وبلاگ

1

پرده ­های شید مناسب اتاق کودکان است؟

پرده ­های شید مناسب اتاق کودکان است؟

آیا پرده ­های شید مناسب اتاق کودکان است؟ انتخاب پرده شید برای اتاق خواب کودک می­تواند یکی از بهترین انتخاب­های مادران برای طراحی دکوراسیون و همچنین تنظیم نور­دهی اتاق خواب کودکانشان باشد که بهتر است مادران با توجه به روحیه و همچنین جنسیت کودک خود نسبت به انتخاب پرده شید برای اتاق خواب کودک خود اقدام کنند تا بدین وسیله بتوانند محیطی را ایجاد کنند که حس آرامش و رضایت­مندی را در کودکشان به وجود بیاورد. برای خرید انواع پرده به صفحه اصلی مراجعه کنید.

آشنایی با پرده شید و نحوه کارکرد آن

این پرده که در اصطلاح به آن پرده بالا جمع شونده و یا پرده بالارو گفته می­شود از جمله پرده­ های مدرن و ساده که در عین حال زیبایی خاصی دارند، هستند که برای تنظیم نور فضای داخلی اتاق می­توان پارچه­ی پرده را که به سیستم جمع کننده قرقره ­ی پرده شید متصل است به صورت عمودی بالا و پایین کرد. پرده شید از دو جزء اصلی که یکی سیستم قرقره و همچنین قاب آن می­باشد که به وسیله آن پرده را می­توان جمع و باز کرد و دیگری پارچه پرده می­باشد که وسیله پوشش پنجره را بر عهده دارد و انواع طرح و شکل­های خاص و متنوع بر روی آن قرار می­گیرد.

در هنگام انتخاب پرده شید برای اتاق کودک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

پرده­ های شید در بازار با انواع طرح­ها و رنگ­ها، مناسب فضای اتاق خواب کودک موجود می­باشد که افراد می­توانند مناسب با نیاز خود از بین طرح­های مختلف طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند و یا حتی تصویر و طرح مورد نظر خود را سفارش بدهند تا آن را بر روی پرده چاپ کنند و به شما تحویل بدهند.

نکته ه­ای که در انتخاب پرده شید برای اتاق کودک وجود دارد این است که چون دکوراسیون فضای اتاق خواب کودک می­تواند بسیار تاثیر­گذار در روحیه و حتی شکل گیری شخصیت کودک باشد بهتر است افراد در انتخاب پرد ه برای اتاق خواب کودک به موارد زیر توجه کنند:

در انتخاب پرده شید برای اتاق کودک سعی کنید از رنگ­های شاد و سرزنده استفاده کنید

پرده­ های شید در بازار که مناسب اتاق کودک می­باشند معمولا در طرح­های ساده، رنگی، فانتزی و کارتونی در رنگ­های شاد و متنوع موجود می­باشند که افراد باید مناسب با سن و جنسیت کودکشان رنگ مناسب را انتخاب کنند برای مثال دختر بچه­ ها به رنگ صورتی علاقه زیادی نشان می­دهند و این رنگ می­تواند گزینه مناسبی برای انتخاب پرد ه اتاق خواب آنها باشد. پسر بچه­ ها نیز بیشتر به شخصیت­های کارتونی اکشن، ورزشی، ماشین و … علاقه نشان می­دهند و استفاده از این طرح­ها برای انتخاب پرده اتاقشان می­تواند گزینه مناسبی باشد.

اطلاعات بیشتر: سفارش پرده زبرا

توجه به هماهنگی پرده شید با دیگر اجزای دکوراسیون اتاق کودک

از آن جایی که پرده یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون داخلي اتاق به شمار می­رود بهتر است به هماهنگی پرده با دیگر اجزای دکوراسیون اتاق کودک مثل کاغذ دیواری، کمدها، فرش و …. توجه کرد و به ست شدن آنها با هم دیگر اهمیت داد.

تنظیم نور فضای داخلی اتاق خواب به وسیله پرده شید

بحث میزان نور موجود در اتاق خواب بسیار پراهمیت است. معمولا پرده ­های شید به صورتی طراحی شده­ اند که اتاق را زیاد تاریک و یا زیاد روشن نمی­کنند اما اگر میزان نور اتاق خواب کودک شما به حدی زیاد است که باعث اذیت شدن فرزندتان می­شود توصیه می­شود از  شیدهای سولیت یا بلک اوت اتاق کودک استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده شید

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی منزل, دکوراسیون,دکور,طراحی دکوراسیون,طراحی دکوراسیون داخلی,فتودراپه,طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون مغازه
راهنمای جامع طراحی دکوراسیون مغازه

راهنمای جامع طراحی دکوراسیون مغازه : از دیرباز دکوراسیون مغازه مورد توجه همگان بوده است و طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایدا آل نقش مهم و به سزایی در جذب مشتری دارد.و مشتریان بیشتری به سمت معازه ای شیک و دارای دکوراسیون زیبا میروند.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account