وبلاگ

پرده کرکره ای 15163416841

زیبایی پرده کرکره ای در دکوراسیون داخلی

زیبایی پرده کرکره ای در دکوراسیون داخلی

جایگاه پرده کرکره ای هیچگاه  از دست نمی رود چرا که از بچگی با پنجره هایی که کرکره ها زینت بخششان بوده اند بزرگ شدیم و با بازی کردن با هر لبه کرکره، حس شوق و ذوقی در ما پدیدار می شد.

پرده کرکره ای که اکنون در مسیر فشن شوی خود را به عرضه نمایش گذاشته است بسیار تغییر کرده تا خود را با سایر عناصر دیگر در دکوراسیون همخوان کند و رای مثبت تمام داوران مسابقه زیبایی را از آن خود کند. برای خرید پرده به صفحه اصلی سایت مراجعه و یا با فروشگاه ما تماس بگیرید.

پرده کرکره ای حرفه ای

در مسیری که پرده کرکره ای برای جلب توجه اکثریت، تغییرات شگرفی در تار و پود خود انجام داده است. با قابلیت چاپ تصاویر روی پرده کرکره ای می توان جلوه آن را دوصد چندان کرد. قطعات تصویر که در هر لبه چاپ شده است در نهایت تصویری بی نظیر در چشم مخاطب فرو می کند! تا زیبایی خود را اثبات کند. تصویری از طبیعت بکر جهان هستی تا اعماق اقیانوس ها که پر از رمز و راز است را روی پرده نظاره کنید و لذت ببرید.

پرده کرکره ای یار دیرینه پنجره ها

با قاب کردن پنجره منزل با پرده کرکره ای می توان فضایی جدیدی را خلق کرد و تغییر اساسی در دکوراسیون پدیدار نمود. تصاویر روی کرکره ها، زمانی که نسیم ملایم از پنجره عبور کرده و در لابه لای آن می پیچیند تصاویر، چنان عشوه گری و طنازی می کنند و می رقصند که نسیم برای رقص بیشتر این عنصر زیبا، بیشتر خودش را در تاروپود کرکره می پیچاند و ساز خود را محکمتر می نوازد.

اطلاعات بیشتر: پرده زبرا

رقص نور شگفت انگیز خورشید در لابه لای پرده کرکره ای

نوری که از لابه لای پرده کرکره ای به منزل می تابد نمایانگر صبح و تولد دوباره است و نوردهی زیبایی را روی تک تک عناصر منزل پدیدار می کند. تلالوهای نور خورشید از لابه لای کرکره  فرار می کند و روی فرش سکنا می گزیند. این خاصیت جادویی است که علاوه بر اینکه مانع از تابش شدید و مستقیم خورشید می شود باعث می شود از این پدیده جهان هستی که لامپ آسمان است نیز محروم نشویم.

قابلیت نصب بسیار آسان و قیمت مناسب و همچنین شستشوی راحت پرده کرکره ای و همچنین چاپ تصاویر بسیار زیبا با کیفیت بالا، سبب شده است انتخاب عده کثیری از مشتریان خوش ذوق باشد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

درب,درب کشویی,درب آکاردئونی,درب ضد سرقت,درب داخلی,درب داخلی ساختمان,دکوراسیون داخلی,فتودراپه
معرفی درب ضد سرقت ساختمان برای امنیت بیشتر

معرفی درب ضد سرقت ساختمان برای امنیت بیشتر :  درب های ضد سرقت معمولا به صورت اکونومی در بازار موجود می باشد که قیمت درب ضد سرقت برای تمام مشتریان مقرون به صرفه باشد. اما روش هایی نیز وجود دارد که می توان امنیت درب ضد سرقت را افزایش داد. استفاده از قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه و یا قفل چنگکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account