وبلاگ

پرده

آیا پرده زبرا برای آشپزخانه مناسب است؟

آیا پرده زبرا برای آشپزخانه مناسب است؟

در این مقاله به موضوع آیا پرده زبرا برای آشپزخانه مناسب است؟ می پردازیم. پرده آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی می گذارد. اصولا بیشتر زمان خانم ها در آشپزخانه می گذرد، به عبارتی آشپزخانه قلب خانه می باشد و هرچقدر دکوراسیون زیباتری داشته باشد تاثیر بهتری در روحیه بانوان دارد. با توجه به گسترش آپارتمان نشینی و کوچک تر شدن فضاها، افراد به دنبال پرده هایی هستند که فضای کمتری را اشغال کنند. یکی از پرده هایی که فضای کمی را اشغال می کند پرده زبرا است که بهترین قابلیت نور گیری را به فضا می دهند. با فروشگاه خرید پرده آنلاین فتودراپه همراه باشید. 

از پرده زبرا چه می دانید؟

از دغدغه های همیشگی بانوان تمیز نگه داشتن پرده های موجود در آشپزخانه می باشد. در آشپزخانه نسبت به فضاهای دیگر پرده ها با سرعت بیشتری کثیف می شوند. پرده های زبرا توسط ریسمان و یا کنترل قابل جمع شدن می باشند و از قابلیت ایجاد نور برخوردار هستند. پرده زبرا فضای کمی را اشغال می کند، بنابراین برای محیط آشپزخانه بسیار مناسب است. این پرده ها از جدید ترین مدل های پرده های تزئینی می باشند و از دو لایه موازی که بر روی هم قرار گرفته اند تشکیل می شوند. تولید و مونتاژ این نوع پرده به صورت دوبل انجام می شود که این مورد عامل ایجاد قابلیت سایه روشن را به پرده اضافه می کند.

اطلاعات بیشتر: خرید آنلاین پرده شرشره

نکاتی مهم هنگام خرید پرده زبرا برای آشپزخانه

1- در صورتی که متریال دیوارهای آشپزخانه و یا کاشی ها طرح دار است بهتر است از پرده های زبرا ساده برای آشپزخانه استفاده کنید و هرگز دست به انتخاب پرده های زبرا طرح دار نزنید.

2- پرده هایی انتخاب کنید که قابلیت بالا رفتن داشته باشند تا امکان کثیف شدن آن ها کمتر باشد.

3- در تمیز نگه داشتن پرده, به نوع شستشو و کیفیت پارچه پرده زبرا توجه کنید زیرا چربی های موجود در آشپرخانه بسیار سریع پرده را خراب می کنند و عمر آن ها را کاهش می دهند.

4- هرگز برای آشپزخانه از پرده های تمام تور استفاده نکنید زیرا امکان تنظیم نور در این نوع از پرده ها سخت تر از باقی موارد است و حتما باید در قسمت زیرینشان آستر نصب شود. در صورتی که برای آشپزخانه از پرده زبرا با جنس تور استفاده کنید و در قسمت زیرین هم آستر نصب کنید باید مدام قسمت زیرین را چک کنید که این کار عمر مفید پرده را کاهش می دهد.

5- سعی کنید پارچه هایی که برای پرده زبرا انتخاب میکنید دارای رنگ هایی متناسب با رنگ دیوارپوش، کف پوش و کابینت

هایتان باشد. استفاده از رنگ های جیغ باعث ایجاد احساس خستگی می شود و به مرور دل را می زند. درآشپزخانه از رنگ های گرم ولی با تن پایین استفاده کنید. توجه داشته باشید منظور ما از تن پایین، رنگ های خیلی کم رنگ نیست زیرا این رنگ ها فضای آشپزخانه را بی روح می کند.

اطلاعات بیشتر: پرده شید

مزایای پرده زبرا برای آشپزخانه

1- پرده های زبرا دارای دوام زیاد و عمر مفید بالایی هستند.

2- از قابلیت تنظیم نور برخوردار هستند.

3- از قابلیت رول شدن و جمع شدن برخوردار می باشند.

4- در طرح ها و رنگ های بسیار زیادی موجود می باشند.

5- نصب راحت و آسانی دارند و از قابلیت تنظیم دستی و برقی برخوردارهستند.

ست کردن پرده زبرا

پرده زبرا از جدیدترین انواع پرده های تزئینی میباشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرد و  امکان سایه و روشن شدن پرده را می دهد یکی از بهترین فضاهایی که می توان از این پرده استفاده نمود فضای  آشپزخانه می باشد زیرا محل نشست برخاست کانون گرم  خانواده در فضا صورت می گیرد و شما با استفاده از پرده زبرا طرح سفارشی می توانید علاوه بر زیباسازی فضای  آشپزخانه سلیقه منحصر به فرد خود را در مقابل چشم مهمانان به اجرا بگذارید و حتی برای جذابیت بهتر می توانید رنگ پرده زبرا که یکی از جدید ترین پرده ها می باشد و تنوع رنگ بالای دارد با:

ــ فرش

ــ مبلمان

ــ کاغذ دیواری

ــ پوستر سقفی یا… ست نمایید.

پرده زبرا برای آشپزخانه

یکی از کاربرد های بسیار خوب پرده زبرا در آشپزخانه می باشد و در این مطب قصد داریم شما را با جنبه های مثبت این مدل پرده آشنا کنیم. در واقع  پرده زبرا میتواند دکور آشپزخانه شما را بسیار شیک و لوکس کند و این به سبب:

  • جنس بسیار خوب
  • تنوع طرح بالا
  • تنظیم نور مناسب
  • امکان چاپ تصویر روی پرده
  • و… می باشد.

درکل پرده زبرا امروزه به عنوان پرده آشپزخانه نیز استفاده می شود و برای زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه پرده زبرا می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر رنگ پرده زبرا با رنگ کابینت ها همخوانی داشته باشد فضایی متفاوت در درون آشپزخانه شما شکل می گیرد.

نکته مهم:

ست کردن باعث می شود حس هماهنگی و یک دسته بودن به القا شود.  از مزیت های دیگر پرده زبرا این است که  این نوع پرده به تنهائی قابلیت پرده های شید رولی، کرکره ای و پرده های توری را فراهم میسازد  وشما با بالا و پایین کردن پرده توسط نوارهایی که بر روی پرده قرار دارد می توانید مقدار نور را به صورت دلخواه از 10 تا 50 درصد تنظیم نمایید حتی در بعضی از مواقع بنا به شرایط که نیاز به نور کامل است می توانید پرده زبرا را  بطور کامل جمع نمایید و از نور کامل بهره لازم ببرید. کارآیی پرده های زبرا باعث شده است که این طرح های پرده مورد استقبال بیشتر افراد قرار بگیرند. پرده های زبرا در انواع رنگ های متنوع موجود هستند که باید با توجه به رنگ هایی که در دکوراسیون منزل خود از آن ها استفاده کرده اید پرده زبرا را برای خرید انتخاب نمایید.

سهولت در شستشو پرده زبرا

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود پرده زبرا در دکور آشپزخانه بکار رود تمیز نگه داشتن پرده است و معمولا این مدل به دلیل جنس بسیار خوب و مرغوب  کمتر دستخوش آلودگی قرار میگیرد و در هر صورت شستشو راحت تری دارد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون داخلی
اجزای دکوراسیون داخلی

اجزای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی منزل از مهمترین  قسمت شاخص محسوب می شود و رعایت و اجرا و  هماهنگ سازی

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account