وبلاگ

پرده شید سان اسکرین انتخابی بسیار هوشمندانه

پرده شید سان اسکرین، انتخابی بسیار هوشمندانه

پرده شید سان اسکرین ، نگاهی به اطراف انداخته و متوجه می شود طرح ساده آن باعث شده مانند طاووس خوش آب و رنگی ندرخشد اما باز هم به خود غره می شود چرا که نقش خطیری در تاروپود خود نهفته است. برای خرید انواع پرده با ما در ارتباط باشید.

ساده ولی حافظ سلامت!!

پرده شید خورشیدی (سان  اسکرین) ، به دلیل جنس خاص آن که از الیاف پی وی سی و شیشه تهیه شده است، سبب می شود در برابر اشعه مضر فرابنفش خورشید همانند سپری، نگهبان پوست لطیف ما باشد. اما همان اندازه که با این اشعه مضر در حال جنگ است، با اشعه های دیگر خورشید کاملا مهربان است و اجازه عبور از سد محکم خود را می دهد. تا ما از ویتامین دی نور خورشید بی نصیب نمانیم. این همان نقش خطیر و بسیار حیاتی اين پرده است.

پرده شید سان اسکرین، دوست دکوراسیون

پرده شيد سان اسکرین به خوبی به سایر عناصر دکوراسیون با تنوع در پالت های رنگی که دارد، اخت می گیرد و فضایی سالم! و بی نظیر را برای دکوراسیون به ارمغان می آورد. اما هنوز قابلیت های اين پرده ، دوست پوست! تمام نشده است بلکه به دلیل جنس ویژه و خاصی که دارد سبب می شود در برابر آتش نیز قد علم کرده و نسوز بودن خود را به رخ شراره های آتش بکشد. با این ویِژگی های مثبت است که پرده شید نوع سان اسکرین در دکوراسیون منزل عشوه گری می کند.

انتخابی هوشمندانه در دکوراسیون محیط کار

انتخاب هوشمندانه پرده شید سان اسکرین… به دلیل سادگی و ضد آتش بودن و همچنین مهمتر از بقیه، دشمن سرسختی که با اشعه ماورابنفش دارد، می تواند محیط کار را به یک محیط جذاب و ایمن تبدیل کند.

پرده شید سان اسکرین ارزان ولی کاربردی در هر فضا

قیمت بسیار مناسب و در عین حال مقاوم بودن و کیفیت فراتر از تصور آن، باعث شده است که خود را در هر فضایی نمایان کند و از قابلیت های خود سخن به میان آورد. اين پرده محبوب نیز می تواند به عنوان یک محافظ، زیر پرده های تزئینی شما نصب شده و با انتخاب اين پرده، با یک تیر، دو نشان که نه چند نشان بزنید!

قابلیت ها و ویژگی های اين پرده

  1.      عدم عبور اشعه ماورا بنفش خورشید به دلیل جنس ویژه آن
  2.      استفاده به عنوان محافظ در زیر پرده های تزئینی
  3.      ضد حریق بودن آن
  4.      متریال و الیاف باکیفیت و شفاف پرده سان اسکرین برای هماهنگی در دکوراسیون
  5.      قیمت مناسب و ارزان آن
  6.      قابلیت شستشو و نظافت آسان و… خریداران را از خرید خود خرسند و راضی نگه می دارد.

اطلاعات بیشتر: پرده زبرا

فهرست مطالب

مقالات مفید

همه چیز درباره پرده زبرا

همه چیز درباره پرده زبرا طبق دیدگاه طراحان داخلی ، پرده یکی از عناصر تاثیر گذار در چیدمان و دکوراسیون

تخفیف پاییزی فتودراپه
جشنواره پاییزی فتودراپه

جشنواره بزرگ پاییزی فتودراپه مجموعه فتودراپه در هفته وحدت اقدام به فروش ویژه محصولات آماده خود کرده است . از

مدل کوسن فانتزی,مدل کوسن,کوسن فانتزی,تزیینات دکوراسیون منزل,تزیینات دکوراسیون,خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,خرید آنلاین کوسن,خرید کوسن های زیبا
آشنایی با چند مدل کوسن فانتزی

مدل کوسن فانتزی برای زیبایی و تزیینات دکوراسیون منزل : استفاده از انواع مدل های زیبای کوسن های فانتزی ایده جالبی است، به طوری که حتی با یک کوسن ساده میتوانید با تزیینات زیبا دکوراسیون و مبلمان را زیباتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account