وبلاگ

درب کشویی

آشنایی با انواع درب های کشویی

آشنایی با انواع درب های کشویی

درب کشویی از انواع درب های تولیدی می باشد . که در انواع جنس ها از جمله شیشه چوب، فلز و چرم ساخته می شوند . این نوع درب ها به علت این که به واسطه کشویی بودنش فضای کمی را اشغال می کند یک درب مورد علاقه می‌باشد، ویکی از درب های مناسب برای فضا های کوچک به خصوص آپارتمان ها، ومحیط های کوچک می باشد ،که از آن ها در محیط های اداری و تجاری منازل رستوران و و غیره کاربرد دارد،

اطلاعات بیشتر: خرید کاغذ دیواری چاپی

درب کشویی

درب چرم چیست؟

یکی از این نوع درب کشویی درب چرم می باشد . چرم از جمله محصولات طبیعی می باشد که از دیر باز تا کنون از آن در صنایع مختلف به خوبی استفاده شده است و محصولاتی با کیفیت و طبیعی را به وجود آورده است،این چرم ها همان طور که گفته شد استفاده فراوان دارد و یکی از استفاده های آن ها منازل می باشد .استفاده از درب کشویی چرم یک محیط شیک و زیبا را باب میل شما به وجود می آورد ، نیمه عمر این نوع درب های کشویی بالاست ، و علت آن نیز بکار بردن چرم در تولید و ساخت این درب هاست که نیمه عمر بالایی دارد . وبرای چندین و چند سال می توان از این درب ها استفاده کرد ، این نوع درب ها ی کشویی در مقابل رطوبت به خاطر چرم بکار رفته در آن ها مقاوم است و رطوبت تاثیری بر کیفیت آن ها ندارد ، و از آن ها برای محیط های مانند حمام و و دیگر جاهایی که در معرض رطوبت هستند کاربرد دارد ازدیگر مزایای درب  کشویی چرم می توان به این مورد اشاره کرد که این نوع درب ها در مقابل حرارت و آتش سوزی مقاوم هستند وتخریب نمی شوند. و این یک مزیت بسیار ویژه برای استفاده کنندگان از این نوع درب ها می باشد .

نکته

از دیگر مزایای این نوع درب ها عایق بودن آن ها می باشد . ویک محیط مناسب برای شما ایجاد می کند و در مصرف انرژی صرفه جویی می شود ، از دیگر نکات مربوط به درب چرم می توان به عایق بودن آن ها در مقابل سرو صدا اشاره کرد این نوع درب ها ی کشویی یک محیط آرام و بدون سر و صدا ایجاد می کنند ‌. می توان از این نوع درب های کشویی در جای جای خانه استفاده کرد . این نوع در ب های کشویی مناسب درب های پذیرایی می باشند، به دلیل این که این نوع درب ها در انواع طرح و رنگ ساخته می شوند. می توان آن ها را با هر دکوراسیونی هماهنگ کرد و یک زیبایی بی نظیر و فوق العاده را به وجود آورد ، این نوع در ب ها ی کشویی در انواع رنگ های سرد شاد و ملایم در بازار موجود می باشند و می توان از هر نوع از این درب ها متناسب با دکوراسیون خود استفاده کرد. ویک زیبایی بی نظیر را در خانه خود به وجود آورد ، از دیگر نکاتی که در مورد این درب ها می توان اشاره کرد این است:

این درب ها به خاطر چرم طبیعی که در ساختار آن وجود دارد قابلیت رنگ پذیری فوق العاده دارند ، علاوه بر استفاده از این درب های کشویی در پذیرایی، از این نوع درب ها میتوان برای جدا کردن بخشی از خانه از محل دیگر نیز بکار برده شود(کاربرد در خانه های ویلایی فضای نیمه متمرکز) ، قیمت این نوع درب های کشویی بر حسب اصل بودن چرم آن ها ، معمولا از قیمت ها متفاوت و بالایی بر خوردار هستند، و شما می توانید درب های کشویی چرم اصل را با قیمت مناسب خرید نمایید و از آن در جای جای خانه استفاده کنید این نوع درب های چرم کشویی در فضا های اداری نیز استفاده می شود ، و یک محیط شیک و فوق العاده زیبا و دوست داشتنی را نیز ایجاد می کنند، این نوع درب های کشویی چرم از درب های بسیار مقاوم می باشند و بر حسب کاربردی که دارند ومحلی که استفاده می شوند این قابلیت را دارند که بر روی آن ها سیستم ضد سرقت نصب شود و این از ویژگی های مثبت تمام درب های کشویی و از جمله درب کشویی چرم است.

اطلاعات مفید: پرده لوردراپه با طرح دلخواه

رنگ :

رنگ طبیعی این نوع چرم از جمله درب های کشویی مناسب برای دکوراسیون هایی، از جمله د کوراسیون های طبیعی می باشد. که در آن ها از مواد طبیعی برای زیبایی استفاده شده می باشد . طرح ورنگ بندی این نوع درب های کشویی زیاد است و شما می توانید درب مناسب دکوراسیونی را انتخاب کنید، امروزه درب ها آن چنان به زیبایی طراحی شده اند که تشخیص آن ها در دکوراسیون به عنوان یک درب کار مشکلی می باشد و این نشان از زیبایی و اهمیت این درب ها می باشد ، سعی کنید رنگ‌وطرحی متناسب با دکور خود انتخاب کنید درب های کشویی چرم را می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی از فروشگاه های معتبر خرید نمایید

قبل از خرید درب این نکته را به خاطر بسپارید که از مساحت و ابعاد چارچوب درب خود اطمینان حاصل کنید ، سپس اقدام به خرید درب نمایید ، خرید اینترنتی از مزایای بیشتری نسبت خرید حضوری برخوردار است شما می توانید از طرح ورنگ های مختلف دیدن کنید و با صرف زمان کم محصول مورد نظر خود را خریداری کنید ، این گونه فروشگاه های معتبر شما را در زمینه نصب و راه اندازی این درب ها راهنمایی میکنند و به شما مشاوره می دهند. و شما را در این زمینه کمک می کننند، واین درب های کشویی را برای شما نصب می کنند.در زمینه تمیز کردن این نوع درب ها باید به این نکته توجه کرد که درب های چرم قابل شست و شو هستند . ودر زمینه تمیز کردن این نوع درب ها هیچ مشکلی نداریم. و رنگ وطرح با شست وشو آن آسیب نمی بیند ، و این از مزیت های درب های کشویی چرم نسبت به سایر درب های کشویی می باشد از انواع دیگر درب های کشویی چرمی می توان به نوع تصویری آن اشاره کرد که می توانید آن ها را بصورت آماده خرید نمایید یا طرح تصویری خاصی بر روی آن سفارش دهید تا اجرا شود.

اطلاعات بیشتر: سفارش و خرید پرده چاپی

فهرست مطالب

مقالات مفید

نکات مهم هنگام انتخاب پرده شید
راهنمای خرید پرده شید

راهنمای خرید پرده شید در این مقاله با راهنمای خرید پرده شید به طور کامل آشنا می شویم. انتخاب پرده‌های

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account