وبلاگ

2

مدل پرده ساده سادگی و زیبایی در جوار هم

مدل پرده ساده، سادگی و زیبایی در جوار هم

مدل پرده ساده، سادگی و زیبایی در جوار هم…
پرده یکی از مهم ترین انتخاب‌های تاثیر گذار در دکوراسیون منزل می باشد، بنابراین انتخاب آن نیاز به بررسی و دقت زیادی دارد. این روزها پرده های متنوع و زیادی در بازار وجود دارند که دارای جنس های مختلفی هستند.بهتر است براساس سلیقه شخصی و رنگ مبلمان خود ساده ترین و در مقابل بهترین را انتخاب کنید. در ادامه شما را با نحوه استفاده از پرده های ساده در دکوراسیون های مختلف آشنا می نمایید. اگر قصد خرید پرده دارید می توانید از فتودراپه، به صورت مستقیم و با قیمت ارزان اقدام نمایید.

استفاده از پرده ساده برای دکوراسیون هایی با سبک های متفاوت

خوبی پرده های ساده این است که قابلیت سازگاری با انواع سبک های دکوراسیون را دارند. انتخاب رنگ پرده های ساده نیز از جمله عوامل مهمی می باشد که می تواند سبک دکوراسیون منزل شما را تعیین نماید. برای دکوراسیون های لوکس اصولا پرده هایی ساده با رنگ طلایی و قهوه ای مناسب است و یا با انتخاب پرده هایی با رنگ طوسی و یا سفید دکوراسیون منزلتان را به سبک مدرن در آورید. به عبارتی وسایل، مبلمان و پرده باید در کنارهم، هم خوانی داشته باشند. در پرده های ساده به دلیل این که طرح خاصی استفاده نمی شود، تاثیر رنگ انتخابی بیشتر می باشد.

در دکوراسیون شلوغ چه نوع پرده ی ساده ای استفاده شود؟

پرده های ساده بهترین انتخاب برای دکوراسیون های شلوغ می باشند. استفاده از این نوع پرده ها باعث می شود تا فضا به تعادل برسد. اگر فضای خانه ی شما پر از وسایل ریز و درشت است و یا مبلمانی پر از طرح دارید بهتر است از پرده های ساده استفاده کنید تا اتاق و نشیمن منسجم تری داشته باشید. دقت نمایید که رنگ پرده را بر اساس سبک و سلیقه  خود انتخاب کنید. اگر منزل شما دارای دکوراسیون تیره ای می باشد و تیره بودن دکوراسیون باعث شلوغی و کوچک شدن خانه شده است با استفاده از مدل پرده های ساده و رنگ روشن  می توانید به به تعادل رسیدن فضا کمک کنید.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده زبرا

پرده ساده در کنار پرده های طرح دار

پرده های ساده را می توانید در کنار پرده های طرح دار استفاده نمایید. ممکن است تا به حال پرده های طرحداری را دیده باشید که جهت به تعادل رسیدن در کنار پرده های ساده قرار گرفته اند  و از نظر رنگ با یکدیگر همخوانی دارند. اگر اتاق شما کوچک است و علاقه به استفاده از پرده های طرحدار دارید بهتر است آن را با پرده های ساده ترکیب کنید تا دکوراسیون اتاقتان نیز به تعادل برسد.

پرده های ساده به عنوان نقطه کانونی

با استفاده از اصول و قوانین می توانید یک پرده ی ساده را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید. برای مثال اگر پرده ی ساده ای با رنگ زرد را انتخاب کردید بهتر است از کوسن های زرد نیز در کوراسیون منزل خود استفاده کنید.

رنگ های مختلف پرده های ساده

شاید فکر کنید که پرده های ساده جذابیت و شکیل بودن خاص پرده های طرح دار را ندارند اما باید به شما بگوییم که اگر از چندین پرده ی ساده با رنگ های متفاوت که با یکدیگر همخوانی دارد در کنار هم استفاده کنید شاهد تاثیر خارق العاده روی فضای خانه ی خود خواهید شد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شید رول

فهرست مطالب

مقالات مفید

گچبری سقف پذیرایی در دکوراسیون,گچبری سقف,گچبری سقف پذیرایی,طراحی دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون داخلی منزل
گچبری سقف پذیرایی در طراحی دکوراسیون داخلی

مجموعه دکوراسیون داخل منزل فتودراپه در مقاله گچبری سقف پذیرایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بررسی انجام گچبری با استفاده از طرح های مختلف بر روی سقف میتوند آثاری زیبا بجا بگذارد.متناسب بودن لوسترهای استفاده شده در سقف باعث زیبایی بیش از حد آن خواهد شد.

پرده شید یا پرده شید بالارو shadeblind چیست ؟
پرده شید بالارو چیست؟

پرده شید یا پرده شید بالارو shadeblind چیست ؟ پرده شید – Shade Blind – انواعی از پرده های بالا رو یا بالا جمع شو می باشد که به جهت تنوع رنگ انواع ساده

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account