وبلاگ

پرده زبرا, روش شستن پرده زبرا, پرده زبرا ساده, پرده زبرا چاپی

روش شستن پرده زبرا به صورت هفتگی یا فصلی

روش شستن پرده زبرا به صورت هفتگی یا فصلی

پرده زبرا باید فصلی یا ۶ ماه یکبار به طور کامل شسته شود

خانه تکانی عید نزدیک است و شستن پرده ها و شستن پرده‌ زبرا یکی از ارکان اصلی کارهای خانه تکانی می‌باشد.

از آنجا که تنوع پرده‌ها زیاد بوده و هر کدام جنس و مدل خاص خود را دارند، شستن هرکدام نیز شیوه خاص خود را می طلبد.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با نحوه صحیح شستن پرده‌ زبرا آشنا کنیم . برای سفارش پرده تصویری به صفحه اصلی سایت مراجعه و یا با گروه فتودراپه تماس بگیرید.

پرده زبرا, روش شستن پرده زبرا, پرده زبرا ساده, پرده زبرا چاپی

برای خانه تکانی پرده های زبرا را چگونه بشوییم؟

همانگونه که می دانید ساختار پرده‌زبرا از تور و پارچه می باشد به همین منظور باید حداقل فصلی یکبار به طور کامل شسته شود.

این کار از تجمع گرد و خاک و آلودگی در پارچه پرده پیشگیری می کند و مانع از ایجاد عوارضی مانند حساسیت می شود.

شستن پرده‌ زبرا

شستن پرده‌ زبرا

شستشوی پرده زبرا به صورت هفتگی 

پرده‌ زبرا را می توان به صورت ایستاده در مکان خود با استفاده از بخار شور یا شامپو فرش غبار روبی کرد.

شستن پرده‌ زبرا

شستن پرده‌ زبرا

شستن پرده‌ زبرا چاپی به صورت فصلی

پرده‌ زبرا باید فصلی یا ۶ ماه یکبار به طور کامل شسته شود. جهت این کار ابتدا پرده را از پایه های نگه دارنده قاب آزاد کرده و در یک سطح صاف قرار دهید.

شستن پرده‌ زبرا

شستن پرده‌ زبرا

پرده زبرا چاپی

با استفاده از مواد شوینده که در آب حل شده ( ترجیحا بدون آنزیم و غیر اسیدی ) و به وسیله اسفنج نرم کف مالی شده شستشوی پرده‌زبرا را انجام دهید.

سپس با فشار آب کم پرده را آبکشی کرده و آن را از یک مکان صاف آویزان کرده تا کاملا خشک شود و در نهایت پرده را در جای خود قرار دهید.

تيم طراحي فتودراپه براي حل مشكلات شما و جلوگيري از خرابي احتمالي محصولات منزلتان, مقالاتي را گردآوردي كرده است, راهنمايي شما دوستان عزيز باعث افتخار ماست.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه

اطلاعات بیشتر: پرده شرشره تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

طرح سرویس ها خواب ترک,مدل سرویس ها خواب ترک,میز های عسلی ترک,طرح و مدل سرویس ها خواب ترک,استفاده از میز های عسلی ترک,کالای خواب,روتختی
طرح و مدل سرویس ها خواب ترک

فتودراپه : در مقاله طرح و مدل سرویس ها خواب ترک و استفاده از میز های عسلی ترک به استفاده از سرویس های خواب یا کالای خواب ترک می پردازیم که می توانید برای تغییر در دکوراسیون اتاق خواب از آن ها استفاده کنید.

پرده,پرده زبرا,پرده چاپی,پرده تصویری,پرده شید,پرده بالارو,انواع پرده,دکوراسیون,فتودراپه,پرده لوردراپه,پرده 2018,معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون
معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون

مجموعه دکوراسیون داخلی فتودراپه تولید کننده انواع پرده های تصویری و ساده می باشد.در مقاله معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون به بررسی انواع پرده های نوع شید می پردازد.پرده شید سالیان سال است که برای تنظیم نورمحل زندگی استفاده میشود.

کوسن چاپی, کوسن چاپی تصویری, چاپ روی کوسن, کوسن تصویری, تصویر روی کوسن, کوسن با تصویر دلخواه, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون,
کوسن های تصویری برای اتاق های خواب

شما می توانید این کوسن های زیبا و شکیل را با قیمتی بسیار مناسب از شرکت ما خریداری و در منزل خود استفاده نمایید. زمان دریافت سفارش و ارسال کالا برای شما بسیار کوتاه بوده و درصورتی که مایل باشید می توانید تعداد زیادی از کوسن های طرح دار را به دلخواه خود سفارش دهید. لازم به ذکر است که طرح روی این کوسن ها به انتخاب شما بوده و می توانید از تصاویر مختلفی برای این کوسن ها استفاده نمایید.

محصولات پربازدید

کتیبه پلیمری یا کتیبه پلاستیکی منبت نوعی کتیبه پرده با نمایی زیبا و قیمت ارزان

کتیبه پلیمری یا کتیبه پلاستیکی که با نام های قاب پرده و تاج پرده است,ابزاری که در بالاوجلو پرده نصب می شود . کتیبه پلیمری لیست قیمت کتیبه پلاستیکی کتیبه پرده

کوسن طرح عکس شخصی

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده کوسن های چاپی تصویری می باشد.برای خرید کوسن زیبا طرح عکس شخصی برای مبلمان منزل شرکت فتودراپه امکاناتی فراهم کرده از جمله چاپ تصاویر دلخواه و با کیفیت بالا و ضمانت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account