وبلاگ

کاغذ دیواری سه بعدی جدید

آشنایی با کاغذ دیواری های سه بعدی جدید

آشنایی با کاغذ دیواری های سه بعدی جدید

کاغذ دیواری سه بعدی جدید به دلیل راحتی در نصب و ارزان تر بودن نسبت به رنگ و نقاشی دیوار و همچنین تنوع بسیار زیادی که در انواع طرح و مدل وجود دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین دیوار خانه هستند.

موارد استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی جدید

استفاده از کاغذ دیواری فقط مخصوص اتاق ها یا محیط های کم رفت و آمد نیست، هم اکنون با طرح های زیبا و متنوعی که در کاغذ دیواری ها ایجاد شده است تزیین دکوراسیون اتاق ها مخصوصا اتاقهای پذیرایی و نشیمن بیش از پیش راحت تر شده است.

کاغذ دیواری سه بعدی جدید

استفاده از كاغذدیواری‌ این روزها به یک فن تبدیل شده است؛ مهارتی كه با دانستن تكنیك‌های ساده‌ای می‌توان آن را به‌راحتی در خانه اجرا كرد.

درباره تاریخچه کاغذ دیواری

می‌گویند كاغذ دیواری را چینی‌ها اخترع كرده‌اند. چشم‌بادامی‌ها از 200 سال پیش از میلاد یاد گرفته بودند كه كاغذ برنج را روی دیوارها بچسبانند. بعدها هم یكی از آنها فهمید چطور پارچه‌ها را مانند كاغذ روی دیوار بچسباند.

هنر او به خاورمیانه آمد و خیلی زود راهی كشورهای دیگر شد. بعدها هم كه فرانسوی‌ها زدند به خط تجاری كردن كاغذدیواری‌ها و كلا دنیای هنر با آمدن این ابزار تازه رنگ‌آمیزی دیوارها زیرورو شد؛ آن قدر كه امروز استفاده از كاغذدیواری و انتخاب مناسب آن برای هر فضای خاصی خودش هنر است هنری كه سه گام ابتدایی آن را با هم مرور می‌كنیم.
کاغذ دیواری یک ماده است که برای پوشش و تزئین دیوارهای داخلی خانه ها، دفاتر، کافه ها، ساختمان های دولتی، موزه ها، ادارات پست و سایر ساختمان ها استفاده می شود؛ یکی از جنبه های دکوراسیون داخلی است.

این معمولا در رول ها فروخته می شود و بر روی دیوار قرار می گیرد و با استفاده از کاغذ دیواری می شود.

کاغذ دیواری می تواند ساده به عنوان “کاغذ پوشش” (به طوری که آن را می توان رنگ آمیزی و یا استفاده می شود برای کمک به پوشش سطوح ناهموار و نقص جزئی جزئی در نتیجه ارائه سطح بهتر)، بافت (مانند Anaglypta)، با یک طرح الگوی تکراری منظم، امروزه کمتر معمول است، با یک طرح بزرگ بدون تکرار، بیش از یک مجموعه از ورق ها حمل می شود.

کوچکترین مربع مستطیلی که می تواند کل الگو را تشکیل دهد، به عنوان تکرار الگو شناخته می شود.

کاغذ دیواری سه بعدی جدید

اطلاعات بیشتر: پرده تصویری با چاپ دلخواه

فهرست مطالب

مقالات مفید

چیدمان داخلی, دکوراسیون, طراحی داخلی, اتاق های کودکان, اتاق خواب, اتاق خواب کودک, اتاق کودک, دکوراسیون اتاق کودک, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون,
دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق کودک

هر کودک حق دارد که محیطی آرامش بخش داشته باشد و در آن به تفریح و بازی های کودکانه بپردازد. برای ایجاد محیطی امن نیاز می باشد تا طراحی داخلی اتاق کودک همسو با نیازهای آن باشد. رنگ آمیزی و نحوه چینش وسائل به نوبه خود از مهمترین رکن های ایجاد محیط امن برای کودکان می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا انواع مختلفی از طراحی های داخلی یک اتاق کودک را برای شما به تصویر بکشیم که با جدیدترین متدهای روز دنیا همخوانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account