وبلاگ

1

پرده ­های شید مناسب اتاق کودکان است؟

پرده ­های شید مناسب اتاق کودکان است؟

آیا پرده ­های شید مناسب اتاق کودکان است؟ انتخاب پرده شید برای اتاق خواب کودک می­تواند یکی از بهترین انتخاب­های مادران برای طراحی دکوراسیون و همچنین تنظیم نور­دهی اتاق خواب کودکانشان باشد که بهتر است مادران با توجه به روحیه و همچنین جنسیت کودک خود نسبت به انتخاب پرده شید برای اتاق خواب کودک خود اقدام کنند تا بدین وسیله بتوانند محیطی را ایجاد کنند که حس آرامش و رضایت­مندی را در کودکشان به وجود بیاورد. برای خرید انواع پرده به صفحه اصلی مراجعه کنید.

آشنایی با پرده شید و نحوه کارکرد آن

این پرده که در اصطلاح به آن پرده بالا جمع شونده و یا پرده بالارو گفته می­شود از جمله پرده­ های مدرن و ساده که در عین حال زیبایی خاصی دارند، هستند که برای تنظیم نور فضای داخلی اتاق می­توان پارچه­ی پرده را که به سیستم جمع کننده قرقره ­ی پرده شید متصل است به صورت عمودی بالا و پایین کرد. پرده شید از دو جزء اصلی که یکی سیستم قرقره و همچنین قاب آن می­باشد که به وسیله آن پرده را می­توان جمع و باز کرد و دیگری پارچه پرده می­باشد که وسیله پوشش پنجره را بر عهده دارد و انواع طرح و شکل­های خاص و متنوع بر روی آن قرار می­گیرد.

در هنگام انتخاب پرده شید برای اتاق کودک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

پرده­ های شید در بازار با انواع طرح­ها و رنگ­ها، مناسب فضای اتاق خواب کودک موجود می­باشد که افراد می­توانند مناسب با نیاز خود از بین طرح­های مختلف طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند و یا حتی تصویر و طرح مورد نظر خود را سفارش بدهند تا آن را بر روی پرده چاپ کنند و به شما تحویل بدهند.

نکته ه­ای که در انتخاب پرده شید برای اتاق کودک وجود دارد این است که چون دکوراسیون فضای اتاق خواب کودک می­تواند بسیار تاثیر­گذار در روحیه و حتی شکل گیری شخصیت کودک باشد بهتر است افراد در انتخاب پرد ه برای اتاق خواب کودک به موارد زیر توجه کنند:

در انتخاب پرده شید برای اتاق کودک سعی کنید از رنگ­های شاد و سرزنده استفاده کنید

پرده­ های شید در بازار که مناسب اتاق کودک می­باشند معمولا در طرح­های ساده، رنگی، فانتزی و کارتونی در رنگ­های شاد و متنوع موجود می­باشند که افراد باید مناسب با سن و جنسیت کودکشان رنگ مناسب را انتخاب کنند برای مثال دختر بچه­ ها به رنگ صورتی علاقه زیادی نشان می­دهند و این رنگ می­تواند گزینه مناسبی برای انتخاب پرد ه اتاق خواب آنها باشد. پسر بچه­ ها نیز بیشتر به شخصیت­های کارتونی اکشن، ورزشی، ماشین و … علاقه نشان می­دهند و استفاده از این طرح­ها برای انتخاب پرده اتاقشان می­تواند گزینه مناسبی باشد.

اطلاعات بیشتر: سفارش پرده زبرا

توجه به هماهنگی پرده شید با دیگر اجزای دکوراسیون اتاق کودک

از آن جایی که پرده یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون داخلي اتاق به شمار می­رود بهتر است به هماهنگی پرده با دیگر اجزای دکوراسیون اتاق کودک مثل کاغذ دیواری، کمدها، فرش و …. توجه کرد و به ست شدن آنها با هم دیگر اهمیت داد.

تنظیم نور فضای داخلی اتاق خواب به وسیله پرده شید

بحث میزان نور موجود در اتاق خواب بسیار پراهمیت است. معمولا پرده ­های شید به صورتی طراحی شده­ اند که اتاق را زیاد تاریک و یا زیاد روشن نمی­کنند اما اگر میزان نور اتاق خواب کودک شما به حدی زیاد است که باعث اذیت شدن فرزندتان می­شود توصیه می­شود از  شیدهای سولیت یا بلک اوت اتاق کودک استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده شید

فهرست مطالب

مقالات مفید

انواع پرده زبرا, پرده, پرده زبرا, پرده زبرا برای آشپزخانه, پرده زبرا چاپی تصویری, کرکره زبرا, مدل پردهای زبرا,معرفی پرده زبرا و لیست قیمت پرده زبرا در سال 1397
معرفی پرده زبرا به طور کامل

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده انواع پرده زبرا می باشد. در مقاله معرفی پرده زبرا و لیست قیمت پرده زبرا در سال 1397 به بررسی پرده زبرا میپردازیم.پرده زبرا پرده تزئینی است و علاوه بر این که می توانید آن را در پذیرایی و سایر اتاق های منزل خود نصب کنید در درون دفتر کار هم می توانید از این مدل پرده زیبا استفاده نمایید.

محصولات پربازدید

فتو شرشره یا پرده ریسه شرشره گل قرمز

  1. صد درصد قابل شستشو
  2. قابلیت چاپ در ابعاد دلخواه
  3. قابلیت چاپ تصاویر دلخواه در دو نوع یکرو و دورو
  4. ثبات رنگ در برابر دمای بالا و نور آفتاب
  5. 2 سال گارانتی تعویض

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب کودکان کد 5636

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده محصول کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب کودکان کد 5636 => از نظر دکوراسیون داخلی منزل نقش مهمی در تزئین دیوار منازل، ادارات و … دارد.

آسمان مجازی طرح آسمان مطب دندانپزشکی

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده محصول طرح آسمان مجازی محیط مطب دندانپزشکی می باشد.به نسل جدید سقف های کاذب اسکای لایف و یا آسمان مجازی گویند،نورپردازی در این سقف ها شیوه های بخصوص و جدیدی دارد

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account