وبلاگ

کرکره فلزی تصویری 1513513

درباره کرکره فلزی تصویری

کرکره فلزی تصویری، سربازی محافظ

اکنون وقت آن نشده است که دکوراسیون بینوای منزل یا دفتر کار خود را کمی تغییر داده و به آن چاشنی هیجان بپاشیم! با تغییر پرده از پرده های توری به سمت کرکره ها یا پرده های تصویری رنگی به دکوراسیون داده و فضایی جدید با جلوه بصری عمیق، خلق کنیم. برای خرید انواع پرده منزل با ما همراه باشید.

در خريد آنلاين كركره هاي تصويري و پرده ها با ما باشيد.

زمانی که تغییری در دکوراسیون منزل به وجود می آوریم با شیطنت خاصی چشمان بیننده را دچار سردرگمی می کنیم، تنوع سبب می شود دکوراسیون از حالت یکنواختی و کرختی در آمده و حس نو شدن شاید هم شکوفایی را احساس کند. یکی از تغییراتی که می تواند شگرف باشد بی شک کرکره فلزی تصویری است، چرا؟ ما برای انتخاب کرکره فلزی تصویری دلیل داریم!

در سکوت محض دکوراسیون، عنصری فلزی به همراه تصاویر بسیار لعبتانه! روی قاب پنجره چنان خودنمایی می کند که باعث می شود فضا از سکوت خارج شده و هیاهویی راه بیندازد!! این عنصر، فقط و فقط کرکره فلزی تصویری است و یکی از ویژگی های پرده کرکره فلزی می باشد .کرکره فلزی تصویری 1513513

کرکره فلزی تصویری، رنگ و بوی جدیدی را برای دکوراسیون به ارمغان می آورد.

بيشتر بدانيد: پوسترهای ديواری تصويری

ویژگی های کرکره فلزی

ویژگی های کرکره فلزی عبارتند از :

با تیغه های فلزی ستبری که کرکره فلزی تصویری دارد اثر عنصر فلز در فنگ شویی و کسب ثروت و عشق تاثیر گذار می شود، از تاثیر عناصر موجود در طبیعت غافل نشوید و از وجود هر کدام به زیرکی بهره ببرید.

شاید با خود اندیشه اید که کرکره فلزی برای عهد بوق است!! خیر عهد و عصر الان با همیاری صنعت چاپ، تیغه های فلزی را به تصاویری پویا تبدیل کرده است و اکنون خریداران زیادی برای خرید این نوآوری ها سوق داده می شوند.

تصاویر زیبا روی کرکره فلزی تصویری با خود بیانگر داستان هایی از دل طبیعت هستند و آدمی با نظاره بر این تصاویر پویا که روی قاب پنجره طنازی می کنند لذت چندانی می برد و نه تنها چشم خسته نمی شود بلکه بیشتر فرد را وادار به تماشای زیبایی تصاویر روی کرکره فلزی تصویری می کند.

 کرکره فلزی تصویری 1513513315316

به بازی گرفتن نور خورشید توسط کرکره فلزی تصویری!

 نور خورشید در سپیده دم با تمام قوا سعی بر این دارد که تمام خانه را تصاحب کند اما کرکره فلزی تصویری، باریکه های سرکش نورخورشید را رام کرده و نمی گذارد همگی از سد ستبر آن رد شده و در برابر خورشید کم نمی آورد!! ولی با این حال خانه را روشن کرده! تنظیم نور از ویژگی های بسیار مثبت این سرباز محافظ خانه است!

اطلاعات بيشتر: پرده زبراپرده شيد | پرده لوردراپه تصويری

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

چاپ کاشی,چاپ روی کاشی,چاپ سرامیک,چاپ روی سرامیک,چاپ,چاپ دیجیتال روی کاشی,چاپ دیجیتال روی سرامیک,چاپ پرده,دکوراسیون داخلی منزل,چاپ روی کاشی و سرامیک,فتودراپه
معرفی امکان چاپ روی کاشی

معرفی امکان چاپ روی کاشی برای تزئین دکوراسیون داخلی منزل : امروزه باپیشرفت درزمینه چاپ ,امکان چاپ انواع رنگهاوطرحهای متنوع برکاشی هاوسرامیکهابرجذابیت دکورهاافزوده شده است.بااین پیشرفت قابل ملاحظه چاپ کاشی وسرامیک به دکوراسیون داخلی وخارجی هرخانه ای زیبایی صدچندان افزوده شده است.وهمچنین کارکردهای تبلیغاتی فراوانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account