وبلاگ

پرده های تصویری 65164814

آشنایی با اهمیت پرده های تصویری

آشنایی با اهمیت پرده های تصویری

پرده های تصویری استاد تغییر در دکوراسیون هستند کاربرد پرده های تصویری بسیار زیاد می باشد به طوری که برای تمامی پنجره های منزلتان مناسب می باشد. از تور هایی که روی پنجره هستند خسته نشده اید؟! شاید شما احساس خستگی نکنید ولی پنجره ها از این یکنواختی و حالت تکراری به ستوه آمده اند!! وقت آن نیست کمی دکوراسیون منزل، اتاق خواب یا آشپزخانه را تغییر داده تا هم شما از تنوع به وجود آمده لذت ببرید و هم منزلتان زیبایی و رنگ جدیدی به خود بگیرد. برای خرید پرده های تصویری با ما در ارتباط باشید. فتودراپه تولیدکننده انواع پرده های تصویری است که محصولات خود را به صورت سفارشی و با قیمت خوب به فروش می رساند.

اهمیت پرده های تصویری در اتاق خواب

اگر قرار بر انتخاب پرده ای زیبا برای اتاق خواب باشد ترجیح می دهیم فضا را کمی از حالت رسمی در آورده و محیط را صمیمی تر و دلبرانه تر کنیم. چرا پرده های تصویری بسیار زیبا با تنوع بسیار بالایی که دارند و مانند رنگین کمانی در دنیای انواع پرده ها می درخشند را انتخاب نکنیم!یکی از کاربرد پرده های تصویری در اتاق خواب می باشد.

اتاق خواب جان می دهد برای پرده های تصویری! تصاویری زیبای خانوادگی از سفر به جنگل ها یا شاید هم کویر بی انتها، شاید تصویری هنری برای اهل هنر، ورزش دوستان شما را از یاد نبرده ایم می توانید تصویری زیبا از بازیکن مورد علاقه را روی پرده اتاق خواب به نمایش بگذارید!! تصویر از شما تجسم هنر و زیبایی روی پرده ها از ما!

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا تصویری

اهمیت پرده های تصویری در آشپزخانه

آشپزخانه مکانی است که وجود آدمی به آن وابسته است! حداقل سه وعده در آن باید وقت گذاشته شود و در بیست و چهار ساعت شبانه روز بیست و دو ساعت در حال باز و بسته کردن بی دلیل یخچال هستیم!! پس نباید به این مکان، زیبایی بخشید؟ پرده های تصویری با تصاویری از میوه های رنگارنگ و شاید هم تصاویری از کدوهای روی هم انباشته شده! می توانند مهمان آشپزخانه منزل شما باشند.

اهمیت پرده های تصویری در محل کار

در محل کار خود به فکر اتمام ساعت کار و فرار نبوده! با زیباتر کردن محیط کار از ثانیه هایی که در آن فضا می گذارید لذت ببرید، یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین عناصر برای زیباتر کردن، پرده های تصویری می باشد.

پرده های تصویری آنجا اینجا همه جا!!

پرده های تصویری کاربری بسیاری دارند و در تمام قسمت های خانه قابل استفاده هستند. از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب و آشپزخانه. هر کدام تصویری را برای آن محیط خلق می کنند که متناسب با فضا بوده و زیبایی و شکیل بودن را به دکوراسیون هدیه می دهند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه تصویری

اطلاعات بیشتر: خرید پرده کرکره تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

طراحی داخلی, انواع پرده زبرا, خرید پرده, خرید پرده اتاق, زبرا, پرده زبرا, چاپ روی پرده زبرا, چاپ روی پرده, زبرای چاپی, چاپ روی زبرا, لوردراپه تصویری, پرده تصویری, شید تصویری, شید بامبو, شید رول, پرده کرکره فلزی, چاپ پرده کرکره, پرده کرکره تصویری, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه, دکوراسیون اداری, دکوراسیون محیط اداری, دکوراسیون اتاق کودک,
پرده زبرا و اهمیت آن در طراحی و چيدمان داخلی

پرده زبرا یک پرده شیک و مدرن برای طراحی های پست مدرن می باشد که می توان از آن برای محیط های آرام استفاده نمود. از این پرده معمولا در محیط هایی استفاده می شود که نیاز به کنترل میزان نور ورودی دارند. این پرده که از جنس تور و پارچه ای با کیفیت ساخته شده می تواند در محیط های مختلفی استفاده شود که این امر سبب کارامدی هرچه بیشتر ان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account