وبلاگ

پرده چوبي

کاربرد پرده بامبو در دکوراسیون مدرن

کاربرد پرده بامبو در دکوراسیون مدرن

در این مقاله با کاربرد پرده بامبو در دکوراسیون مدرن آشنا خواهید شد. پرده یکی از اجزای بسیار مهم دکوراسیون محسوب می شود که در جنس های متنوعی تولید و عرضه می شوند. از جمله مدل های منتخب پرده می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • پرده شید
  • پرده زبرا
  • پرده بامبو
  • پرده کرکره ای
  • و…

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین مدل پرده یعنی پرده چوبی یا پرده بامبو آشنا کنیم. این مدل پرده به دلیل زیبایی و کارای بالا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است  و در دکوراسیون های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه که این مدل پرده در قدیم در طرح های ساده ای کاربرد داشته است. با فتودراپه فروشگاه اینترنتی پرده همراه باشید تا با پرده بامبو بیشتر آشنا شوید.

استفاده از پرده چوبی یا پرده بامبو در دکوراسیون:

پرده های چوبی یا بامبو از قدیم الایام تاکنون در دکوراسیون ها نقش بسزایی داشته است و نوع چوبی آن بیشتر در قدیم در پشت پنجره ها به عنوان سدی در مقابل نور و عوامل جوی کاربرد داشت و هنوز هم برخی از مدل های مشابه آن  در دکور های سنتی بکار می رود. پرده بامبو از جمله پرده منتخب برای دکوراسیون فضاهای مختلف است و جنس بامبو که چوب نی است و  این جنس سبب شده مقاومت و دوام بسیار بالایی داشته باشد. هنوز هم بعد از سال های طولانی و با پیشرفت و گسترش تکنولوژی، باز هم بسیاری از خانواده های ایرانی به دنبال دکوراسیون های سنتی برای نمای منزل خود هستند و  پرده بامبو با تنوع طرح بالا می تواند گزینه ای دو جانبه برای  دکوراسیون های سنتی و دکوراسیون های مدرن باشد.

آیا امکان چاپ تصویر بر روی پرده بامبو وجود دارد؟

پرده بامبو یکی مواردی است که قابلیت چاپ عکس را دارا است و می توان طرح دلخواه مشتریان را با کیفیت و ظرافت بسیار بالایی بر روی آن چاپ کرد. چاپ بر روی پرده به صورت یک رو و دو رو انجام می شود و انتخاب هر کدام از این موارد بیشتر بستگی به سلیقه مشتریان دارد.

پرده تصویری بامبو یکرو:

یکی از بهترین مورد پرده بامبو تصویری  مدل یک رو می باشد. در این نوع پرده بامبو هدف این است که تنها از یک طرف دید وجود داشته باشد مانند پنجره ی اتاق ها یا مکان های ورودی که نسبت به پرده از پشت دیدی وجود ندارد و تنها یک سمت پرده دارای تصویر می باشد. کاربرد این مدل بیشتر برای دکور اتاق خواب و دکور تجاری و اداری می باشد. نکته مهم اینکه در انتخاب تصویر برای چاپ باید از تصاویر با کیفیت کنید و تصاویر تار یا بیش از حد بزرگنمایی شده برای چاپ مناسب نمی باشند.

پرده تصویری بامبو دورو (دید از دو طرف):

پرده بامبو دورو  دیگر مدل های پرکاربرد است که علاوه بر دکور مسکونی در مراکز تجاری نیز بکار می رود. پرده تصویری بامبو دو رو در فضای مسکونی بسیار پرکاربرد است و از دکور های  منتخب می توان به نشیمن و پذیرایی اشاره کرد. در این نوع پرده ها، تصویر از دو طرف قابل رویت است و در دو طرف پرده عکس چاپی قرار دارد مثل پرده های اپن آشپزخانه و پشت ویترین فروشگاه ها.

کاربرد پرده بامبو در اتاق خواب

یکی از کاربردهای بسیار خوب پرده چوبی یا پرده بامبو در اتاق خواب می باشد. اتاق خواب ازجمله فضاهای بسیار مهم  منزل و معمولا بخش عمده ای از  وقت افراد در این فضا سپری می شود و تزیین و چینش آن با روحیه افراد ارتباط مستقیمی دارد. حتما شما نیز با دیدن تصویر فوق به این نکته پی برده اید که استفاده از پرده بامبو در اتاق خواب با طرح سفارشی چقدر می تواند در زیبایی و جذابیت دکور تاثیر گذار باشد. از مزیت های آن نورگیری بسیار مناسب و زیبایی و جذابیت چشم نواز  است.

ویژگی های پرده بامبو

پرده چوبی یا پرده بامبو دارای ویژگی های بسیار زیادی است و بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • جذابیت و زیبایی بسیار بالا
  • متناسب با انواع دکوراسیون ها  مسکونی و تجاری
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا به دلیل جنس طبیعی مرغوب
  • قابل شست و شو و مقاوم در برابر رطوبت
  • تنوع طرح و رنگ بسیار بالا
  • امکان انتخاب تصویر برای چاپ روی پرده

کاربرد پرده بامبو در آشپزخانه

یکی از بهترین ایده ها بکار بردن پرده بامبو تصویری دورو در آشپزخانه است این پرده های زیبایی بسیار چشم نوازی را در دکور آشپزخانه ایجاد می کنند.بطور کلی آشپزخانه قلب یک منزل محسوب می شود و بعد از فضای نشیمن کانون گرم خانواده در این فضا جریان دارد و چینش و سلیقه این فضا برای خانم بسیار مورد اهمیت می باشد.  پرده بامبو یکی از مدل های بسیار چشم نواز برای زیباسازی دکور اتاق آشپزخانه است و استفاده از پرده های بامبو با طرح هایی جذاب مانند تصویر بالا در روحیه و تغذیه افراد خانواده مخصوصا کودکان تاثیر بسیار بالایی دارد. بکار بردن این مدل پرده در آشپزخانه علاوه کارایی و نورگیری مناسب در خلق یک چهره جدید برای دکور آشپزخانه  بسیار موثر است  و اگر به دنبال یک پرده لوکس هستید پرده بامبو تصویری بهترین گزینه می باشد.

از شما دعوت می شود که برای  دیدن متریال های جدید برای دکوراسیون مانند خرید پرده بامبو در طرح های جدید و حتی طرح های سفارشی  بصورت اینترنتی به سایت فتودراپه مراجعه کنید و با قیمت مناسب و با کیفیت و ظرافت بسیار بالا طرح دلخواه خود را سفارش و دریافت نمایید و از مزیت های خرید در این شرکت گارانتی محصول بسیار مطلوب و خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید خرید بسیار رضایت مند خود را با ما تجربه نمایید. شرکت فتودراپه یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت ها در زمینه دکوراسیون منزل می باشد. شما می توانید  از محصولات زیر که در این شرکت تولید می شود برای جذابیت دکور خود استفاده کنید:

اشاره کرد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account