وبلاگ

پرده تصویری 5616351

پرده تصویری و پنجره، روشنی بخش یا دشمن نور!

پرده تصویری و پنجره، روشنی بخش یا دشمن نور!

پرده تصویری و پنجره، روشنی بخش یا دشمن نور؟ در فضای هر خانه ای بخشی وجود دارد که مهمترین قسمت خانه است و خورشید منزل (پنجره) نام دارد. در خورشید منزل پدیده ای می درخشد. این پدیده ها همان پرده ها هستند که پنجره های خانه را زیبا می کنند. پرده تصویری در دکوراسیون خانه مهمترین عنصری است که جلوه محصور کننده ای می توانند ایجاد کند. پس در انتخاب پرده برای پوشش دهی پنجره ها باید ظرافت زیادی به خرج داد.

پنجره ها نقش بسیار مهمی در چگونگی نشان دادن اتاق ها و احساسی که یک اتاق می تواند داشته باشد را ایفا می کنند. پنجره ها هستند که سبب می شوند چهار دیواری منزل چهار دیواری نباشد! بلکه بین دیوارها، فضایی برای پیوند به بیرون نیز وجود داشته باشد. نقش پیوند دنیای درون منزل با فضای پهناور بیرون به عهده پنجره ها است و پنجره ها  به خوبی از ایفای نقش خود برآمده اند. برای خرید انواع پرده، به فروشگاه آنلاین پرده فتودراپه مراجعه کنید.

تصاویر گویای نقش بسته روی پرده تصویری

پرده که در عصر جدید به پرده تصویری بسیار شکیلی رنگ عوض کرده است، به واقعیت های زنده و گویایی تبدیل شده است. این واقعیت ها از دل تصاویر نشات می گیرند. زندگی اکثر ما رنگ و رویی تکراری به خود گرفته است و نیاز به یک محرک داریم که بتوانم دوباره جان زندگی را سرزنده کنیم. با اضافه کردن تصاویری از گیتی بی انتها به دکوراسیون منزل می توان حس و حالی بی مثالی را برای خانه رقم زد. پرده تصویری در دکوراسیون خانه بیش از آن که می اندیشید در دکوراسیون منزلتان تاثیر گذار است . 

از پرده زبرا تا پرده کرکره حصیری

پرده تصویری از پرده زبرا زیبا گرفته تا پرده شید و پرده کرکره تصویری، هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که می توانند با قابلیت های خاصشان، رنگی ویژه به دکوراسیون بدهند.

پرده زبرای بی نظیر که تصاویر روی آن به گونه ای جا خوش کرده اند که گویی هزاران سال است با پرده اخت گرفته اند و یا کرکره حصیری که روی نی های خالص و باصفای آن، رنگ و طرحی نقاشی شده است. هر کدام از این پرده های زیبا، می توانند نقطه به نقطه دکوراسیون خانه را تحت تاثیر قرار دهند.

تجسم لذت بخش رنگ و طرح پرده تصویری در منزل

منزل خود را مانند بوم نقاشی تصور کنید و پرده های تصویری را مانند رنگ هایی 24 رنگ مداد رنگی، که هر کدام رنگ و طرحی را برای جای جای خانه شما نقاشی می کنند. و همچنین تجسم کنید که چه بازی رنگ در رنگی به منزل شما با کمک فتوپرده و یا پرده تصویری به ارمغان می آید.

حجم بالای خواستگاران پرده تصویری!

در بین پرده ها، همیشه حرف اول را پرده های تصویری می زنند چرا که چندین ویژگی را با خود حمل می کنند. هم لباسی برای پنجره ها هستند. هم مزین بخش دکوراسیون منزل با کمک تصاویر جذاب هستند و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند. علاوه بر تمام اینها شستشوی آسان و قابلیت نصب بسیار راحت فتوپرده ها، سبب شده است که این نوع پرده ها، خواستگاران زیادی داشته باشند!

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو

فهرست مطالب

مقالات مفید

سقف, دکوراسیون, سقف مجازی, منازل, آسمان مجازی در خانه, دنیای مدرن, ساختمان, سقف کاذب چیست, آسمان مجازی چیست, طرح آسمان مجازی, عناصر آسمان مجازی, آسمان مجازی, انواع طراحی های اسکای لایف, اسکای لایف در محل کار, آسمان مجازی در محل کار, اسکای لایف در دندانپزشکی, اتاق خواب و اسکای لایف, آسمان مجازی , اسکای لایف, طرح اسکای لایف, طرح آسمان مجازی, آسمان مجازی در دندان پزشکی
آسمان مجازی در خانه‌های مدرن امروزی

آسمان مجازی یا اسکای لایف نوعی سقف کاذب به شمار می‌آید که در زندگی و طراحی دکوراسیون امروزی بسیار از آن کاربردهای فراوانی می‌شود. آسمان مجازی می‌تواند با به‌کارگیری سازه و طراحی‌های جذاب و غیرواقعی لذت و آرامش کافی را در ذهن و روح افراد خانه ایجاد کند

محصولات پربازدید

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب نوجوان کد 5623

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده : درباره محصول کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب نوجوان کد 5623=>از نظر دکوراسیون داخلی منزل نقش مهمی در تزئین دیوار منازل، ادارات و … دارد.

رومیزی ناهارخوری ترمه طرح نقش و نگار شلوغ با حاشیه

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده محصول رومیزی ناهارخوری ترمه طرح نقش و نگار شلوغ با حاشیه می باشد.رانر در واقع همان رومیزی می باشد که روی میزها کشیده می شود اما تفاوت هایی دارد از جمله…

سرویس خواب دونفره 6 تکه فتودراپه

فروشگاه کالای خواب فتودراپه خرید اینترنتی سرویس خواب دونفره : شرکت فتودراپه عرضه کننده کالای خواب یک نفره و کالای خواب دونفره در طرح های بسیار زیبا و مختلف می باشد.سرویس خواب دونفره معرفی شده در این قسمت به رنگ قهوه ای می باشد. روتختی دونفره رنگ قهوه ای جزء بهترین

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account