وبلاگ

انتخاب پرده

راهنمای انتخاب رنگ پرده اتاق کودکان

راهنمای انتخاب رنگ پرده اتاق کودکان

انتخاب رنگ پرده برای اتاق کودک به دلیل تاثیر زیادی که رنگ­ها بر خلاقیت و هوشیاری کودک دارند بسیار حائز اهمیت می­باشد و والدین باید نسبت به آن توجه بسیاری داشته باشند و بدانند که تاثیر رنگ­ها بر روی رفتار، خلاقیت و هوشیاری کودک می­تواند بسیار بیشتر از حد تصور آنها باشد. 

نکته دیگری که در هنگام نصب پرده برای اتاق کودک خود باید به آن توجه کنید این می­باشد که به هیچ عنوان از پرده تک رنگ در اتاق کودک استفاده نکنید و تا جایی که می­توانید از ترکیب رنگ­های سرد و گرم در اتاق کودک خود استفاده کنید و از پرده­ هایی استفاده کنید که حداقل دارای 2 رنگ باشند و توانایی تامین نور اتاق کودک شما را نیز به خوبی داشته باشند. برای درک بهتر تاثیر رنگ­ها بر رفتار، خلاقیت و هوشیاری کودک خود می­توانید گزینه ­های زیر را مطالعه کنید:

روانشناسی رنگ پرده برای اتاق کودکان

رنگ قرمز

همان­طور که می­دانید قرمز به عنوان رنگ عشق و احساس و محبت در بین افراد شناخته شده است و از لحاظ روانشناسی می­تواند توانمندی­های بدن و ذهن کودک شما را تقویت کند و بدین وسیله خلاقیت و هوشیاری کودک شما را بالا برده.

البته توجه به این نکته نیز لازم است که طبق تحقیقات انجام شده رنگ قرمز می­تواند رفتارهای پرخاشگرانه کودک را نیز تقویت کند لذا بهتر است از این رنگ در انتخاب پرده اتاق کودکان فتودراپه بی­قرار و بیش ­فعال پرهیز کنید. (خرید پرده زبرا)

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی یکی از رنگ­های گرم و دوست داشتنی می­باشد که افراد می­توانند با استفاده از این رنگ در پرده اتاق کودک خود باعث افزایش تفکر کودک و تقویت حافظه او، بالا رفتن حس استقلال و اعتماد به نفس کودک، بالا رفتن حس آرامش و توانایی برقراری ارتباط دوستانه­تر و بهتر کودک خود با اطرافیان شوند.

رنگ زرد

یکی از رنگ­های دیگری که برای استفاده در اتاق کودک بسیار مناسب می­باشد رنگ زرد است زیرا این رنگ، رنگ خورشید است و شادی را برای کودک به ارمغان می­آورد و تاثیر چشم­گیری در برانگیخته شدن خلاقیت و هوشیاری کودک دارد به این صورت که رنگ زرد ملایم تمرکز را بالا برده و زرد پر رنگ و درخشان حافظه کودک را تقویت می­کند.

رنگ سبز

رنگ سبز نیز از دیگر رنگ­های محبوب مورد استفاده برای پرده اتاق کودک می­باشد که می­تواند برای کودک آرامش را به همراه داشته باشد و نقش مهمی در افزایش سرعت خواندن و درک مطلب مفاهیم مورد یادگیری در کودکان داشته باشد.

رنگ آبی

رنگ آبی پرده می­تواند کمک زیادی به کودکان در داشتن حس آرامش و همچنین بالا رفتن خلاقیت آنها داشته باشد و به دلیل آرامش­بخش بودن می­تواند گزینه مناسبی برای کودکانی باشد که پرخاشگر و یا بیش ­فعال می­باشند.

رنگ بنفش

رنگ بنفش پرده نیز می­تواند در کودکان باعث تقویت حس بلند پروازی و اعتماد به نفس شود و در عین حال تاثیر مستقیمی نیز بر روی خلاقیت و هوشیاری کودک و ایجاد شور و شوق در آنها داشته باشد.

رنگ صورتی

رنگ صورتی نیز یکی دیگر رنگ­های مورد استفاده در اتاق کودک می­باشد که بسیاری از افراد آن را یک رنگ دخترانه می­دانند اما بهتر است بدانید که این رنگ می­تواند حس آرامش را به خوبی در هر دو جنس تقویت کند. برای خرید پرده اتاق کودکان می توانید به صفحه اصلی فروشگاه فتودراپه مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شید رول

فهرست مطالب

مقالات مفید

چاپ کاشی,چاپ روی کاشی,چاپ سرامیک,چاپ روی سرامیک,چاپ,چاپ دیجیتال روی کاشی,چاپ دیجیتال روی سرامیک,چاپ پرده,دکوراسیون داخلی منزل,چاپ روی کاشی و سرامیک,فتودراپه
معرفی امکان چاپ روی کاشی

معرفی امکان چاپ روی کاشی برای تزئین دکوراسیون داخلی منزل : امروزه باپیشرفت درزمینه چاپ ,امکان چاپ انواع رنگهاوطرحهای متنوع برکاشی هاوسرامیکهابرجذابیت دکورهاافزوده شده است.بااین پیشرفت قابل ملاحظه چاپ کاشی وسرامیک به دکوراسیون داخلی وخارجی هرخانه ای زیبایی صدچندان افزوده شده است.وهمچنین کارکردهای تبلیغاتی فراوانی دارد.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account