وبلاگ

فرش چهل تکه 46534168

سفر به دنیای رنگ ها با فرش چهل تکه دست بافت

سفر به دنیای رنگها با فرش چهل تکه دستباف

فرش چهل تکه دوزی، فرشی که روح شما را به چهل دنیای جدید می برد! فر ش تکه دوزی دستباف، هنری است که زیبایی خود را چنان به تصویر می کشد و عشوه گری می نماید تا دکوراسیون را به وجد آورد. در تکه تکه این فرش چهل تکه یا تکه دوزی، رنگ و تصویری بی نظیر نقش نمایی می کنند و ترکیب این چهل تکه همان چیزی را فراهم می کند که ما خواهان آنیم. چهل رنگ و چهل قصه در فرش چهل تکه دوزی، همان عنصری است که در دکوراسیون خانه جای خالیش بسیار احساس می شود. انواع فرش هاي زيبا را در لينك زير مشاهده كنيد.فرش چهل تکه

فرش های زیبای چهل تکه و هارمونی بی نظیر

رنگ و طرح هر تکه، چنان هم نشینی زیبایی با همسایه بغل دستی! خود (تکه رنگی دیگر) ایجاد کرده است  که گویا سال هاست همدیگر را می شناسند!

فرش چهل تکه دوزی دستباف، عنصری ویژه در دکوراسیون به حساب می آید که  با هارمونی و ترکیب رنگ زیبایش با سایر پدیده های دکوراسیون، همخوانی دارد و شما به راحتی می توانید فضایی بی نظیر را خلق کنید.

حس آرامش و زیبایی درست زیر پای شما با فرش های تکه دوزی

سفر به دنیای رنگ ها با فرش چهل تکه دوزی، امری غیر ممکن نیست زیرا در تاروپود هر تکه، نقش و رنگ ها، به  داستان سرایی مشغولند و برای اثبات برتری و زیبایی خودشان در برابر تکه های دیگر هر چه را در دل دارند، هویدا می کنند. این یعنی شگفتی در دکوراسیون! چرا که هر بار یک رنگ در دکوراسیون به صحنه نمایش می آید و عرض اندام می کند!

 فرش چهل تکه 46534168

 

اطلاعات بيشتر: روميزی | كوسن چاپی

کاربردهای فر ش چهل تکه در دکوراسیون منزل

 با رنگ های دلنشین به کار برده شده در فرش چهل تکه، فضایی دلچسب و روح انگیز در دکوراسیون نشیمن پدیدار می شود و شما را ساعت ها فارغ از هر دغدغه ای به گپی خودمانی دعوت می کند.

 در اتاق خوابتان کمی خلاقیت به خرج داده و فرش چهل تکه دست بافت را به فضا اضافه کنید تا حس آرام بخشی را تجربه کنید.

 در سالن پذیرایی برای داشتن جلوه بصری عمیقی از رنگ ها، بهترین و اصیل ترین انتخاب، انتخاب فرش چهل تکه دوزی می باشد.

 فرش چهل تکه 54168746835

چهل تکه، چهل داستان در فر ش تکه دوزی!

سرتان را روی فرش گذاشته و فارغ از دغدغه های موجود، کمی با دنیای رنگ ها و نقش و نگار زیبای آنان سرگرم شده تا روحیه جدیدی برای ادامه گذران روز، دست یابید. هیچگاه از تاثیر رنگ ها بر روی بدن و روان خود غافل نشوید. فرش چهل تکه یا تکه دوزی با کیفیت بسیار بالا به دلیل پشم 100 در هزار طبیعی! و ماندگاری دائم العمر آن و همچنین قیمت مناسب، بی شک انتخابی ارزشمند و بی نظیری برای شما رقم خواهد زد؛ به گونه ای که باعث می شود فکر کنید چرا زودتر برای داشتن چنین پدیده زیبایی اقدام نکرده ایم! برای خرید پرده تصویری چاپی با فتودراپه همراه باشید. 

بيشتر بدانيد: كتيبه | خرید کالای خواب

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده لوردراپه چیست؟
پرده لوردراپه پرده لوردراپه از آنجایی که جنس پلی استر و ساتن دارد، مقاومت آن بسیار بالا می باشد و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account