وبلاگ

کرکره

از پرده کرکره ای چه می دانید؟

از پرده کرکره ای چه می دانید؟

از پرده کرکره ای چه می دانید؟ پرده کرکره ای از دیر باز تا کنون مورد استفاده فراوان بوده اند و یکی از پرده های مناسب برای منازل اپارتمانی و خانه های ویلایی و مکان های اداری و تجاری و… می باشد. به علت زیبایی خاصی که داشتند این نوع پرده ها جای خوبی در منازل بزرگ و ویلایی پیدا کردند و بعنوان یکی از بهترین پرده ها مورد استفاده قرار گرفته اند. برای خرید پرده از فروشگاه فتودراپه می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

مزیت پرده های کرکره ای

پرده کرکره ای از مزیت های بسیار بیشتری نسبت به پرده های دیگر برخوردار دار هستند ،یکی از مزیت های آنهاکنترل نور آن ها می باشد، که به آسانی صورت می گیرد. وشما با استفاده از این قابلیت می توانید در هر ساعت از شبانه روز این نور ورودی به منازل و محل های کار خود تنظیم کنید این ویژگی خاص پرده های کرکره ای می‌باشد و دیگر پرده ها از این ویژگی برخوردار نیستند، پرده های کرکره ای جدید انواع مختلفی دارند از جمله پرده کرکره ای چوبی این نوع پرده ها از جدید ترین پرده های امروزی می باشد. این پرده کرکره ای از دیر باز نیز مورد استفاده قرار گرفته و امروزه به خاطر تنوع رنگ و پیشرفت های زیادی که در ساخت آن صورت گرفته در دسته جدید ترین پرده های کرکره ای قرار گرفته اند،رنگ قهوه‌ای و طبیعی این نوع پرده کرکره ای جدید بسیار دیدنی است. و محیط شیک و زیبا را برای کسانی که سقف کاذب آن ها نیز چوبی است می باشد و یک دکوراسیون زیبا و شیک را به وجود می آورند.

تنوع رنگ پرده های کرکره ای

این نوع پرده نیز از تنوع رنگ بر خوردار است به خاطر ویژگی رنگ پذیری چوب این امکان را دارند که بتوان از آن در جای جای خانه استفاده کرد . این نوع پرده کرکره ای جدید از مناسب ترین پرده ها در دکوراسیون مینیمال می باشند چون در عین سادگی زیبایی های فراوانی دارد . علاوه بر استفاده پرده کرکره ای چوبی در این دکور این قابلیت را نیز دارد که از آن در دکوراسیون روستایی نیز استفاده شوند. این نوع پرده هایک محیط طبیعی و شیک را در این دکوراسیون ایجاد می‌کنند و یک محیط آرامش بخش را به شما هدیه می دهند، از این نوع پرده کرکره ای جدید در آشپزخانه نیز استفاده می شود.

از نمونه پرده های کرکره ای میتوان به پرده های کرکره ای تصویری اشاره کرد که قیمت این نوع پرده های کرکره ای جدید نسبت به انواع دیگر آنها از قیمت بیشتری برخوردار داراست، طرح گلبرگ های قرمز تصویری از جدید ترین پرده های کرکره ای تصویری می‌باشد که هنرمندانه ساخته شده است و خانم های با سلیقه و با ذوق از آن در جای جای خانه استفاده می کنند. از نمونه های دیگر پرده کرکره ای جدید می توان به پرده کرکره ای طرح چهره اشاره کرد. این نوع از جدید ترین پرده های کرکر ه ایی است و علاقه مندان خاص خود را دارد. طرح گل های آفتابگردان ، طرح میوه، برای آشپزخانه ،طرح شهر ، از دیگر پرده های کرکره ایی جدید می باشد که چشم هر بیننده را به خود مجذوب می‌کند و تنوع رنگ و طرح آن باعث استفاده فراوان از آن شده است.

پرده کرکره ای آلومینیومی

از دیگر مدل های پرده کرکره ای جدید می توان به نوع آلومینیومی آن اشاره کرد این نوع پرده کرکره ای از جدید ترین پرده های کرکره ایی می باشد، که اغلب استفاده از آن در محیط های اداری و تجاری می باشد . این نوع پرده به خاطر استحکام خاصی که دارد نیمه عمر بالایی دارد و کیفیت آن زبان زد عام و خاص است . تنوع رنگ و طرح آن بسیار زیاد است . باعث شده که این نوع پرده ها به خاطر تنوع رنگ وطرح فوق العاده که دارند در خانه های ما جا باز کنند طرح رنگ چوب این نوع پرده ها از زیبایی خاصی برخوردار است. از دیگر مدل های پرده کرکره ای جدید می توان به مدل های ساده تک رنگ اشاره کرد.

این نوع پرده های کرکره ای شاید به نظر شما ساده به نظر برسند، اما در هنگام خرید به این مهم دست پیدا میکنید با وجود سادگی که دارند برتری خاصی از نظر زیبایی نسبت به سایر پرده ها دارند این نوع پرده در انواع رنگ های شاد و ملایم متناسب با دکوراسیون های مختلف وارد بازار شده اند و استفاده از آن در منازل بسیار جذاب و دیدنی است از نمونه رنگ های آن می توان به صورتی ، آبی ، قهوه‌ای ، قرمز و دیگر رنگ ها سفید و کرم و روشن، سبز زیتونی اشاره کرد. این نوع پرده ها واقعا جالب و زیبا هستند. این پرده های کرکره ای جدید قابلیت استفاده فراوان در سبک دکوراسیون معاصرکلاسیک و مدرن را دارند، و یک فضای جدید و بی نظیر را به وجود می آورند. امروزه پرده شید و پرده زبرا را نیز به صورت کرکره‌ایی ساخته و وارد بازار می کنند که ویژگی های یک پرده کرکره ایی را بطور کامل دارند و این از مزیت های آن هاست.

این نوع پرده ها از جمله پرده های هستند که بیشتر در جاهایی که مورد توجه هستند استفاده فراوان دارند مانند پذیرایی ها،که مهمانی های رسمی در آنها برگزار می شود و یک طرح کرکره‌ای جدید بی نظیر می باشد،پرده های کرکره ایی همان طور که می دانید فضای کمی را اشغال می کند و این نیز از نکات مثبت آن هاست. با خرید پرده کرکره ای با یک تیر دو نشان زده می شود، هم به پرده زیبا دست پیدا می کنیم هم اینکه این پرده ها فضای کمی را اشغال میکنند. برخلاف دیگر پرده ها، فضا را زیبا تر و دل بازار نشان می دهند در کل پرده های کرکره ای جدید را میتوان به صورت حضوری یا اینترنتی از شرکت های معتبر خرید داری کرد . خرید از این شرکت های معتبر علاوه بر این که شما به محصول مورد نظر با قیمت مناسب دست پیدا میکنید ، در زمینه نصب این نوع پرده های کرکره ایی نیز مشاوره دریافت میکنید و در این زمینه به شما کمک می کنند ، سعی کنید نصب این پرده های کرکره ای جدید را به کسانی که در این زمینه مهارت دارند، بسپارید .تا به زیبایی پرده شما نصب شود ویک محیط لذت بخش برای شما ایجاد شود.

فهرست مطالب

مقالات مفید

کاغذ دیواری,کاغذ دیواری سه بعدی,کاغذ دیواری سه بعدی چاپی,پوستر کاغذ دیواری سه بعدی طرح دار,خرید کاغذ دیواری سه بعدی,نکات مهم برای انتخاب طرح کاغذ دیواری اتاق خواب
نکات مهم برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

نکات مهم برای انتخاب طرح کاغذ دیواری اتاق خواب : برای انتخاب کردن کاغذ دیواری مورد نظرتان برای اتاق خواب ها در ابتدا باید کاغذ دیواری را انتخاب کنید که به رنگ وسایل خانه شما هم خوانی داشته باشد.چرا که هم خوانی نداشتن رنگ کاغذ دیواری با وسایل خانه ،خانه را نامرتب کرده و نظم را از خانه میگیرد و

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account