وبلاگ

دکوراسیون منزل , دکوراسیون منزل ایرانی شیک , دکوراسیون منزل ایرانی , دکوراسیون , مدل دکوراسیون

بهینه سازی فضا در دکوراسیون منزل مدرن

بهینه سازی فضا در دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل در این آپارتمان کوچک در سیدنی، استرالیا، در فضایی به مساحت ۲۲ مترمربع به عنوان فضایی برای سکونت کوتاه مدت طراحی شده است. پله  های داخل آپارتمان، به عنوان مسیری مستقیما به آشپزخانه ای کوچک شما را هدایت کرده و کابینت های سیاه و سفید مات و آینه به کار رفته در آشپزخانه  سبب بزرگتر نشان دادن فضا می شود.

نکته قابل توجه راه حل خلاقانه معمار و بالابردن قسمت خواب به اندازه ی دو پله برای استفاد از فضای زیرین آن است که علاوه بر جدا کردن حوزه استراحت  فضایی را به قسمت های خانه با این ایده خلاقانه الحاق نموده که در آپارتمانی به کوچکی این فضا واقعا مورد نیاز و ایده ای هوشمندانه است از نمونه مزایای این ایده  قسمت پایینی تخت است که روی زمین چوبی، محلی برای قرارگیری چمدان و وسایل تعبیه شده تا با باز کردن درب از آن استفاده نموده و در مواقع دیگر قابل رفت و آمد می باشد.

اصلی ترین قسمت خانه،  به دلیل کوچکی فضا هر دو فضای خواب و زندگی را شامل می شود و در قسمت تخت خواب قفسه هایی در پایین تخت خواب به عنوان میز تلویزیون و مختص اقلام دکوری و در زیر تخت خواب کشوهایی برای جاسازی وسایل در نظر گرفته شده  است.

فضا در دکوراسیون منزل

همانطور که در موضوعات قبل اشاره کردیم طرح های زیادی وجود دارد برای چیدن تزئینات داخلی خانه شما میتوانید سایر مطالب ما در این موضوع را مطائه بفرمایید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

چیدمان داخلی, دکوراسیون, طراحی داخلی, اتاق های کودکان, اتاق خواب, اتاق خواب کودک, اتاق کودک, دکوراسیون اتاق کودک, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون,
دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق کودک

هر کودک حق دارد که محیطی آرامش بخش داشته باشد و در آن به تفریح و بازی های کودکانه بپردازد. برای ایجاد محیطی امن نیاز می باشد تا طراحی داخلی اتاق کودک همسو با نیازهای آن باشد. رنگ آمیزی و نحوه چینش وسائل به نوبه خود از مهمترین رکن های ایجاد محیط امن برای کودکان می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا انواع مختلفی از طراحی های داخلی یک اتاق کودک را برای شما به تصویر بکشیم که با جدیدترین متدهای روز دنیا همخوانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account