وبلاگ

پرده

5 دلیل برای انتخاب پرده با رنگ گرم

5 دلیل برای انتخاب پرده با رنگ گرم

در این مقاله به 5 دلیل برای انتخاب پرده با رنگ گرم می پردازیم. امروزه انتخاب پرده با رنگ گرم  به دلیل تاثیری که رنگ­های گرم بر فضا و همچنین روحیه افراد دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با تاثیر رنگ گرم در انتخاب پرده با فتودراپه فروشگاه پرده همراه باشید.

همان طور که می­دانید رنگ پرده یکی از تأثیرگذارترین رنگ­ها در دکوراسیون منزل می­باشد که نمی­توان بدون در نظر گرفتن رنگ آن، رنگ دیگر وسایل منزل و فضای داخلی منزل را انتخاب کرد و افراد با توجه به تحقیقات دانشمندان و روانشناسان که در زمینه تأثیر رنگ­ها در زندگی افراد و همچنین احساس آنها و روحیه­ی آنها برای انجام کارهای روزمره انجام شده در انتخاب رنگ پرده وسواس زیادی به خرج می­دهند. رنگ­های گرم به دلیل جلوه زیبایی که در دکوراسیون منازل و همچنین افزایش روحیه­ی افراد برای انجام کارهای روزمره دارد بسیار مورد توجه افراد برای انتخاب پرده با رنگ گرم قرار گرفته است که از جمله دلایل این انتخاب می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

تأثیر پرده با رنگ گرم بر روحیه اعضای خانواده

شاید اولین دلیل استفاده از پرده با رنگ گرم، تأثیر رنگ­های گرم بر روی روحیه افراد و ایجاد حس زندگی و نشاط در افراد می­باشد.

به طور کلی از لحاظ علم روانشناسی رنگ­های گرم باعث افزایش سطح آدرنالین در بدن افراد می­شوند که نتیجه­ی آن افزایش نشاط و روحیه در افراد و نشانه شانس، شادی و سرور و همچنین عشق و علاقه می­باشد.

اطلاعات مفید: سفارش پرده زبرا

قابلیت ست کردن پرده با رنگ گرم با رنگ دیوار و یا مبلمان منزل

یکی از متداول­ترین شیوه­ها برای انتخاب رنگ پرده، توجه به رنگ دیوار و یا رنگ وسایل چیده شده در فضای داخلی منزل مثل مبل، کوسن و …. می­باشد، برای مثال وقتی دیوار ما به رنگ قرمز می­باشد می­توانیم از یک پرده دولایه که لایه زیرین آن سفید و پرده­رویی به رنگ دیوار و یا دو درجه تیره­تر از رنگ دیوار است استفاده کنیم.

و یا هنگامی که پرده  با رنگ گرم مانند رنگ قرمز استفاده می­کنیم می­توانیم از مبلمان همرنگ پرده استفاده کنیم تا دکوراسیونی هر چند زیبا­تر و خیره کننده­تر داشته باشیم.

قابلیت استفاده پرده با رنگ گرم در کنار رنگ­های مکمل

رنگ­های مکمل به رنگ­هایی گفته می­شود که در چرخه رنگ در مقابل هم­دیگر قرار می­گیرند برای مثال مکمل رنگ نارنجی که از جمله رنگ­های گرم به شمار می­رود رنگ آبی است که از جمله رنگ­های سرد به شمار می­رود و افراد می­توانند با استفاده از رنگ آبی برای دیوار اتاق خود و همچنین استفاده از یک پرده نارنجی فضایی رنگارنگ و چشم­گیر در اتاق خود ایجاد کنند و از طراحی زیبای آن لذت ببرند.

قابلیت استفاده از پرده با رنگ گرم در مکان­های مختلف منزل

پرده با رنگ گرم به دلیل دارا بودن ویژگی منحصر به فردی که رنگ گرم دارد قابلیت استفاده در مکان­های مختلف منزل را دارا می­باشد برای مثال از لحاظ علم روانشناسی رنگ نارنجی انرژی­زا است و باعث احساس راحتی در فرد می­شود و می­توان از این رنگ برای پرده در قسمت­هایی از منزل که افراد به دور هم جمع می شوند استفاده کرد. همچنین از پرده با رنگ گرم می­توان به دلیل تأثیر رنگ آن بر اشتها و همچنین هضم بهتر غذا در آشپزخانه استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه

حفظ حریم شخصی منزل افراد

از جمله دلایل مهم ایرانیان برای استفاده از پرده، حفظ حریم شخصی منزل و پوشش دید از بیرون منزل می­باشد. که پرده با رنگ گرم به دلیل تیره بودن می تواند گزینه خوبی برای حفظ حریم شخصی افراد به وسیله استفاده از پرده می­باشد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, هیلاری کلینتون
دکوراسیون منزل هیلاری کلینتون

دکوراسیون منزل افراد مشهور هیلاری کلینتون شخصیت سیاسی هیلاری کلینتون Hillary Diane Rodham Clinton زاده ی ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ شخصیت سیاسی آمریکایی دکوراسیون منزل

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account