وبلاگ

پرده شید

آشنایی با مزیت های استفاده از پرده شید

آشنایی با مزیت های استفاده از پرده شید

یکی از بهترین پرده هایی که فضا را زیباتر می کند و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند پرده شید می باشد. استفاده از پرده شید در مکان های اداری، تجاری، مسکونی و … دکوراسیون داخل آنها را زیباتر می کند و به بر همین اساس شما هم می توانید از آنها در طراحی داخلی خود استفاده کنید. معنای شید در انگلیسی سایه می باشد و به همین دلیل باید بدانید پرده شید سایه ای خاص در در پنجره ها می اندازد و همین مسئله موجی زیباتر شدن فضای شما می گردد. با توجه به اینکه مدل های پرده های شید بسیار متنوع می باشد، باید بدانید که قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل هر فردی با هر بودجه مالی که داشته باشد می توانید این پرده ها را خریداری نماید. این پرده از یک پارچه تشکیل شده است که آن بر حول یک محور که آن را ریل هم می نامند می چرخد. زیبایی پرده شید در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار است. برای خرید پرده شید می توانید به صفحه پرده شید فروشگاه فتودراپه مراجعه کنید و مستقیم با تولید کننده در ارتباط باشید.

استفاده از پرده شید

به طور معمول بسیاری از کسانی که استفاده پرده شید  را در خانه خود ترجيح ميدهند، برای اینکه حریم شخصی خود را داشته باشند، از مکانیزم شب و روز آن استفاده می کنند. از آنجایی که پرده های قدیمی تر نیاز به آستر و زیر پرده ای داشته، پرده های شید دیگر نیاز به آستر ندارد و به همین دلیل راحتی را برای مشتریان به همراه آورده است. شما می توانید در روز که می خواهید از نور طبیعی بهره مند شوید، از لایه نازک پرده استفاده کنید و در هنگام شب که فضای داخل خانه مشخص می شود از لایه ضخیم تر آن استفاده نمایید. لایه روی را بهتر است طرحدار انتخاب نمایید که زیبایی دکوراسیون داخلی را بیشتر کند. پرده شید در زیباتر نمودن دکوراسیون داخلی نقش بسیار زیادی دارد و به همین دلیل بهترین انتخاب شما به شمار می رود.

اطلاعات بیشتر: تولید کننده پرده زبرا

ویژگی ها و مزیت های پرده شید

همانطوری که بیان نمودیم پرده شید ویژگی ها و مزیت های بسیاری دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از آن در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند. از جمله مهمترین ویژگی ها و مزیت های این پرده عبارت می باشد از :

مزایای استفاده از پرده شید

– طول عمر و دوام آنها بسیار زیاد است و به همین دلیل نیازی نیست شما نگران تابش مستقیم نور خورشید روی آنها باشید.

– شستشوی این پرده ها بسیار آسان می باشد و به همین دلیل خانم هایی که می خواهند از آنها استفاده کنند نگران شستشو آنها نباشند.

– شما می توانید این پرده ها را به طور دستی و یا از راه دور کنترل کنید که این کنترل کردن آنها از راه دور هزینه بیشتری دارد.

– یکی دیگر از مزیت های استفاده از پرده شید این است که شما می توانید چندین رنگ و یا طرح را در یک پرده به کار ببرید تا زیبایی آن بیشتر شود.

– هر تصویری که مایل باشید را می توانید روی آنها سفارش دهید تا چاپ کنند، چرا که تصاویر روی این پرده چاپی می باشد. در واقع بسیار یاز افراد هستند که تمایل دارند تصاویر خودشان را روی پرده هایشان چاپ کنند و در این موضوع هیچ مشکلی وجود ندارد و شما می توانید تصاویر خودتان را روی آنها چاپ کنید.

– برخی از مدل های پرده شید ضد آب می باشد و به همین دلیل شما می توانید آنها را در استخرها و یا سونا هم استفاده کنید و برای پوشش دادن پنجره های این مکان ها از آنها استفاده نمایید.

– یکی از مهمترین مزیت های آن این است که نصب آنها بسیار اسان و سریع می باشد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه تصویری

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون داخلی
اجزای دکوراسیون داخلی

اجزای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی منزل از مهمترین  قسمت شاخص محسوب می شود و رعایت و اجرا و  هماهنگ سازی

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account