وبلاگ

پرده

5 دلیل برای انتخاب پرده با رنگ گرم

5 دلیل برای انتخاب پرده با رنگ گرم

در این مقاله به 5 دلیل برای انتخاب پرده با رنگ گرم می پردازیم. امروزه انتخاب پرده با رنگ گرم  به دلیل تاثیری که رنگ­های گرم بر فضا و همچنین روحیه افراد دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با تاثیر رنگ گرم در انتخاب پرده با فتودراپه فروشگاه پرده همراه باشید.

همان طور که می­دانید رنگ پرده یکی از تأثیرگذارترین رنگ­ها در دکوراسیون منزل می­باشد که نمی­توان بدون در نظر گرفتن رنگ آن، رنگ دیگر وسایل منزل و فضای داخلی منزل را انتخاب کرد و افراد با توجه به تحقیقات دانشمندان و روانشناسان که در زمینه تأثیر رنگ­ها در زندگی افراد و همچنین احساس آنها و روحیه­ی آنها برای انجام کارهای روزمره انجام شده در انتخاب رنگ پرده وسواس زیادی به خرج می­دهند. رنگ­های گرم به دلیل جلوه زیبایی که در دکوراسیون منازل و همچنین افزایش روحیه­ی افراد برای انجام کارهای روزمره دارد بسیار مورد توجه افراد برای انتخاب پرده با رنگ گرم قرار گرفته است که از جمله دلایل این انتخاب می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

تأثیر پرده با رنگ گرم بر روحیه اعضای خانواده

شاید اولین دلیل استفاده از پرده با رنگ گرم، تأثیر رنگ­های گرم بر روی روحیه افراد و ایجاد حس زندگی و نشاط در افراد می­باشد.

به طور کلی از لحاظ علم روانشناسی رنگ­های گرم باعث افزایش سطح آدرنالین در بدن افراد می­شوند که نتیجه­ی آن افزایش نشاط و روحیه در افراد و نشانه شانس، شادی و سرور و همچنین عشق و علاقه می­باشد.

اطلاعات مفید: سفارش پرده زبرا

قابلیت ست کردن پرده با رنگ گرم با رنگ دیوار و یا مبلمان منزل

یکی از متداول­ترین شیوه­ها برای انتخاب رنگ پرده، توجه به رنگ دیوار و یا رنگ وسایل چیده شده در فضای داخلی منزل مثل مبل، کوسن و …. می­باشد، برای مثال وقتی دیوار ما به رنگ قرمز می­باشد می­توانیم از یک پرده دولایه که لایه زیرین آن سفید و پرده­رویی به رنگ دیوار و یا دو درجه تیره­تر از رنگ دیوار است استفاده کنیم.

و یا هنگامی که پرده  با رنگ گرم مانند رنگ قرمز استفاده می­کنیم می­توانیم از مبلمان همرنگ پرده استفاده کنیم تا دکوراسیونی هر چند زیبا­تر و خیره کننده­تر داشته باشیم.

قابلیت استفاده پرده با رنگ گرم در کنار رنگ­های مکمل

رنگ­های مکمل به رنگ­هایی گفته می­شود که در چرخه رنگ در مقابل هم­دیگر قرار می­گیرند برای مثال مکمل رنگ نارنجی که از جمله رنگ­های گرم به شمار می­رود رنگ آبی است که از جمله رنگ­های سرد به شمار می­رود و افراد می­توانند با استفاده از رنگ آبی برای دیوار اتاق خود و همچنین استفاده از یک پرده نارنجی فضایی رنگارنگ و چشم­گیر در اتاق خود ایجاد کنند و از طراحی زیبای آن لذت ببرند.

قابلیت استفاده از پرده با رنگ گرم در مکان­های مختلف منزل

پرده با رنگ گرم به دلیل دارا بودن ویژگی منحصر به فردی که رنگ گرم دارد قابلیت استفاده در مکان­های مختلف منزل را دارا می­باشد برای مثال از لحاظ علم روانشناسی رنگ نارنجی انرژی­زا است و باعث احساس راحتی در فرد می­شود و می­توان از این رنگ برای پرده در قسمت­هایی از منزل که افراد به دور هم جمع می شوند استفاده کرد. همچنین از پرده با رنگ گرم می­توان به دلیل تأثیر رنگ آن بر اشتها و همچنین هضم بهتر غذا در آشپزخانه استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه

حفظ حریم شخصی منزل افراد

از جمله دلایل مهم ایرانیان برای استفاده از پرده، حفظ حریم شخصی منزل و پوشش دید از بیرون منزل می­باشد. که پرده با رنگ گرم به دلیل تیره بودن می تواند گزینه خوبی برای حفظ حریم شخصی افراد به وسیله استفاده از پرده می­باشد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

انواع پرده کرکره,انواع پرده کرکره ای,پرده افقی,پردههای زبرا,پرده,زبرا
معرفی انواع پرده کرکره ای و زبرا

گروه فتودراپه : در این مقاله سعی شده تا با معرفی انواع پرده کرکره ای پرده افقی و عمودی و معرفی پرده زبرا به همراه عکس شناخت بیشتری نسبت به این محصول برای خریدان و طرفداران ایجاد کنیم تا بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدند.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account