وبلاگ

کدام پرده ها در دکوراسیون منزل درخشش بیشتری دارند؟

کدام پرده ها در دکوراسیون منزل درخشش بیشتری دارند؟

کدام پرده ها در دکوراسیون منزل درخشش بیشتری دارند؟

در این مقاله به بررسی اینکه کدام پرده ها در دکوراسیون منزل درخشش بیشتری دارند؟ میپردازیم. پرده ها در دکوراسیون منزل نقش بسیار مهمی دارند و برای انتخاب آن ها باید نکاتی رعایت شود. پرده ها اصولا در داخل اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و….قرار می گیرند، بنابراین براساس این که پرده برای چه فضایی مد نظر است دارای مشخصات خاصی می باشد.

انتخاب طرح و رنگ پرده متناسب با مبلمان و دکوراسیون منزلتان باعث ایجاد نظم و هماهنگی بیشتر می شود. با پرده ها می توان خطاهای دید جالبی را ایجاد کرد. برای این که پرده ها در دکوراسیون منزل شما درخشش بیشتری داشته باشند بهتر است به جنس، رنگ و طرح آن ها دقت نمایید و قوانین و استانداردهای لازم جهت انتخاب پرده مناسب را در نظر بگیرید. در ادامه شما را با این موارد آشنا خواهیم کرد تا پرده هایی را برای منزلتان انتخاب کنید که توجه بیشتری را به خود جذب کند. با فتودراپه فروشگاه خرید پرده همراه باشید.

اهمیت جنس پارچه پرده در دکوراسیون منزل

برای این که پرده در منزل درخشش کافی داشته باشد کافی است تا در هنگام انتخاب و خرید به جنس پارچه آن توجه کنید. نحوه قرار گرفتن پرده، میزان پوشانندگی و … از جمله عواملی هستند که بر اساس جنس پرده تعیین می شوند. گاهی پارچه پرده ضخیم است و جمع کردن و کنار زدن آن سخت می شود، اما اگر در فضایی نیاز به جمع کردن پرده و کنار زدن آن وجود ندارد پارچه های ضخیم می توانند انتخاب مناسبی باشند. همانطور که می دانید پارچه ها جنس های مختلف دارند که عبارت است از:

1- پارچه تور:

یکی از کلاسیک ترین انتخاب ها برای جنس پرده تور می باشد. بافت و طرح های تور می تواند بر اساس سلیقه فرد و دکوراسیون منزل باشد.

2- پارچه کتان:

این پارچه ها دارای رنگ و ضخامت متفاوتی می باشند. در مناطق سردسیر از نوع ضخیم این پارچه و در مناطق گرمسیر بهتر است از نوع نازک آن استفاده شود.

3- پارچه لنین:

این پارچه ها در دو نوع سبک و سنگین وجود دارند. تنها ایراد این پارچه ها این است که به سرعت چروک می شوند.

4- پارچه مخمل:

این پارچه ها از قیمت بالایی برخوردار هستند و اصولا برای والان استفاده می شوند، هم چنین انتخاب مناسبی برای خانه های لوکس و شیک می باشد. 

اطلاعات بیشتر: سفارش آنلاین پرده زبرا

5- پارچه حریر:

این نوع پارچه دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشد و می تواند به عنوان پرده اصلی انتخاب شود. اما اگر می خواهید منزل شما از بیرون دیده نشود بهتر است از زیر این پارچه، پرده ای با پارچه ضخیم تر نصب کنید.

6- پارچه ابریشمی:

این پارچه مناسب پرده های لوکس و شیک می باشد. ظرافت و زیبایی این پارچه مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

اهمیت رنگ پرده در دکوراسیون

رنگ پرده براساس رنگ دیوار ها و مبلمان انتخاب می شود. در واقع توصیه ما این است که رنگی را برای پرده انتخاب کنید که مکمل رنگ دیوار ها باشد. اگر دیوارهای منزل شما دارای رنگ گرم و تیره است بهتر است از پرده هایی با سایه های رنگ روشن استفاده کنید، اما اگر دیوار های منزلتان رنگ روشنی دارد بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید. این کار باعث می شود تا پرده و دیوار ها از نظر رنگی مکمل هم دیگر باشند. جالب است بدانید که شما می توانید پرده را به رنگ های تیره و گرم و دیوار را به رنگ روشن نیز انتخاب کنید. در منازلی که دیوارهایشان ساده و بدون طرح است بهتر است از پرده هایی استفاده کرد که دارای طرح هستند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو

اهمیت سایز پرده 

پرده ها اصولا برای زیبایی و جلوگیری از ورود نور مستقیم به فضا به کار می روند. در اتاق خواب ها بهتر است پرده ها عریض تر باشند تا نور مزاحم وارد نشود. در این مقاله به بررسی اینکه کدام پرده ها در دکوراسیون منزل درخشش بیشتری دارند پرداختیم. امیدواریم که مفید واقع شده باشد. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده لوردراپه چیست؟
پرده لوردراپه پرده لوردراپه از آنجایی که جنس پلی استر و ساتن دارد، مقاومت آن بسیار بالا می باشد و
چاپ کاشی,چاپ روی کاشی,چاپ سرامیک,چاپ روی سرامیک,چاپ,چاپ دیجیتال روی کاشی,چاپ دیجیتال روی سرامیک,چاپ پرده,دکوراسیون داخلی منزل,چاپ روی کاشی و سرامیک,فتودراپه
معرفی امکان چاپ روی کاشی

معرفی امکان چاپ روی کاشی برای تزئین دکوراسیون داخلی منزل : امروزه باپیشرفت درزمینه چاپ ,امکان چاپ انواع رنگهاوطرحهای متنوع برکاشی هاوسرامیکهابرجذابیت دکورهاافزوده شده است.بااین پیشرفت قابل ملاحظه چاپ کاشی وسرامیک به دکوراسیون داخلی وخارجی هرخانه ای زیبایی صدچندان افزوده شده است.وهمچنین کارکردهای تبلیغاتی فراوانی دارد.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account