وبلاگ

1

آشنایی با ویژگی های پرده شید

آشنایی با ویژگی های پرده شید

تمامی پرده ها به دلیل سبک و طرحی که در آنها به کار رفته است با یکدیگر متفاوت می باشند. پرده شید یکی از انواع پرده ها می باشد که در میان پرده های بسیار زیاد و تنوع بین پرده ها می توانید آن را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید و آن را نصب نمایید. امروزه پرده شید یکی از بهترین جایگزین هایی می باشد که به جای پرده های سنتی افراد زیادی از آن استفاده می کنند و در فضای مورد نظر خود آن را نصب می نمایند. در حال حاضر از این پرده ها در مکان های بسیاری استفاده می شود و شما می توانید آنها را در محیط های تجاری، مسکونی، و اداری مشاهده کنید. پرده شید به دلیل زیبایی که دارد محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و افراد زیادی آنها را نصب می نمایند.

پرده شید انواع متعددی دارد و هر یک از آنها در یکی از فضاهای مورد نظر شما نصب می شود، یعنی شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود آنها را نصب نمایید. انواع آنها پرده روی، رولی، بالونی و … می باشد که زیبایی و جذابی آنها در فضاهای جداگانه بسیار بیشتر و خاص تر می شود. علاوه بر زیبایی و جذابیتی که این پرده ها در محیط شما به وجود می آورند، امنیت را هم همراه خودشان به محیط شما می بخشند. برخلاف اینکه این پرده ها ظاهر تجملاتی دارند نصب آنها بسیار آسان می باشد و شما می توانید آنها را در سریعترین زمان نصب کنید و اگر بخواهید بعد از مدتی از آن مکان بروید پرده ها را با خودتان ببرید. اکنون شما می توانید دو نوع از پرده شید را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود آنها را نصب کنید، یکی از آنها ساده و دیگری طرح دار می باشد. برای خرید پرده به صفحه اصلی فتودراپه مراجعه کنید.

آشنایی با پرده های شید رول

برای اینکه با این پرده ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهیم.

جنس پرده شيد

همانطوری که بیان نمودیم پرده شید یکی از جدیدترین پرده هایی می باشد که شما در بین انواع پرده ها می توانید آن را انتخاب کنید و در دکوراسیون داخلی خود آن را نصب نمایید. جنس پرده شيد از پلی استر، کتان، ابریشم و پنبه می باشد و رنگ بندی آن هم بسیار متنوعی است و شما هر یک از رنگ های آن را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و رد فضای مورد نظر خود نصب نمایید. شما با استفاده از این پرده ها می توانید نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید، چرا که تنظیم نمودن نور با آنها از دیگر پرده ها بسیار آسان تر می باشد. در واقع به همین دلیل است که استفاده از آنها امروزه بسیار زیاد شده است و طرفداران آنها افزایش پیدا کرده اند.

پرده شید به تازگی در بازار وارد نشده است، بلکه مدل های قدیمی تر آن هم بوده که آنها به صورت پارچه ای بر دور میله هایی که چوبی بوده اند متصل می شده اند و یکی از مهمترین ویژگی آنها این بوده که می توانستید آن را بالا و پایین ببرید. در واقع باید بدانید پرده شید مانند کرکره می باشد که شما می توانید آن را به دو جهت پایین و بالا بکشانید. اکنون از پرده های شید در بسیاری از مکان ها استفاده می شود، و شما می توانید آنها را در سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، محیط های اداری و … نصب کنید. از آنجایی که هزینه این پرده ها بسیار مناسب و عالی می باشد بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند و در دکوراسیون داخلی خود آن را نصب می نمایند.

اطلاعات مفید»»» خرید پرده زبرا تصویری

اطلاعات مفید»»» خرید پرده کرکره ای

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, تجیسون استاتهام, دکوراسیون منزل بازیگران جیسون استاتهام, Jason Statham
دکوراسیون منزل جیسون استاتهام

دکوراسیون منزل بازیگران جیسون استاتهام و افراد مشهورپ جیسون استاتهام Jason Statham ، بازیگر مشهور هالیوودی زاده ی ۱۹۶۷ است دکوراسیون منزل جیسون استاتهام

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account