وبلاگ

پرده های کلاسیک

پرده های کلاسیک و لوکس را چگونه انتخاب کنیم؟

پرده های کلاسیک و لوکس را چگونه انتخاب کنیم؟

پرده ها نقش بسزایی در دکوراسیون منزل دارند و علاوه بر زیبایی که به خانه می بخشند، جهت جلوگیری از ورود نورهای مستقیم و مزاحم نیز به کار می روند. برای انتخاب پرده باید به عوامل زیادی دقت کرد. برای مثال باید به اندازه دیوارها، مبلمان خانه، نورگیر بودن فضا، جنس، طرح و رنگ پارچه.

اصولا پرده های کلاسیک به صورت چند لایه می باشند و در زیر آن ها آستر نصب می شود. پرده های کلاسیک و لوکس از جمله پرده هایی هستند که در اکثر خانه های ایرانی دیده می شود، این پرده ها اصولا در فضاهایی به کار می روند که بیشتر در معرض دید افراد است ماند نشیمن و پذیرایی، همچنین اصولا در خانه هایی استفاده می شوند که دارای دکوراسیون های مجلل و کلاسیک باشد و از مساحت بالایی نیز برخوردار باشد. جهت انتخاب پرده  کلاسیک مناسب بهتر است نکاتی را رعایت کنید. در ادامه شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد. با فتودراپه فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید. 

انتخاب رنگ پارچه پرده کلاسیک مناسب

رنگ پرده باید با رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل هم خوانی داشته باشد. اگر دکوراسیون منزل شما به نحوی است که باعث کوچک دیده شدن فضا شده است بهتر است از پرده های کلاسیک با رنگ روشن استفاده کنید. در انتخاب رنگ پارچه پرده بهتر است به رنگ فرش ها نیز دقت کنید تا یک انسجام و نظمی در فضای خانه ایجاد شود. اگر منزل شما دارای دکوراسیون روشنی می باشد می توانید یک پرده  کلاسیک با رنگ خاص انتخاب کنید تا به نقطه کانونی تبدیل شود.

بهتر است رنگ پرده تیره‌ تر از رنگ دکوراسیون خانه باشد. شایان ذکر است که اصولا در پرده های کلاسیک از رنگ های مات و سنگین استفاده می شود. اگر خانه شما در مناطق سردسیر قرار دارد بهتر است از رنگ های گرم استفاده کنید ولی اگر در مناطق گرمسیر هستید انتخاب رنگ های روشن به خنک شدن فضا نیز کمک می کنند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

مدل پرده های کلاسیک

این پرده ها باعث می شوند تا خانه شما جلوه ای لوکس و مجلل داشته باشد. پارچه هایی که در این پرده ها استفاده می شود بسیار فاخر می باشند. در پرده های کلاسیک اصولا از یراق آلات استفاده می شود. مانند والان و کتیبه که انتخاب این یراق آلات باید براساس سلیقه مشتری و مدل پرده انتخابی می باشد. همانطور که ذکر کردیم این پرده ها بیشتر مناسب پذیرایی و نشیمن می باشند.

طرح پارچه پرده کلاسیک

پرده هایی با طرح شلوغ اصولا مناسب خانه هایی با دیوار های روشن و ساده می باشد. این کار باعث می شود تا در فضا تعادل ایجاد شود. گاهی پارچه های استفاده شده در مبلمان خانه نیز تاثیر بسزایی در انتخاب پارچه پرده کلاسیک دارد. برای آشپزخانه و اتاق خواب بهتر است از پارچه هایی با طرح ساده استفاده کنید.

اهمیت ارتفاع پرده کلاسیک

ارتفاع پرده کاملا بستگی به ارتفاع دیوارهای منزل شما دارد. گاهی افراد دوست دارند ارتفاع سقف را بلند تر نشان دهند بنابراین بهتر است از پرده های بلند تر استفاده کنند که طرح های عمودی دارد و بالعکس.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده شید

فهرست مطالب

مقالات مفید

فرش ارزان, فرش بامبو, فرش تکه دوزی, فرش ماشینی, فرش دستبافت, فرش دستباف, فرش زیبا, فرش دکوری, فرش مدرن, فرش بامبو ارزان, بامبو فرش, فرش, فرش چرم, فرش چرم تکه دوزی, چرم تکه دوزی, فرش با قیمت مناسب, فرش با کیفیت,
ویژگی های فرش های ارزان قیمت چیست؟

در این مقاله قصد داریم به موضوع فرش های ارزان قیمت بپردازیم. مدل های مختلفی از فرش های تزئینی وجود دارد که هرکدام برای مکانی مناسب می باشد. گاهی اوقات فرش ها تنها برای آویختن به دیوار مناسب هستند.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account