وبلاگ

پرده لوردراپه

کاربرد پرده لوردراپه در فضاهای مختلف

کاربرد پرده لوردراپه در فضاهای مختلف

پرده لوردراپه یکی از زیباترین و خاص ترین پرده هایی می باشد که در دکوراسیون داخلی از آن استفاده بسیار زیادی می کنند. نام دیگر پرده لوردراپه پرده عمودی هم می باشد، به همین دلیل اگر از افراد دیگری نام پرده عمودی ار شنیدید باید بدانید که منظور آنها همین پرده می باشد. یکی از مهمترین دلایلی که امروزه افراد زیادی از آنها استفاده می کنند، این است که سریع نصب می شود و قیمت بسیار عالی و مناسبی هم دارد. ریل مورد استفاده در پرده لوردراپه آلومینیومی است که آن را روی دیوار نصب می کنند و پرده ها را از آن ریل آویزان می نمایند. پارچه هایی که در این پرده مورد استفاده قرار می گیرد دارای کیفیت های متنوعی می باشد و شما اگر بخواهید بهترین کیفیت آن را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. در واقع همه ما به خوبی می دانیم زمانی که اجناس با کیفیت خریداری می کنیم باید قیمت بیشتری هم پرداخت کنیم. برای خرید پرده تصویری به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

مکانیزم حرکتی پرده لوردراپه

مکانیزم حرکت پرده لوردراپه به صورت چپ به راست و یا راست به چپ می باشد. شما خودتان می توانید نوع حرکت آنها را انتخاب کنید و نوع ریل آن را به آن نحوی که می خواهید تنظیم کنید که این ویژگی کاربرد پرده لوردراپه را افزایش میدهد. یکی از مهمترین مزیت هایی که این نوع پرده ها دارند این است که، شما با حرکت دادن آنها می توانید فضای بیرون را به خوبی مشاهده کنید. این پرده ها در انواع مختلفی تولید می شوند و هر یک از آنها زیبایی خاص و بی نظیری دارند. شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید، تنها نکته ای که باید در خرید آنها دقت داشته باشید این است که رنگ شان را با دکوراسیون داخلی خود هماهنگ کنید.

اطلاعات بیشتر: پرده زبرا تصویری

کاربرد پرده لوردراپه در دکوراسیون داخلی

پرده لوردراپه به قدری زیبا و خاص می باشد که شما می توانید آنها را در هر فضایی که مایل هستید نصب نمایید. در واقع باید بدانید از آنجایی که تنوع این پرده بسیار بالا است هر فردی با هر سلیقه ای می توانید یکی از آنها را انتخاب کند و در فضایی که مایل است نصب نماید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که پرده لوردراپه دارد این است که شما در فضاهای  سلطنتی، مدرن، ادرای، تجاری و … از آن می توانید استفاده کنید و در نصب کردن آنها در هر مکانی هیچ محدودیتی نخواهید داشت، چرا که رنگ بندی و طرح های آن به قدری متنوع است که با تمامی فضاها سازگاری دارد. کیفیت این پرده ها به گونه ای می باشد که در برابر نور آفتاب مقاومت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل اگر تابش نور خورشید روی آنها بسیار قوی هم باشد رنگ آنها هرگز از بین نمی رود.

اطلاعات مفید: خرید پرده کرکره تصویری

اهمیت پرده لوردراپه در دکوراسیون

امروزه بسیاری از کسانی که به دکوراسیون داخلی خود اهمیت می دهند و می خواهند از پرده های زیبایی استفاده کنند پرده لوردراپه را انتخاب می نمایند. از جمله دلایل مهمی که این پرده توسط افراد زیادی انتخاب می شود تنوع رنگی و مدل های آن می باشد که با هر سبک و سلیقه ای که افراد دارند هماهنگی دارد. در فضاهای ادرای بهتر است از رنگ های ملایم آن مانند کرمی و یا قهوه ای استفاده کنید. برای اتاق خواب ها بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید رنگ های شاد می باشد، چرا که اتاق خواب ها دکوراسیون داخلی شادی و زیبایی دارند. برای اینکه از این پرده ها ر پذیرایی خود استفاده کنید، باید بر اساس سبک پذیرایی خود یکی از انواع سلطنتی و مدرن آن را انتخاب کنید، دقت داشته باشید که رنگ پرده لوردراپه در پذیرایی باید با تجهیزات و عناصر دیگری که در پذیرایی دارید هماهنگی داشته باشد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

فهرست مطالب

مقالات مفید

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account