وبلاگ

پرده کرکره

مکان مناسب پرده کرکره در دکوراسیون داخلی

مکان مناسب پرده کرکره در دکوراسیون داخلی

مکان مناسب پرده کرکره در دکوراسیون داخلی کجاست؟ پرده کرکره ای چیست و چه مزایایی دارد؟ این پرده در چه مدل هایی به بازار عرضه شده است؟ جای پرده کرکره در دکوراسیون داخلی خانه کجاست؟ برای پاسخ به این سوالات ما را تا پایان همراهی کنید. برای خرید انواع پرده می توانید به صفحه اصلی فروشگاه فتودراپه مراجعه کنید.

مزایای پرده کرکره چیست و کدام مدل های آن در بازار موجود است؟

پرده کرکره (Window blind) عنوان پوششی است که از قرار گرفتن اتصالات فلزی، چوبی یا پارچه ای در کنار هم به دست می آید. این اتصالات با کمک نوارهایی به هم وصل شده و می توانند افقی یا عمودی جمع شوند. پرده مذکور به دلیل مزایای بسیار از قبیل شستشوی آسان، کنترل نور بهتر، حمل و نقل و نصب ساده، اشغال فضای کمتر و قیمت مناسب، طرفداران بسیاری دارند و در مراکز مختلف تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. پرده های کرکره مدل ها و رنگ های مختلفی دارند؛ به این صورت که در انواع پرده زبرا (پارچه ای)، آلومینیومی، چوبی (افرا و پرده بامبو) و پرده شید به فروش می رسند.

جای پرده کرکره در دکوراسیون دخلی خانه

آشپزخانه

آشپزخانه یکی از فضاهای منزل است که در آن میزان روشنایی اهمیت بسیاری دارد. همین موضوع اهمیت استفاده از پرده های کر کره را بیش از پیش نشان می دهد. زیرا این پرده ها به سادگی در جهت افقی یا عمودی جمع شده و نور وارده به محییط را کنترل می کند. علاوه بر این وسایل آشپزخانه از قبیل پرده دائماً در معرض تجمع چربی قرار داشته و در زمان کوتاهی آلوده می شود. شستشوی راحت پرده های کرکره نیز از این جهت اهمیت پیدا می کند. بنابراین آشپزخانه از لحاظ تعیین جای پرده کرکره یکی از بهترین مکان ها به شمار می رود.

اتاق خواب

اتاق خواب نیازمند پرده ای است که بتواند میزان روشنایی را در طول شبانه روز به سادگی تغییر دهد. به عبارتی هم باید حریم خصوصی افراد را حفظ و هم مقداری نور و روشنایی را برای افزایش شادابی و نشاط در اختیاز ساکنان قرار دهد. پرده کرکره ای یکی از مناسب ترین مدل ها برای اتاق خواب کودک یا بزرگسالان به شمار می رود؛ زیرا به میزان دلخواه قابل تنظیم بوده و می توان آن را کم یا زیاد کرد.

سرویس بهداشتی

وسایل موجود در سرویس بهداشتی دائماً در معرض آلودگی قرار داشته و باید در فواصل زمانی کوتاه شستشو یا ضدعفونی شوند. به همین دلیل پرده ای برای این مکان ها انتخاب می شود که در کنار شستشوی آسان، مقاومت بالایی داشته باشد. بنابراین یکی از مناسب ترین و بهترین جای پرده کرکره در منزل، سرویس بهداشتی است.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شرشره

اتاق پذیرایی و نشیمن

انتخاب پرده برای اتاق پذیرایی و نشیمن تا حد زیادی به نوع دکوراسیون و چیدمان وسایل بستگی دارد. پرده کرکره معمولاً برای دکوراسیون کلاسیک و اسپرت به کار گرفته می شود. این پرده ها در مقایسه با پرده های پیله دار یا والان دار نور بیشتری را به فضای منزل راه داده و آن را روشن تر می کنند. به همین دلیل افرادی که تمایل زیادی به فضای تاریک ندارند به نصب این پرده ها روی می آورند.

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده تصویری 51635416341
چرا پرده تصویری بخریم؟

چرا پرده تصویری بخریم؟ زیرا پرده تصویری تنها عنصری است که می تواند دکوراسیون منزل را از حالت رخوت و

طرح آسمان مجازی در دکوراسیون داخلی منزل و ادارات, آسمان مجازی, آسمان مجازی چیست, آسمان مجازی سقف, آسمان مجازی قیمت, اسکای لایف, سقف کاذب, سقف کاذب pvc
طرح آسمان مجازی در دکوراسیون داخلی منزل و ادارات

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده آسمان مجازی یا اسکای لایف می باشد.در مقاله طرح آسمان مجازی در دکوراسیون داخلی منزل و ادارات به معرفی و استفاده از این محصول برای تغییر دادن در سبک دکوراسیون داخلی می پردازیم.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account