وبلاگ

1

اصول ست کردن پرده با رنگ مبل و فرش

اصول ست کردن پرده با رنگ مبل و فرش

از دید طراحان دکوراسیون، انتخاب پرده مهمترین رکن برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شمار می­آید که افراد در هنگام انتخاب آن باید به هماهنگ بودن و ست شدن رنگ پرده با دیگر اجزای منزل به خصوص فرش و مبلمان که در کنار پرده مهمترین­ اجزاء برای طراحی دکوراسیون منزل به شمار می­آید دقت فراوان داشته باشند. زیرا فرش، مبل و پرده سه جزء اصلی طراحی دکوراسیون داخلی منزل می­باشند که معمولا همیشه در کنار هم قرار می­گیرند لذا هماهنگی بین آنها می­تواند فضای زیباتر و دلنشین­تری در محیط ایجاد کند.

طراحان دکوراسیون داخلی منازل توصیه می­کنند که افراد برای ست کردن پرده با مبلمان و فرش، اول اقدام به خرید مبلمان و بعد پرده و فرش کنند تا بدین وسیله بتوانند انتخاب بهتری در مورد رنگ و جنس پرده و هماهنگ بودن آن با مبلمان و فرش داشته باشند. برای مثال زمانی که شما اقدام به خرید مبلمان هایی با رنگ آبی و سفید می­کنید بهتر است پرده­ای با رنگ سفید که والان­های آبی دارد انتخاب کنید و در کنار آن از یک فرش با رنگ روشن مثل کرم که مقدار خیلی کمی رنگ آبی در آن به کار رفته است استفاده کنید.

برای ست کردن پرده، مبلمان و فرش در منازل همیشه لازم نیست از رنگ­های مشابه استفاده کنید و می­توانید از تکنیک­هایی مانند استفاده از رنگ­های مکمل و استفاده از رنگ­های خنثی نیز استفاده کنید. از جمله الگوها و شیوه­هایی که می­توانید برای ست­ کردن رنگ پرده، مبلمان و فرش­ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود انجام دهید می­توان به موارد زیر اشاره کرد. با فتوراپه فروشگاه اینترنتی پرده همراه باشید.

ست کردن پرده و مبلمان قرمز رنگ

همان­طور که می­دانید هر رنگ­ غالبی به طور معمول زیر طیف­های رنگی مخصوص به خودش را دارد و رنگ قرمز نیز چنین می­باشد زمانی که شما قصد دارید از مبلمان و پرده­های با رنگ قرمز استفاده کنید باید به دو نکته توجه کنید:

برای ایجاد توازن در محیط رنگ دیوار حتما باید یک رنگ خنثی و روشن در نظر گرفته شود

رنگ قرمز پرده و مبلمان دقیقا باید مشابه همدیگر باشد و در صورتی که رنگ قرمز پرده و یا مبلمان کمی­ تیره­ تر و نارنجی­تر و … باشد توازن و هماهنگی محیط را به هم می­زند.

رنگ فرش نیز می­تواند به رنگ قرمز و یا یک رنگ خنثی باشد.

اطلاعات بیشتر: پرده زبرا ارزان

استفاده از رنگ­های خنثی در انتخاب پرده

برای ست کردن پرده، مبلمان و فرش­ها همیشه نیاز نیست که از رنگ­های یکسان استفاده کنیم بلکه می­توانیم از رنگ­های خنثی مثل بژ و طوسی برای ست کردن مبلمان و پرده ­ها استفاده کنیم و بدین وسیله در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود توازن و هماهنگی ایجاد کنیم.

ست کردن پرده با مبل طوسی

استفاده از مبل­های طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ مبل مورد استفاده فتودراپه می­باشد که افراد می­توانند برای ست کردن پرده با این رنگ مبلمان از رنگ­های نوک مدادی و مشکی و همچنین پرده ­های آبی و طوسی روشن استفاده کنند. همچنین استفاده از کف­پوش­ هایی با طرح چوب به خوبی می­تواند سردی رنگ طوسی را رفع کند و فضایی صمیمی و گرم را در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

استفاده از مبلمان مشکی و قهوه ­­­ای

مبلمان مشکی و قهوه ­ای نیز یکی دیگر از رنگ­های پرطرفدار است که می­تواند در کنار پرده­ هایی با رنگ روشن و از جنس حریر فضایی دلنشین، زیبا و متوازن ایجاد کند.

فهرست مطالب

مقالات مفید

طرح کناف سقف,کناف سقف,جدیدترین مدل های آسمان مجازی,مدل های آسمان مجازی,طرح کناف سقف برای سالن پذیرایی,سقف کاذب,آسمان مجازی,اسکای لایف
طرح کناف سقف برای سالن پذیرایی

فتودراپه : مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده محصول سقف کاذب یا آسمان مجازی می باشد.در مقاله طرح کناف سقف برای سالن پذیرایی و جدیدترین مدل های آسمان مجازی به معرفی سقف کناف و تصاویری از طرح های اجرا شده برای محصول آسمان مجازی خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account