نمایش دادن همه 15 نتیجه

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا از انواع پرده های جدید و مدرن بازار می‌باشد که اخیراً طی ۱۰ سال گذشته وارد عرصه بازار در حوزه پرده‌های مدرن شده این پرده به دلیل زیبایی خاص خودش و تنوع مختلفی که داره برای فضاهای بسیار زیادی از جمله منازل اتاق‌خواب ها شرکت‌ها دفاتر محیط‌های اداری و تجاری بیمارستان‌ها و حتی هتل‌ها کاربرد دارد و مورد اقبال گسترده مردم قرار گرفته و جدیداً یکی از بروزترین نوع پرده‌ها مدرن می‌باشد پرده زبرا نوعی پرده از جنس تور و پارچه است که ساختاری دو لایه دارد. این پرده در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار عرضه می شود به همین دلیل توانسته پاسخگوی تمامی سلیقه ها و نیازهای مختلف افراد باشد. این نوع پرده قابلیت رولینگ و کرکره ای داشته و موجب زیبایی و جذابیت فضا می شود. ویژگی ها و ظاهر منحصر به فرد پرده Zebra موجب شده استفاده از این نوع پرده طرفداران زیادی داشته باشد.

مکانیزم پرده زبرا

مکانیزم عملکرد بالابر پرده زبرا عموماً در اکثریت قریب‌به‌اتفاق پرده‌های زبرا به‌صورت مکانیزم گیربکس دستی همراه با زنجیر می‌باشد که فرد مصرف‌کننده با کشیدن زنجیر می‌تواند اقدام به سایه‌روشن کردن پرده نموده و یا با جمع کردن پرده داخل قاب به میزان دلخواه هم ارتفاع پرده مورد نظر را تنظیم نماید و یا به‌صورت کامل و رول شده در داخل قاب قرار گیرد تا هیچ‌گونه فضایی را اشغال نکند.

سیستم پرده زبرا عملاً ۱ نوع پرده پارچه‌ای به‌صورت راه‌راه می‌باشد که به‌صورت مساوی و یا نامساوی از بخش‌هایی که قابلیت عبور نور ندارند و بعضی بخش‌ها به‌صورت تور به‌صورت یک‌درمیان استفاده می‌کنند که قسمت تور امکان عبور نور را دارد و در هنگام سایه‌روشن کردن این نوع پرده‌ها قسمت‌های ضخیم جلوی قسمت‌های توری را گرفته و مانع عبور نور و مانع دید درهنگام شب می‌گردد اما در طول روز درصورتی‌که مصرف‌کننده علاقه‌مند باشد که نور محیط را افزایش دهد می‌تواند با کشیدن زنجیر و ایجاد وضعیت سایه‌روشن و قرار پرده در وضعیت روشن نور محیط را تامین نماید و یا اجازه عبور نور از پرده را به داخل محیط بدهد.

خرید پرده زبرا

مجموعه تولیدی فتو دراپه یکی از تولیدکنندگان پرده زبرا با تنوع طرحی بیش‌از ۵۰۰ طرح و رنگ مختلف امکان انتخابی راحت و سریع را در اختیار تک‌به‌تک مشتریان و همکاران عزیز قرار داده‌است تا با انتخاب هر رنگ و طرح در طیف گسترده فضایی مناسب برای خود در محیط‌های مختلف ایجاد نمایند. برای خرید پرده تصویری با ما در ارتباط باشید.

سفارش پرده زبرا تصویری

درعین‌حال امکان چاپ تصویر بر روی پرده زبرا در مجموعه تولیدی فتودراپه امکان‌پذیر است بدین‌صورت که مشتریان گرامی می‌توانند کلیه طرح‌ها و عکس‌های موردنظر خودشان را اعم از تصاویر شخصی و یا علائم تجاری تبلیغات تجاری و یا از عکس‌های آرشیو تصاویر که در داخل مجموعه ما به‌صورت دسته‌بندی با عناوین مختلف وجود دارد را انتخاب کرده جهت چاپ بر روی پرده انتخاب نمایند که با کیفیتی خوب و بالا باثبات و ماندگاری بالا قابلیت عرضه به انواع مشتریان در سطوح و کاربردهای مختلف می‌باشد .

مشتریان عزیز می‌توانند برای مشاهده انواع طرح‌ها و رنگ‌های این نوع پرده و همچنین پرده‌های زبرای تصویری با مراجعه به دفتر شرکت کلیه طرح‌ها و رنگ‌ها را مشاهده و کدهای انتخابی خود را ثبت نمایند. همچنین مشتریانی که خارج از شهر تهران هستند می‌توانند به‌صورت تصویری و از طریق واتساپ درخواست ارسال تصاویر پرده‌های زبرا را برای آن‌ها نمایند. مدت‌زمان تحویل این پرده‌ها تقریباً بین ۴ الی ۵ روز کاری می‌باشد و از طریق کلیه ابزارهای انتقالی از جمله باربری‌ها ترمینال پست تیپاکس و هر نوع وسیله دیگری که موردنظر مشتری می‌باشد قابلیت ارسال به کلیه شهرهای دور و نزدیک در داخل ایران خواهد بود.