وبلاگ

پرده

اهمیت پرده های فتودراپه

اهمیت پرده های فتودراپه

امروزه استفاده از پرده های فتودراپه توانسته است به خوبی دغدغه­­ ی خانوم­های امروزی را برای داشتن دکوراسیونی فوق­ العاده برطرف کند و باعث شود تا خانوم­ها بتوانند خیلی راحت و به سادگی با استفاده از این پرده ­ها نمایی زیبا و جذاب برای منزل خود ایجاد کنند که هم به منزلشان زینت و روحیه خاصی بدهد و هم اینکه با دیگر اجزا و دکوراسیون داخلی منزلشان تناسب و هماهنگی داشته باشد. برای خرید انواع مدل های پرده به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

امروزه با توجه به این مورد که طراحی داخلی منازل به شکلی انجام می­شود که نمی­توان از هرنوع پرده­ای برای منازل استفاده کرد و هم اینکه سلیقه­ ی افراد در انتخاب پرده تغییر کرده و فقط به معیار­هایی مثل مقاومت در برابر گرما و یا مقدار نوری که پرده از خود عبور می­دهد توجه نمی­کنند و افراد مایلند تا پرده مورد نظر علاوه بر جذابیت با دکوراسیون داخلی منزل آنها هماهنگی داشته باشد، پرده­ فتودراپه می­تواند انتخابی ایده­آل برای آنها باشد زیرا این پرده­ ها با داشتن تصاویر مختلف و متنوع که بر روی آنها چاپ شده است می­تواند به منزل روحیه و نشاط خاصی را به هدیه بدهد.

پرده­ فتودراپه یا همان پرده ­های تصویری که در انواع مختلف تصاویر و همچنین مدل­های مختلفی مثل پرده لوردراپه تصویری، پرده ­های شید تصویری و …. به بازار عرضه می­شوند توانسته­ است به خوبی جایگزین پرد­ه ­های ساده قدیمی شود و نیاز تمام کسانی که به دنبال پرده­ی خاص و متنوع می­گردند را برطرف کند.

ویژگی بارز پرده های فتودراپه یا پرده­ های تصویری

پرده­ فتودراپه یا همان پرده ­های تصویری به دلیل قابلیت چاپ تصاویر مختلف مثل طبیعت، منظره، نام تجاری شرکت­ها و …. مناسب استفاده در هر مکانی مثل نقاط مختلف منزل از اتاق خواب تا اتاق نشیمن و آشپزخانه و همچنین مکان­های تجاری و مغازه ­ها و بوتیک­ها شده است و معمولا شرکت­های مختلف برای معرفی کسب و کار خود و همچنین شناخته شدن نام و برندشان از این پرده­ ها برای چاپ تصویر لگو و نام تجاری خود بهره می­گیرند.

یکی از محبوب­ترین و پراستفاده­ترین تصاویر در پرده­ فتودراپه که بیشتر از طرح­ها و تصاویر دیگر مورد استقبال قرار گرفته است تصاویر مربوط به طبیعت و مناظر طبیعی زیبا می­باشد که چشم هر بیننده­ای را با هر ذوق و سلیقه­ای که داشته باشد به خود خیره می­کند و از آنها می­توان در بسیاری از اماکن استفاده کرد و از جذابیت و لطافت خاصی که به محیط می­بخشد نهایت استفاده را برد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شید رول

انواع مختلف پرده­ فتودراپه

در بازار امروز می­توان مدل­های مختلف و متنوعی از پرده­ فتودراپه را مشاهده کرد که افراد می­توانند مطابق با نیاز و سلیقه خود آنها را انتخاب کنند که از انواع مختلف پرده­ فتودراپه می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرده­ های لوردراپه تصویری که پره­ های 9 الی 13 سانتی متری دارند و به صورت عمودی بر روی یک تیغه الومینیومی نصب شده­اند و افراد می­توانند با تغیر زاویه پره ­ها میزان نور فضای داخلی منزل را کنترل کنند.

پرده زبرا تصویری نیز از نوع دیگر پرده­ فتودراپه می­باشد که می­توان برای باز و بسته شدن و تنظیم نور محیط آن را به سمت بالا و پایین کشید.

پرده شرشره تصویری نیز از دیگر مدل­های جذاب پرده­ فتودراپه می­باشد که از آن برای نصب در قسمت ورودی منزل و اماکن مختلف استفاده می­شود و به واسطه­ ی برش­های زیادی که با فاصله یک­سانت یک­سانت در این نوع پرده وجود دارد رفت و آمد از بین آن بسیار آسان است.

انواع مختلف پرده­ فتودراپه علاوه بر دارا بودن تصاویر زیبا و جذاب دارای جنس مقاوم و با کیفیت اند که در مقابل نور آفتاب دچار رنگ ­رفتگی نمی­شود و همچنین به خاطر جنس محکم آن در برابر عوامل خارجی و ایجاد پارگی مقاوم بوده و به صورت صد در صدی قابلیت شست ­و­شو دارند.

فهرست مطالب

مقالات مفید

تاریخچه کاغذ دیواری, کاغذ دیواری سه بعدی, کاغذ دیواری اتاق خواب, انواع کاغذ دیواری, آشنایی با کاغذ دیواری
تاریخچه پیدایش انواع کاغذ دیواری

آشنایی با تاریخچه کاغذ دیواری و انواع کاغذ دیواری در ایران وجهان تاریخچه کاغذ دیواری سه بعدی و ساده به ایران کاغذ دیواری اتاق خواب انواع کاغذ دیواری سه بعدی

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account